Aranybarna szemsmink zöld tusvonallal

A hétvégén valahogy elkapott a sminkelési kedv - még éppen azelőtt, hogy lebetegedtem volna. Ez egy kertipartis smink volt, aminél először vetettem be a nemrégiben kapott Maybelline tust. Sosem gondoltam volna, hogy zöld tusra valaha is ilyet fogok mondani, de imádom! Nézzétek meg a szemsminket, a felhasznált termékeket és a meglepi képet a  bejegyzés végén!


Picit csalás a cím, mert nem aranybarna, hanem arany és barna sminket készítettem a Revolution Iconic 2 palettával. Mostanában szinte mindig ezt használom, gyönyörű színei vannak! De kezdjük az elején. A szemhéjam lealapozása után a szemzughoz felvittem ecsettel egy nagyon világos krémszínt, majd ugyanezzel az ecsettel a mozgószemhéj egészére felvittem a picit barnás beütésű, fényes, aranyos árnyalatot. Ezután a paletta középső részén található matt középbarnát satíroztam a mélyítővonalba. A külső részre a szempillák végéhez és felfelé a mélyítővonalba, majd innen visszakanyarodva az alsó pillákhoz a legsötétebb barnát vittem fel.   


Egy pufi, laza fejű ecset segítségével a szemzugban is használt krémes színnel lágyítottam a szemsmink szélein. A zöld tussal megrajzoltam a felső pillák tövét. Próbáltam minél vékonyabb, kifelé alig észrevehetően szélesedő vonalat létrehozni. Majd egy határozott mozdulattal meghúztam a "farkinca" részt is. Spiráloztam felül és alul és már kész is voltam. Eredetileg dupla tusvonalat szerettem volna húzni (plusz egy feketét a zöld aljára), de annyira tetszett a szín, hogy elvetettem ezt az ötletet. 


Amit a szemsminkhez használtam:

Artdeco szemhéjalap
Revolution Iconic 2 paletta
Maybelline Master Precise filces tus - Jungle Green
Maybelline The Colossal Go Extreme! Volum' szempillaspirál


Trátáráráá! Itt a bónuszkép! :) A szemsminket egy korall rúzzsal kombináltam, de igazából a lényeg a hajam lenne. Itt a blogon még nem láthattátok, de frufrum is lett és egy kis színfrissítésen is átestem. Szerintetek jobb így?

Tetszik a szemsmink? Használnátok zöld tust? 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, és ezzel a rúzzsal aztán még ütősebb :)

    VálaszTörlés
  2. Sokkal jobb, nőisebb nagyon ez a fazon. A smink se kutya, én megint csak csodálom a tusvonalad :-) Nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés