Júniusi PIXIBOX


Végre újabb PIXIBOX, természetesen most sem hagyhatom ki, hogy külön bejegyzést kapjon. Ha megrendelted a dobozkát, de valamiért még nem kaptad meg, ne olvass tovább, mert tartalomfeltáró képek, leírások következnek!


La Roche-Posay HYDREANE BB krém - 15ml, utazó méretű termék
La Roche-Posay FIZIOLÓGIÁS MICELLÁS arctisztító - 50 ml, utazó méretű termék
La Roche-Posay ANTHELIOS XL ultra könnyű napvédő fluid SPF 50+ mintatermék, 3ml

A BB krém sajnos a maga Medium árnyalatával nagyon sötét nekem, hozzábarnulni sincs esélyem, de talán majd a húgom elhasználja. A micellás lemosót jelenleg is használom, nagyon örülök ennek a kis kiszerelésnek, ha valahova véletlenül elindulok idén nyaralni, biztosan ezt fogom magammal vinni. A napvédő minta is hasznos, nagyon fehér a bőröm, így fokozottan kell figyelnem a fényvédelemre. Ki fogom próbálni, ha tényleg jó lesz, esélyes, hogy megveszem a normál kiszerelést, mert sokszor csalódtam már naptejben, úgyhogy ha kicsit drágább is, de tényleg jó, nem fogom rá sajnálni a pénzt, ezt eldöntöttem. Főleg, hogy nekem nyáron nem csak strandra kell napvédő, hanem még a reggeli vagy késő délutáni kint léthez is. 


China Glaze körömlakk - 14ml, teljes kiszerelésű termék - dobozonként eltérő
Artdeco rúzs - teljes kiszerelésű termék - dobozonként eltérő

Ez a China Glaze lakk nem biztos, hogy az a szín, amit megvettem volna magamnak a márkától, de azért elvagyok vele, biztos, hogy használni is fogom. Az Artdeco rúzs is ilyen, ezt annyival egészíteném ki, hogy esetleg csak most nem választottam volna, inkább ősszel, télen érdekelnek a hasonló színek. Picit fura így ez a rúzs, mert doboza sem volt, így jelenleg nem tudom beazonosítani, illetve még nem is próbáltam, mert körbe szeretném fotózni. De alapvetően nagyon tetszik, különlegesnek tűnik, nagyon mély és telt színe van, ráadásul - hacsak nem csal nagyon a szemem, akkor - egy teljesen matt darabról van szó. Ősszel akár a kedvencem is lehet majd. 


Olay Essentials Complete Care nappali hidratáló krém SPF 15 UV védelemmel normál és száraz bőrre - 50ml, teljes kiszerelésű termék - dobozonként eltérő

Bevallom, nem igazán figyeltem még fel a márka termékeire, de ez a krém nagyon szimpatikus a leírás alapján. A normál és száraz bőrre való verziót kaptam, el kell gondolkodnom rajta, hogy használjam-e, mert mostanában rosszalkodik a bőröm és lett egy zsírosodásra hajlamos területem is. Mik vannak... De nagyon örülök, hogy így a nyár közeledtével arra is figyeltek, hogy fényvédelemmel felvértezett készítmény kerüljön a dobozba.


Kérastase Bain Cristal Kristályfény hajfürdő fiatal hajra - 10ml, minta
Kérastase Lait Cristal Kristályfény hajápoló tej fiatal hajra - 10ml, minta
Kérastase Maque Cristal Kristályfény hajápoló pakolás fiatal hajra - 15ml, minta
Prada Candy - 1,5ml, minta - dobozonként eltérő

A Kérastase Cristaliste fiatal hajra való termékcsaládjának mintáit biztosan el fogom használni, de előbb kiderítem, mit takar pontosan az, hogy "fiatal haj". Bár éppen most vagyok átszokóban másik samponra, úgyhogy lehet, hogy majd egy elutazós, flakon helyett cipelős hajmosás alkalmával lesznek felhasználva. A Prada Candy parfümminta; hát mit is mondhatnék, régóta tetszett már ez az illat, kívánságlistás is egy ideje. Amíg nem sikerül megvenni, addig is élvezhetem magamon néha.


Összességében nagyon tetszik a doboz, végül minden fel lesz majd használva, ebben biztos vagyok. A kedvenceim most a parfümminta, a rúzs és a mini micellás víz. Szuper meglepetések voltak ezek és bár az előző box-szal sem volt semmi bajom, ezt most erősebb kiadásnak érzem. Oh, és ne feledkezzünk meg a PIXIMAGAZINról se, igényes, színes, ahogy az előző is, tele termékajánlókkal, leírásokkal. Könnyed olvasmány lesz a reggeli kávé mellé. :)

Ti megvásároltátok? Van valami, amit elcserélnétek? Mi tetszik a legjobban a dobozból?

4 megjegyzés:

  1. Nem rossz doboz.. én is hozzájutottam, kifejezetten a micellás víz nagy méretben és egy nagyobb naptej (most ez mire elég kipróbálásra???) jó lett volna... illetve az arckrém összetevői nagyon rosszak, nem is szeretik, egyiket se :( (érzékeny bőrre valót és száraz bőrre valót se). Lakkot tudtam cserélni, a rúzsokból az emberek nagy %-a kapott narancsosat, vagy barnát, így nagyon sokan akartak cserélni (talán láttad is)... nekem emiatt csalódás volt. Illetve az arckrém 1200-1500 ft, egyáltalán nem luxus :( főleg mint említettem, az összetevőit elnézve...
    bocsi a negatív véleményért, gondoltam megírom, ha már kérdezted :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem sokkal jobban tetszett ez a doboz, mint pl a múltkori, van mit próbálgatni. És 3 teljes méretű termék is volt benne. (Én egyébként örülök, hogy nem a fényvédő a teljes méretű, mert az nem olyan dolog, amit az ember rögtön teljes méretben próbálna ki. Pl tavaly a nyári dobozban volt egy teljes méretű Bioderma fényvédő krém, ráadásul színezett, jó sötét árnyalat, na, az nem jött be...)
    Rúzsból én is egy őszies, bordós darabot kaptam, csak annak szögletes fekete csomagolása van. Tényleg fura, hogy nincs doboza, meg az alján is csak egy szám van, így elég nehéz beazonosítani. (A csíkosaknak úgy láttam, volt doboza is.)
    Lakkból egész hasonló árnyalatot kaptam, vörösesbarna/ metálos bronz (Soft Sienna Silks). Jobban örültem volna valami világosabb, visszafogottabb darabnak, úgyhogy azt próbálom elcserélni.
    Az arckrémtől tartok, mert szintén száraz bőrre valót kaptam és a bőröm nem éppen száraz. De ezt lehet, hogy megkapja anyukám.
    A BB krém tényleg sötét, de kipróbáltam, szerintem semmi fedése nincs (bár én alapozóhoz vagyok szokva), úgyhogy nem vészes.
    A hajcuccoknál én is fennakadtam ezen a "fiatal hajra" dolgon, ez tipikus parasztvakításnak tűnik, belőtték a marketingesek egy célcsoportra és úgy kommunikálják. De a minta hátulján levő leírásban angolul és németül is csak hosszú hajról van szó.

    VálaszTörlés
  3. Még meg se néztem a bbkrémet, hogy milyen, de ha tényleg alig van fedése, akkor nem para. A lakkról meg a rúzsról annyit, hogy nekem mindkettő narancssárga volt..csak kár, hogy nem szeretem ezt a színt. A lakkot elvileg cserélem a rúzs sorsán még gondolkodom.

    VálaszTörlés
  4. Én a januárit rendeltem meg anno, s azóta csak jobbak voltak :D Én ezeket is szívesen kipróbáltam volna, hiszen nem nagyon engedhetem meg magamnak, hogy ilyen termékekhez hozzájussak külön-külön, a minták pedig tökéletesek arra, hogy kipróbálja az ember, hogy egyáltalán tényleg megéri-e beruházni rá. :) Az, hogy milyen színek vannak a dobozban teljesen zsákbamacska, van, akinek bejön, van, akinek nem, de erre jó az, hogy lehet cserélgetni :) Egyszer még biztos, hogy rendelni fogok, remélem akkor szerencsém lesz és egy jó boxot fogok ki :D

    VálaszTörlés