Flormar filces szemhéjtus


Régóta kutatok már a tökéletes filces tus után, egy hatalmas malőrt olvashattatok is ITT. Azóta még inkább nyitott szemmel járok, tesztelek és van, hogy naponta 4-5 tusvonalat megrajzolok. Elég sokat próbáltam ki, volt, amelyik szóra sem méltó, viszont több kedvencem is lett. Most ezeket fogom szépen sorban megmutatni, kezdve ezzel a Flormar darabbal. 


Nagyon igényesnek és szépnek találom a csomagolást, tesztszik a színe is, azonnal megtalálom a neszesszeremben, nem kell órákig kutatnom utána a rengeteg fekete, ceruzaforma termék között. Az arany feliratok elegánsak és ami a legfontosabb, nem kopnak le a használattól. Ez nálam hatalmas pluszpont. A filctest adottságaival is elégedett vagyok, nagyon jól kézre áll, könnyű vele dolgozni. A kupak kattanással stabilan záródik.  


A filces vég a tömzsibbek közül való, kemény, de van rugalmassága. Így nem hajol el a vége össze-vissza, viszont nem karcolja a szemhéjat. Mindig szemhéjpúderre húzom a tusvonalat, ennek pedig az a következménye, hogy a por ráragad a filcvégre, egyfajta bevonatot képez rajta, amin nem képes áttörni a festék. Ha jó minőségű termékről van szó, az effajta minőségromlás csak akkor következik be, mikor már amúgy is a végét járja a festékanyag, magyarul, ha már kifogyás közelben van a tus. Itt is ez lesz a helyzet, mert bár rengeteget használtam már ezt a darabot, csak minimális elhasználódást vélek felfedezni rajta, azt is inkább csak szemmel látom, mint használat közben érzem.


Arról pedig még nem is áradoztam, hogy nagyon szépen adagolja a tényleg extra fekete festéket. Inkább az erőteljesebben adagolók közé sorolnám, de ezt azért csak ilyen finoman mondom, nehogy valaki arra gondoljon, hogy össze-vissza folyat. Sok festéket ad, nem kell könyörögnöm neki. A húzott vonal csak száradásig csillog, a kézfejemen a mintán még nedves volt. 


A húzott vonal egész nap tartós, nem pereg le, nem maszatolódik vagy halványul el. Akár kisebb dörzsölős balesetet is kibír minimális károkkal (a tapasztalat...). Viszont könnyű eltávolítani, nem kell vadul dörzsölni és nem hagy maga után alkoholos filcre emlékeztető lenyomatot. Lehet vele vékony és vastag vonalat is húzni - ezt láthatjátok a képen is -, viszont ez a darab leginkább a kitöltésben remekel; vastagabb vonal, a színezés meg sem kottyan neki. Ha ezzel akarunk vékony vonalat húzni, ahhoz picit több gyakorlás kell, emiatt inkább haladó tusozóknak ajánlanám. Ha megtetszett, a Nailland webshopjában  - ITT - 1290 Ft-ért juthattok hozzá. Szerintem nagyon baráti ára van és tényleg tud is, úgyhogy...

Szeretitek a filces tusokat? Milyen gyakran használtok tust? Megvan esetleg pont ez a darab valakinek?

5 megjegyzés:

  1. Ezt még nem próbáltam, nálam csak 1 hónapja kezdődött a szerelem a filces tusokkal, mióta megvan az Adenes. :) Előtte hosszabb ideig kísérletezgettem zselés tusokkal, de egyik sem vált be nekem. :/ Most már maradok a filceseknél, az Adenét nagyon szeretem, de majd ki fogok próbálni más márkáktól is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Aden filces tusa sem maradhatott ki a próbakörökből, az is szuper, de sokkal másabb. Nekem a zselés tusok is bejöttek, igazából szinte bármivel szeretek tusvonalat rajzolni. :D

      Törlés
  2. Elképesztően gyönyörű lett vele a sminked *o*

    VálaszTörlés