Daiso Japan mitesszereltávolító arcmaszk



A Daiso Japan mitesszereltávolító maszkot (Daiso Japan Natural Pack Charcoal Peel Off Mask) azt hiszem, Vikinél láttam először, talán valamelyik ebay kívánságlistás bejegyzésében. Aztán nemrég találtam egy teljesen új eladót Ebayországban és megláttam nála ezt az ismeretlen ismerőst. Végül le is csaptam rá mindössze ~1000 Ft-ért. Azóta láthattátok már kedvences videóban is ITT. Most pedig hoztam róla a tesztet. 


Érdekes, hogy a mitesszer elég elterjedt probléma, ennek ellenére itthon nem, vagy inkább úgy mondanám, hogy Európában nem dúskálunk úgy az erre való problémamegoldó készítményekben, mint az ázsiaiak. Ott aztán minden van, szérum, tapasz, oldófolyadék, maszk... (Bár lassan már mi sem panaszkodhatunk annyira, hiszen ma már itthon is hozzájuthatunk például  BHA-hoz.) Ez a cuki, szenes kence úgy tudom, elég nagy népszerűségnek örvend Japánban, egyébként Koreában gyártják. A tubus egyszerű, puha, csavarós kupakkal. 

Az összetevők: water purification, polyvinyl alcohol, ethanol, activated carbon, magnesium aluminum silicate, crystalline cellulose, PEG-60 hydrogenated castor oil, methyl paraben, mulberry, bead extract, xanthan gum, butyl paraben, EDTA-2Na, fragrance

A 80 g fekete, ragacsos kence tölgyfából származó alapanyagot tartalmaz (leírás szerint), mely eltávolítja a bőrből a felesleges olajat és szennyeződéseket, mélyen tisztítja a pórusokat. Nem tudtam kibogarászni az összetevőkből a tölgyet (Oak tree, quercus) így lehet, hogy a szenet takarja. Ahogy azt a termék neve is jelzi, a maszk aktív szénport tartalmaz, ez a mitesszeres, aknés bőr ápolására kedvelt összetevő. 


Hetente maximum kétszer alkalmazható. Első lépésként meleg vízzel kell megtisztítani az arcbőrt. Ezután lehet gőzölni is a hatékonyabb eredmény érdekében, majd teljesen szárazra kell törölni az arcot és mehet rá a kence. Nem szabad sajnálni, el kell találnunk egy közepes réteget belőle, ami nem túl kevés (ilyenkor szürkés, foltos az arcbőrön a krém), mert akkor nem tisztít semmit és nem is túl sok, mert akkor az életben sem szárad meg a mélyebb területeken (pl. orrcimpahajlat). 10-20 perc alatt megszárad (természetesen attól függően, milyen vastagságban kentük fel) és egyszerűen le kell csak húzni utána. A széleken maradó ragacsos maszatot könnyen le lehet mosni langyos vízzel. Kipróbáltam az egész arcomon is, nem volt rossz, finom, puha lett utána a bőröm, de így nagyon gyorsan fogyna, így inkább csak a problémás területekre kenem (T-vonal).


Kattints a képre a nagyobb méretért!

A szemléltetés érdekében a barátom is beszállt a buliba; itt láthatjátok az előtte-utána képeket. A maszk nem csak a mitesszereket, de a kis pihe szőrszálakat is kiszedi. A pórusok tisztábbak és kisebbek, a bőr olajmentes és puha és lassabban zsírosodik vissza, mintha arctisztítóval tisztítottuk volna meg. Viszont adni kell neki egy adag hidratálót, mert icipicit szárít ez a szenes kence. A képeket sajnos nem sikerült egyforma fényben elkészíteni, de azért látszik a lényeg. Kíváncsiságból tettem a másodikra egy effektet, ami sötétebbé teszi a mélyebb részeket. Gondoltam azért beteszem a tesztbe, mert elég érdekes. 

Az interneten böngészve többeknél láttam, hogy nem váltotta be a maszk a hozzáfűzött reményeket (illetve a videó alá is érkezett ilyen komment), ennek az lehet az oka, hogy a készítmény nem fér hozzá a mitesszerekhez (nem tud áthatolni a felettük lévő rétegen) ezért érdemes lehet a használata előtt gőzölni. Az is hiba szokott lenni, hogy nem teljesen száraz bőrre kenik fel a maszkot, illetve általánosan elmondható, hogy első használatra nem ad olyan szép eredményt a termék. Nekem is szükségem volt 3-4 használatra, mire láttam, hogy segít. De nálam nehezen jut le az anyag a mitesszerig és nem vagyok hajlandó gőzölni. A barátomnál viszont ez volt az első használat, amit a képen láthattok. 

Összességében meg vagyok elégedve a hatással, a mitesszereim szépen kordában vannak tartva. Ráadásul nagyon mókás ez a maszk, mindig vigyorgok, mikor felkenem, annyira fura, hogy fekete és milyen arcot vágnak azok, akik meglátják rajtam! :D Érdekes, hogy először átlátszó lehúzható maszkot használtam, az inkább félelmetes volt, mintha vedlenék. Ez a kátránynak tűnő viszont belopta magát a szívembe. Ha elfogy, valószínűleg újra fogom venni. Az eredeti link már nincs meg, ahol vettem, de itt van ugyanattól az eladótól az új link, bár sajnos most már 1400 Ft-ért árulja: KATT

Használtok ázsiai kencéket? Kipróbálnátok ezt a fekete maszkot? 

9 megjegyzés:

  1. Vagy konkrétan ugyanezt, vagy egy hasonló koreai maszkot használtam én is, vagyis inkább csak pár minta erejéig, ugyanígy nézett ki, szintén lehúzhatós stb. A legnagyobb gondom vele az volt, hogy áradt belőle az alkohol szag, borzasztóan. Másrészt nekem sajnos egyáltalán nem segített semmi. De ha neked bevált, az szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van pár ilyen kenhető kátrány maszk. :D Ennek inkább csak úgy a háttérben van alkohol szaga, szerencsére nem az árad belőle töményen. Nem tudom, meddig használtad, de én is úgy voltam, hogy az első 1-3 használattal mintha semmi változást nem láttam volna. De persze van, ami valakinek segít, valakinek meg nem, sajnos. Ilyen szempontból 100%-osan teljesítő kence szerintem nincs. :(

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ugyanez a termék fent van Aliexpressen és 700 Ft-ra jön ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, köszi az infót! :) Sajnos e-bay-en most már csak drágábban szoktam látni. :/

      Törlés
    2. ja csak min 48 db kell rendelni :-)

      Törlés
  4. Köszi szépen a tippeket, nekem pont most jött meg a termék, én is aliról rendeltem, de nem tudtam, hogyan is célszerű használni :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tudtam segíteni. Remélem, szeretni fogod. :)

      Törlés
  5. Most szárad. Első használat kíváncsi leszek néhány hét után mit mutat. vettem is 2 tubussal elsőre :).

    VálaszTörlés