Blue Variation ~ smink


Nemrég újra beleszerettem a Sleek Original palettámba, készítettem vele pár sminket, úgyhogy terveim szerint jó néhányat láthattok majd a blogon. Kezdeném is ezzel a kék-arany darabbal, ami még engem is meglepett - igazából ez is úgy indult, hogy csak színt választottam, aztán hagytam elvetemülten dolgozni a kezem. 

 
Alapnak Color Tattoo-t használtam a 05- Eternal Gold árnyalatban. A mozgószemhéj közepére ezután felvittem a palettából a világoskék színt (ez lett a rövid átmenet az aranyból a sötétkékbe). Úgy, hogy a világoskék részből csak egy kicsi maradjon, amivel majd összemosok; a fekete zselés tust ecsettel felvittem a szemhéjam kb. egyharmad részére kifelé, majd a paletta feketéjével nagyon picit besatíroztam a széleket. Ebbe ütögettem bele az essence sötétkék szemhéjfestékét – így a fekete alappal nagyon intenzív színt tudtam kihozni belőle.


Ezután egy tusecsettel felvittem a sötétkékből az alsó pillatövekbe, a szemöldököm alá halvány krémszínű szemhéjpúder került, kicsit megerősítettem az összekötő világoskéket, meghúztam a tusvonalat és persze az elmaradhatatlan spirálozás is sorra került. Oh, és rájöttem, hogy szeretem a kék sminkeket. :)

Amit használtam

Arc
Max Factor Whipped Creme alapozó 50 Natural – ITT írtam már róla
Catrice Camouflage korrektor 010 Ivory
BareFaced Beauty ásványi pirosító Athena – ITT írtam már róla
Essence Eyebrow Designer 04 Blonde

Szem
Maybelline Color Tattoo 05 – Eternal Gold
Sleek The Original paletta
Essence Sun Kissed Soft Touch szemhéjpúder 03 Sunset Paradise
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H 01 Black
Max Factor MasterpieceMax szempillaspirál
Szeretitek a kék színt? Szoktatok kékkel sminkelni?

12 megjegyzés:

  1. No igen, az egyik legjobb paletta... A kék-aranyo kombó pedig örök. Szép smink lett, várom a továbbiakat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt aláírom, tényleg az egyik legjobb. Köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. Nagyon jó kis páros ez a 2 szín! Szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik ez a kombináció! :)

      Törlés
  3. Hát ez valami meseszép!!! Az arany CT és az Original paletta is megvan de ezt a két színt még nem jutott eszembe párosítani pedig nagyon jól mutatnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Köszönöm szépen :)

      Törlés