AVON Indulgence ajakrúzs | Royal Peony



Ez a mutatós kis rúzs sokáig lapult a fiókomban használatlanul, pedig rögtön a megjelenés után megvettem. Aztán sajnáltam megkezdeni és mikor elkészítettem róla a fotókat, visszatettem a tárolóba. Óriási hiba volt. Teljesen megfeledkeztem róla, pedig annyi jót olvastam blogokon erről a rúzsról! Mindig nyugtáztam, hogy rendben, akkor most előszedem, aztán mégsem tettem. Már bánom, mert egyszerűen I-M-Á-D-O-M. 


A csomagolás fekete, vékonyka, a rúzs színét az alján található matricán láthatjuk kívülről. A kupak jól záródik, bátran beledobhatjuk a táskánkba, nem nyílik ki. A 3g-os, henger alakú, laposra, ferdére formázott tetejű rúzst könnyedén ki és be lehet csavarni. Kellemes, kézreálló darab.


Maga a rúzs hidratáló összetételű, géles, könnyen siklik az ajkakon, kifejezetten egy "gyorsan feldobom és akár tükör nélkül is megigazítom" darab. Nagyon könnyű viselet, nem nehezíti el az ajkakat és tényleg hidratál, nem csak vegetál. Finom illata és egy kis extra fénye is van, és a színe! Nagyon tetszik ez a szín, örülök, hogy pont olyan felkenve is, mint a tubusban, olyan kis finom, málnás rózsaszín. Igaz, ami igaz, nem a legtartósabb darab, gyakran újra kell kenni, ilyen szempontból egy jobb szájfényhez hasonlítanám. Összességében nagyon megérte az akciós ~1000 Ft-os árat és bátran ajánlom Nektek is.

Használtok AVON rúzsokat? Vásároltatok az Indulgence darabok közül? 

0 megjegyzés: