Vízálló Catrice szempillaspirál teszt - Olaszországból

 
Ha nyaralás, akkor fürdés. Szeretem a vizet, de sosem voltam olyan alkat, hogy szívesen flangáljak a strandon fürdőruhában, vagy fetrengjek napfürdőzve a homokban. Idén elhatároztam, hogy összeszedem magam, ha már eljutunk nyaralni. Bepakoltam hát a törölközőt, naptejet és – az egyetlen dolgot, amit direkt a nyaralásra vettem - a Catrice THE GIANT spirálját. Volt már néhány vízállónak ígérkező spirálom. Némelyiket nem lehetett lemosni, némelyik darabokban mállott le a pilláimról, megint másik semmivel nem jött le, csak vízzel. Hosszas diskurzus után az egyik Mülleres eladólánnyal ennél a Catrice darabnál kötöttünk ki, viszonylag olcsó, jó eséllyel megfelelő – ha mégsem, annyira nem volt drága, meg lehet szabadulni tőle.


Felvitel után és az egész napos fürdős-tortúra után

Szerencsére nem kellett csalódnom, az első vizes döbbenet – tükörhöz futkozás után, mivel nyugtáztam, hogy a spirál tényleg nem folyt le, nem lettem panda; már bátran vetettem bele magam a tesztelésbe... vagyis a tengerbe/medencébe.
Az első nap valóságos kiképzés volt: spirál fel, tenger, zuhany, medence, zuhany-hajmosás. A kabinból kilépve a spirálozásom még mindig szalonképes állapotban volt. Vizesen nem maszatolódott, folyt le, száradás után csak nagyon picit potyogott kis darabokban, dörzsölés hatására.

 

A kefe elsőre túl nagynak tűnt, de végül tökéletes választás lett, mivel csak a felső pillasort spirálozom - az alsó sorhoz túl nagy szerintem. Az elkeskenyedő fejvég több festéket vesz fel, erre érdemes odafigyelni, nehogy egy szép maszat legyen az akció vége. Maga a festék nem mállik, nyúlik vagy ragad, felvitel után hamar szárad és valóban fekete pillákat kapunk. A rétegezéssel azonban vannak gondok. Az első réteg szépen színezi a pillákat, a másodiknál azonban már elkezd csomósodni az anyag. Dúsítást nem tapasztaltam, csak minimális hosszító hatást, a pillák nem nehezedtek el. Egy réteg eredménye tehát: fekete, enyhén hosszított, összetapadás mentes, természetes hatású pillák.

 
Az eltávolítás sem ütközött nehézségekbe, nedves lemosókendővel hamar, agyondörzsölés nélkül jön le a festék. Ajánlom azoknak, akik igazából csak egy kis színt szeretnének a pilláikra, esetleg egy picit hosszabb szempillákra vágynak vizes, párás, tikkasztó meleg helyen. Ha valóban gigantikus, építhető, vízálló hosszabbítás/dúsítás az álmod, ez nem a te terméked.

Összességében megérte az árát ez a kence (nem emlékszem már pontosan, de azt hiszem, 1200-1300Ft lehetett). Engem teljes mértékben kiszolgált, nem okozott problémát – csak egyszer, amikor nem találtam. Kényelmes volt a felvitel és a lemosás is, számomra ez a természetes hatással kombinálva tökéletes választásnak bizonyult, ráadásul úgy vettem észre, nem roncsolta jobban a pillákat, mint a normál spirálok. Újra csak ezt vinném magammal.

Nektek van bevált vízálló szempillaspirálotok?

0 megjegyzés: