Max Factor Whipped Creme teszt


Többször írtam már, hogy gondban vagyok az alapozókkal, vagy a szín nem stimmel vagy összeférhetetlenek a száraz bőrömmel, legtöbb esetben mindkettő. Így mindig próbálkozom újabb és újabb darabokkal, így esett áldozatul a Max Factor új, hab állagú alapozóterméke, amit kifejezetten száraz bőrűeknek ajánlanak. Nagyon örültem, mikor az egyik DM-ben találtam kis tasakos mintát, ezeket sokkal jobban szeretem, mint a helyben próbálgatósakat. Ráadásul ezt sokan tudják is rólam, így esett, hogy a barátnők és még anyukám is meglepett egy tasakkal. Persze nekem sem kellett több, szépen összeöntöttem őket egy tégelybe. Így magát a terméket eredeti csomagolásában ebben a bejegyzésben nem fogjátok látni. :) 


Az eredeti kiszerelés úgy tudom, 18ml-es, az én tégelyes verziómban 12ml csücsül az „50 Natural” árnyalatból. A fényképezés óta már többször használtam, így most jön a tapasztalat. Azt még így az elején szeretném kiemelni, hogy a száraz bőr alapozása mindig a megfelelő hidratálással kezdődik. Nem csak arról beszélek, hogy alá kell hidratálni, hanem arról is, hogy az arcbőrünk állapota alapból legyen megfelelő. El kell távolítani az elhalt hámsejteket és rendszeresen krémezni, nincs mese. Mindezek után jöhet az alapozó.

A termék illata engem egy filcre emlékeztet, de szerencsére nagyon enyhe, felvitel után nem lehet érezni. Állaga habos, krémes, könnyen kezelhető. Szerintem ujjal a legkönnyebb eldolgozni – így kaptam a legszebb eredményt is. Felvitel után hamar megszárad, nem ragad, a későbbiekben ha hozzáérünk nem hagy nyomot, így nálam púderezésre (fixálásra) nem volt szükség. A fedését közepesnek mondanám, szépen elrejti a piros területeket, egységesíti az arcbőr kinézetét és nem utolsósorban mattító hatású, de nem ad természetellenes „maszkos” kinézetet. Nem vettem észre, hogy a ráncokba beleülne, szem alatti karikákra, bőrhibákra kell hozzá korrektor.

Nélküle és vele - minta kézfejen
 
Egész napos viselése közben sem éreztem száraz, feszülő érzést, ahogy az eltávolítás után sem volt kellemetlen, viszont szabályosan itta a bőröm a hidratálót. Nálam biztosan visszatérő darab lesz, bátran ajánlom száraz bőrűeknek, megfelelő hidratálás mellett tökéletes darab lehet. Még annyit fűznék hozzá, hogy nézzétek meg jól a színválasztékot, próbálgassátok legalább a kézfejeteken, majd pillantsatok rá természetes fényben, mert csalókák az árnyalatok. Ez az 50-es is olyan, hogy első ránézésre azt mondanám, nem nekem való, mégis jó barátok lettünk; a hab állagú alapozó és én az extraszáraz, falfehér arcommal.

Próbáltátok már ezt a terméket? Szeretitek a hab állagú alapozókat?

6 megjegyzés:

  1. Én is néztem már a Dm-ben és ahogy a kezemen kipróbáltam, elég jónak tűnt! Viszont az én kevert bőrömre nem hiszem hogy ideális lenne :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha találsz belőle tasakos mintát, próbáld ki, láttam már olyan száraz bőrre való terméket, ami jó volt kevert és zsíros bőrre is. :)

      Törlés
  2. Szerintem én is befogok ruházni rá, elég meggyőző! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha száraz a bőröd, csak ajánlani tudom. Én is kivárok egy jó kis akciót és biztos megveszem. :)

      Törlés
  3. Ezer éve használtam már habállagú alapozót, pedig régen a Maybelline habállagú alapozóját nagyon szerettem. Aztán bejöttek a BB krémek és visszaálltam a folyékony állagra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, hát igen, mostanában megint a folyékony alapozótermékek a menők. Emlékszem, amikor a habállagú dolgokból volt őrület... Boldog, boldogtalan olyat vett bőrtípustól függetlenül. :D

      Törlés