Áfonyaszezon TBS módra - testvajteszt


A testvaj-szerelem nálam a The Body Shop termékeivel kezdődött és itt is ér véget, olyan értelemben, hogy próbálkoztam én más márkák vajaival is, de mindig visszatértem oda, ahonnan indultam. Mégis, csak nemrégiben jöttem rá, hogy micsoda csodaszert tartok a kezemben. Ha valakinek száraz a bőre, nagyon fontos, hogy krémezze, ha pedig - mondjuk egy betegség miatt - szárazból extra szárazzá válik, akkor nemhogy fontos, hanem létkérdés lesz. Persze velem ez is megesett, a megoldást pedig az áfonyás testvaj személyében találtam meg.


Szóval, történetem pár héttel korábbra nyúlik vissza, amikor is annyira beteg voltam, hogy nemhogy enni, de inni sem tudtam, pláne nem azzal voltam elfoglalva, hogy testápolóval kenegessem magam. A bőröm ekkor gondolt egyet és elkezdett olyan szinten kiszáradni, hogy még apró - láthatatlan, de tapintható - hólyagocskák is keletkeztek rajta. Nem volt ismeretlen dolog ez számunkra, anyának is volt már ilyen problémája (volt kitől örökölni). Ahogy akkor neki, úgy most nekem is azt ajánlotta az orvos, hogy vegyünk a patikában krémet, amit ott kevernek. Azonban anya példájából is tudtuk, hogy ez nem éppen a leggyorsabb megoldás, ő például hetekig kenegette magát, mire helyrejött. Ekkor döntöttem úgy, hogy az egyik féltve őrzött testvajamat vetem be (az illata miatt az áfonyásra esett a választás). Sajnos van egy olyan rossz szokásom, hogy azokat a dolgokat, amiket nagyon szeretek, mindig félre rakosgatom, mindig spórolok velük. Testvajat eddig a legszárazabb területekre használtam (kéz, könyök, térd, sarok), most viszont tetőtől talpig bekentem magam vele lefekvés előtt. Mit ne mondjak, szó szerint itta a bőröm. Reggelre a kellemetlen, feszülő, néha viszkető érzésből semmi nem maradt. A bőröm puha volt, hólyagmentes, amilyennek egy normál bőrnek lennie kell.


Amúgy is az áfonya a kedvenc gyümölcsöm, mikor megláttam, hogy testvaj formájában is kapható, egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy megveszem. Maga a vaj fehér, sűrű és krémes, de könnyen kenhető. Az illata leginkább az áfonyás joghurtéra emlékeztet, de van benne egy kis savanykás felhang, ahogy magában a gyümölcsben is. Gyorsan beszívódik és a puha, hidratált bőr érzése sokáig megmarad, a címke szerint is kifejezetten száraz bőrre ajánlott.

Kép forrása: LINK

Egy ideig nem találkoztam a TBS polcain áfonyás termékkel, de nemrégiben visszatértek a kis kék bogyók, nemcsak testvaj, de tusfürdő, radír, testápoló formájában is. Ráadásul cuki, mosolygós áfonya szivacsot is lehet kapni, úgyhogy itt az ideje megint elcsábulni. Legalább a tusfürdőt be fogom még szerezni. 

Szeretitek az áfonyát? A testvajat? A kettőt együtt? :)

8 megjegyzés:

  1. Úúú, ezer éve volt egy ilyenem, még hasonló dobozban, amilyen neked is van, nagyon szerettem. Az újat még nem próbáltam, de lehet, hogy a következő testvajam ilyen illatú lesz, mert most pl a mandulásom nagyon nem tetszik, annyira szintetikus szaga van...
    Én sem tudok lekattanni a TBS testvajakról, annyira egyedülállóan szuper formula, imádom! Próbáltam a valamivel költséghatékonyabb Alverdét, de sajna köze nincs a TBS-hez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából én is próbáltam már tényleg mindenfélét, de mindig visszahúzott a szívem-orrom-bőröm a TBS-hez. Megvan a mandulás is, volt hozzá tusfürdőm is, bár azt már elpancsoltam. Annak alapból úgy szaladtam neki, hogy nem mandulás, hanem marcipán illatú. Én meg ráadásul parfümből is az édeset szeretem, így nekem a mandulás is fini. :D

      Törlés
  2. Nyáron rengeteg áfonyát ettem (és fagyasztottam is le), valamint tavaly tél végén épp ezt a testvajat használtam. A végére már túl "cefre" illatú volt nekem, de amúgy szívleltem és simán lehet, h egyszer újra veszem. (Lehet, h az ilyen annyira nem szerelem illatokat érdemes lenne kicsiben, akkor nem unnám meg.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fagyasztott áfonyából küldhetnél. :) Én kb. 2 hetente, havonta szoktam váltogatni a testvajat, hogy ne utáljam meg az illatát. A nem szerelem illatokat meg nem veszem meg, mert így is annyi van, amit imádok. :D Különben úgy emlékszem, hogy az áfonyás testvaj pont nem kapható kicsiben. :(

      Törlés
  3. Én most használom az első TBS testvajamat, mandulás. Nagyon jó a bőrömre, minden cseppje aranyat ér. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mandulás *.* Mintha marcipánnal kenegetném magam. Egyetértek, tényleg aranyat ér. :)

      Törlés
  4. Pont a hétvégén vettem egy áfonyás tusfürdőt, de "sajnos" ajándékba anyának. Esz a fene, mert még nem próbálhatom ki, de majd eljön az én időm :D mindenesetre folyamatosan (és nem túlzok) azt szagolgatom... És nem csak én, hanem a barátom is ^^ Azt hiszem, hogy ez mindent elárul :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendesen rá lehet kattanni az ilyesmire. Az áfonyás és barackos testvajjal én is így vagyok. Használat után még kétszer lecsavarom a tégely tetejét és élvezem a gyümölcsillatot. :)

      Törlés