Nyári kedvencek


Egy nagy bejegyzésben szedtem össze a nagy nyári kedvenceimet, hiszen a három hónap alatt szinte mindig ugyan azokat a termékeket használtam, így gondoltam nincs értelme havi kedvences bejegyzést csinálni. Kicsit hosszú, kicsit tömény és még videó is van hozzá. Próbáltam rövidre fogni legalább a leírásokat, van, ahol ez sikerült is. Remélem, azért tetszeni fog nektek. 
Nézzétek meg a videót! :)


A termékek
Yves Rocher 24 órás golyós dezodor - citrom verbéna

Ez a verbénás, citromos illatú golyós dezodor igazi nyár-túlélő darab volt. Remekül működött, friss, intenzív illatával hosszan tartó védelmet nyújtott. Nyár eleje óta minden nap használtam, még mindig van benne, kb. 1/4-ig.

TBS kókuszos testradír

Bevallom az illata miatt választottam ezt a terméket, de nagyon jó döntésnek bizonyult. Sűrű, krémes állagú, tele radírozó szemcsékkel. Használata után sokkal puhább lett a bőröm és később hidratálni is sokkal könnyebb volt. Sajnos nem használtam annyiszor, ahányszor szerettem volna, de nagyon megkedveltem ezt a terméket.

Hawaiian Tropic napozás utáni hűsítő aloe gél

Nyáron minden hosszabb napon töltött alkalom után használtam, de próbáltuk rák pirosra égett bőrön is. Ez egy naptejjel kombinálva szerintem megoldhatja a hozzám hasonlóan nagyon fehér bőrűek problémáit. Megtisztított bőrfelületen kell alkalmazni, így megelőzi a hámlást. A nap égette bőrnek kellemes, megnyugtató hűs érzést biztosított.

Yves Rocher növényi lábápolás levendulás frissítő gél

Egész napos jövés-menés, rohangálás után ez a levendulás, borsos illatú termék remek barát volt. Enyhítette a mászkálás és a cipő okozta fájdalmakat is. Naponta kétszer ajánlott átmasszírozni vele a lábat, lábfejet. Illóolajban gazdag termék.

AVON levendulás bőrnyugtató lábspray

Egy tipikusan előkapom a táskámból, használom és rohanok tovább termék. A pumpás megoldás igazán praktikus. Friss illatú, hűsítő hatású termék. Ha elfáradt a lábam a magassarkúban, mindig ehhez nyúltam.

ITT megnézhetitek, hogy néz ki nálam az általános sarok/lábápolás.

Star Nature EAU DE TOILETE - vattacukor

Én legszívesebben telefújtam volna magam ezzel az illattal, ami tényleg vattacukorra emlékeztet. Mit emlékeztet?! Az is. Tömény, édes vattacukor. Így annak nem ajánlom, aki nem szereti az édes illatokat, aki viszont épp ezekért van oda, nyugodtan tegyen egy próbát vele.

Yves Rocher Ragyogó Szépség sampon

A harmadik tubus fogyott már el nálam ebből a samponból, nagy kedvencem. ITT írtam róla.

TBS teafaolaj

Ez az üveg cukiság most nem a pattanásokra és hegekre gyakorolt hatása miatt szerepel a kedvencek között. Idén nyáron a szúnyogcsípések kezelésére vetettem be, nem kis sikerrel. Kevésbé is viszkettek a csípések, hamarabb is múltak el és a fertőtlenítő hatásról sem szabad megfeledkezni.

Yves Rocher 24 órás hidratáló arckrém - kőrisnedv kivonat

Száraz, hámlásra hajlamos arcbőröm felüdítője ez az arckrém. Végre megtaláltam, nem válok meg tőle többet. Reggel-este használom, azóta szebb a bőrképem, a kényesebb (orr melletti) területek is kevésbé hámlanak. Kellemes magos, olajos illatú termék. Valószínűleg elkezdek barátkozni a termékcsalád többi tagjával is ezen felbuzdulva.

Alverde bőrradír gyöngy kivonattal

Normál, vegyes bőrre ajánlott bőrradír. E kettőre én nem ajánlanám, száraz bőrre viszont igen.
 ITT írtam róla már

Hops smink eltávolító törlőkendő

Régen használtam már törlőkendőt, arclemosó tejre váltottam, mert mindig vagy túl száraz vagy túl nedves kendőket fogtam ki. A nyaralásra azonban mindenképpen akartam vinni magammal. A keresgélés közben pedig azon kellett kiakadnom, milyen drágák ezek a törlő micsodák, amiket egy használat után el is dobunk. Vagy csak nekem sok 15-20 darab ilyen lapért az 500-800Ft? Mindegy is, rátaláltam erre. Középnedves, lemossa a vízálló sminket és leáztatja a műszempillát is és az ára... 155Ft (METRO) volt mindösszesen, ha jól emlékszem, leárazás nélkül.

MAC Studio Fix Fluid SPF15

Sokáig győzködtem magam, hogy nem kell nekem drága alapozó, de egyszerűen egy termék sem bírt el a száraz, extra világos arcbőrömmel. Így minden nyűgömmel bementem egy MAC kuckóba, ahonnan is ezzel a darabbal távoztam. Egész arcra, de csak korrektorként is használom. Várható róla részletes leírás is a későbbiekben.

AVON Mega Effects szempillaspirál
Catrice The Giant vízálló szempillaspirál

A vízálló spirálról ITT, az AVONos különlegességről ITT olvashattok tőlem.
Utóbbiról videó is van.

Catrice Glamazona ajakszínező toll
H&M filces szemhéjtus

Az ajakszínező tollat összehasonlítottam a Clinique termékével, erről ITT olvashattok.
A H&M filces tusa pedig beelőzte nálam az eddig próbált összes hasonló terméket. Hónapok óta használom, mégis bírja a hegye. Szép, tényleg fekete vonalat lehet húzni vele, igazán kezes eszköz. EZEN a színes nyári sminken láthatjátok rajtam.

KIKO körömlakk 289 - pink
Essence körömlakk 118 - sárga

Pink és sárga lakkok, valahogy ez lett a két kedvenc színem a nyáron. Kiko lakkokról hamarosan jön bejegyzés, ezt a sárga Essence-t pedig addig is sajnálom, mivel többé már nem lehet majd kapni.

Nagy méretű mintás neszesszer

Óriás sminkcucc cipelő neszesszer, mert megérdemlem. Mindig kis szütyőkben raktam el a sminkcuccom a táskámba, de ennek vége. Nagy táskával járok, ez is bőven belefér, ebbe meg bőven belefér a dezodor is.

Táskatartó

A legjobb barátnőm, mindig fogja helyettem a táskám, nem kell többé a földre tennem. :)

TBS szőlőskerti barack testvaj

Ő a nagy-naaaagy kakukktojás a kedvencek között, hiszen csak most, szeptemberben ért ide hozzám, de egész nyáron meg akartam venni. Ráadásul a következő szezonig biztos nem lesz kapható, így ennivaló illatával ebben a felsorolásban a helye.

Hát ez baromi hosszú lett. Volt olyan, aki végignézegette? ^^' Szóval, ezek voltak a kedvenc nyári termékeim és azt hiszem, tényleg nem hagytam ki semmit. Tetszik nektek ez a megoldás, az évszak kedvencei egyben vagy inkább a havi kedvencek felosztás a jobb? Van olyan termék, amit ti is használtatok? Esetleg olyan, amihez megjött a kedvetek? :)

0 megjegyzés: