Januári kedvencek


Az előző bejegyzésben - ITT - olvashattátok, hogy elmondhatatlanul eseménytelenül telt az elmúlt 4 hét a betegségem miatt. Bár alig sminkeltem (egész hónapban összesen kétszer), volt néhány termék, amit sokszor használtam, azért, mert örültem neki vagy mert praktikus volt. Ezeken kívül pedig tényleg csak a megszokott arckrém, dezodor és némi testápoló jött számításba. Szóval ez most egy minimalista kedvences bejegyzés lesz.


A hónap sztárja a Syoss száraz sampon volt, ami nagyban megkönnyítette az életem. A hajam amúgy is hajlamos a zsírosodásra, ez pedig csak fokozódik, ha ágyban fekszem betegen. Nagy könnyebbség volt, hogy nem feltétlenül kellett minden orvoslátogatás előtt hajat mosnom. Ez a darab a PIXIBAG-ből van, nagy szerencsém volt, mert különben már nem lett volna itthon száraz samponom. 

A TBS gyömbéres tusfürdőjét még karácsonyra kaptam, sokáig sajnáltam felbontani, de úgy gondoltam végül, hogy mikor, ha nem most? A fele el is fogyott, mindennap ezzel fürödtem/zuhanyoztam, néha lett belőle habfürdő is. Nagyon megszerettem az illatát és ezután a tusfürdő után nem ordított azonnal testápolóért a bőröm (ahogy a márka többi -eddig próbált - tusolóterméke után sem). 


Az arcbőröm is eléggé odavan mostanság, kezdett lassan, de biztosan átbillenni az extra száraz kategóriába és nagyon szeretett hámlani is. Szerencsém volt, még a betegségem előtt beszereztem egy erősebb arcradírt, mint amit eddig használtam. A sárgabarackmag port, növényi glicerint, kamillavizet és narancs illóolajat tartalmazó radír egy ausztriai Yves Rocher boltban került a kosaramba, ahogy a Nutritive Végétal termékcsaládhoz tartozó arcmaszk is. Ennek a kőrisnedv kivonatot tartalmazó vonalnak használom a 24 órás és az éjszakai krémjét is, az én bőrömmel csodát műveltek. De most a radír és a maszk volt a főszereplő, hetente kétszer - elég nehezen, de - rávettem magam, hogy használjam őket, így sikerült szinten tartani a bőröm állapotát. Így visszanézve nagyon örülök neki, mert minden betegség után sokat szoktam szenvedni azzal, hogy regeneráljak.

A luxust a BOMB Levendula illóolaja képviselte az elmúlt hetekben. Mindig cseppentettem belőle a fürdővizembe, ettől nem csak, hogy jobban tudtam aludni, de végre volt valami, ami a lelkemnek is jót tett. Nem voltam soha nagy levendula rajongó, de most nagyon megszerettem ezt az illatot.  

Ezen a pár terméken éltem tehát egész januárban, illetve még most is ezeket használgatom tovább. Van olyan termék, amit Ti is használtok, szerettek?

0 megjegyzés: