Sleek Del Mar Vol. II. i-Divine LE Palette



A Sleek 2015-ös limitált palettája a Del Mar II. (Limited Edition) egy tökéletes, friss, vibráló nyári paletta. Igaz, még csak ma kaptam kézhez, de annyira beleszerettem, hogy úgy gondoltam, minél hamarabb megmutatom Nektek. Alig bírtam ki, hogy bele ne nyúlkáljak, de megálltam, mert szeretem, ha a képeken még épen láthatjátok a termékeket. Íme a Sleek Del Mar i-Divine 2. 


A csomagolás a márkától megszokott fekete, erős, műanyag tok, belül tükörrel és 12, egyenként 1.1g-os szemhéjpúderrel és egy dupla, szivacsos applikátorral. Erről az utóbbiról többet nem lesz szó ebben a bejegyzésben, úgyhogy már itt elmondom, hogy bár nem vagyok a palettákba rejtett ecsetek, applikátorok barátja, ez a darab tökéletes. Szerintem ezzel lehet a legszebben felvinni a Sleek szemhéjpúdereket, akár már egy húzással is extra élénk színeket érhetünk el a szemhéjon. Egy kis gyakorlással enyhébb füstösítéseket is meg lehet vele oldani, persze nagyobb munkákhoz kell mellé egy-két sminkecset.


Ebben a palettában van minden, mi szem-szájnak ingere. Van itt hot peach, kanárisárga, pasztell, sötétebb, füstösítéshez való és fényes highlight árnyalat, minden, ami a tenger vizén vibráló naplementében megjelenik. Konkrétan 3 fényes, 2 matt, de kevés, apró csillámos színünk van a 12-ből. Az alábbi képeken nappali fénynél láthatjátok a palettát. 


A szélén rögtön két fényes árnyalat nyit, egy fényes bézs (Pearl) és egy fényes barack (Loco). Az erősebb barack szín (San Antonio) elmegy pasztell narancsnak, ez matt, de van benne néhány ezüstös csillám. Alatta egy világos, matt cappuccino (Ushuaia). 


A paletta legrikítóbb színe ez a csodás, matt kanárisárga (Ibiza Rocks), alatta matt pasztell lila (Puro), mellette szintén matt türkizzöld (Borabora) és egy barnás beütésű extra fényes arany (Zoola).


Kapunk egy szürkészöld (Pura Vida), sötétebb, matt mohaszínt is és egy zölddel megbolondított matt sötétkéket (Ocean Beach). A másik matt, de csillámos szín az ezüstösszürke (Spotlight) és a paletta legsötétebb árnyalata a matt hidegbarna (Siesta). 

Nagyobb méretért kattintsatok a képekre!

Itt láthatjátok a színmintákat normál nappali fénynél és meleg (enyhe napsütés) fénynél. Szemhéjpúder alapra, a palettához járó applikátorral egy-két húzással készültek a minták. Minden szemhéjpúder selymesen krémes, alig porol és erősen pigmentált, jól építhető és satírozható. Talán a pasztell lila lehetne leheletnyit ütősebb, de így is azt mondhatom, hogy nagyon elégedett vagyok. Igazán ütős esti és színes, de szolid nappali sminket is ki lehet hozni belőle. Keverhetjük a fényeset a mattal és füstösíthetünk is. 


Ez a paletta maga a nyár. Ezután a rengeteg eső után már szüksége volt rá a lelkemnek. A Make Up Plaza-tól rendeltem, az ára 2885 Ft, amit maximálisan megér. ITT tudjátok megnézni a webshopon. I-M-Á-D-O-M. 

Nektek hogy tetszik? Használtok Sleek termékeket? 

0 megjegyzés: