Essence Nauti Girl trendkiadás


Az Eccence nyári, tengerészes Nauti Girl kollekciója már a bemutatóképeken megtetszett, bár akkor még úgy gondoltam, hogy valószínűleg rúzsvásárlás lesz, ha egyszer összetalálkozom a kiadással. Végül körömlakkot, körömmatricát és parfümöt vettem. A lakkok közül először a búzavirágkék tetszett meg, de valahogy a kosaramba került a korallszín is. Így járt a körömmatrica is, bár idejét sem tudom már, mikor használtam utoljára ilyesmit. A parfümöt meg amint megszagoltam, tudtam, hogy megveszem. Ki is próbáltam már mindent, úgyhogy itt a bejegyzés róluk, hátha Ti is gondolkodtok valamelyik terméken és olvasnátok róla, mielőtt megveszitek. 


Like a Nauti Girl - Kezdjük a parfümmel. A márkától megszokott, vékony, henger üvegben tudjuk megvásárolni a 10 ml-es illatot, ~1000 Ft-ért. A kupak jól záródik, a pumpa elég nagy adag parfümöt ad. Maga az illat az én orromnak citrusos és kókuszos, illetve talán még valamilyen virágot érzek ki belőle. Nem tolakodó, nem túl édes, könnyed, nyári darab. Talán a nálam picit fiatalabbaknak ajánlanám inkább. Fej: bergamott, barack, sárgadinnye, citrom, tangerin, fekete ribizli. Szív: vizes jegyek, lótuszvirág, kókusz. Bázis: pézsma, málna, vanília. 


A körömmatrica a lakkok színeit és a tengerész témához kapcsolódó mintákat variálja, van itt vasmacska, halacska, kagyló, illetve kapunk jó pár színes csíkot is. Nem igazán tudom, mit kellene nézni egy körömmatricánál, nem vagyok nagy használója ennek a körömdíszítő eszköznek, de ez az adag nagyon megtetszett. Egy vasmacskát feltettem a kék lakkra, szépen ráragadt, nem csúszkált, semmi probléma nem volt vele. ~500 Ft.

Végre elértünk a lakkokhoz, ezek a kedvenceim a kiadásból. Bár a búzavirágkék 02 oh captain, my captain volt az, ami a szememet a leginkább vonzotta, végül mégis a 03 miss navy lett az abszolút kedvenc. Az üveg most nem a megszokott; az ilyeneknél azzal akad gondom sokszor, hogy nem lehet passzosan visszacsavarni a kupakot, de itt ezzel nincs baj. Az ecset vékony, nincs lekerekítve, de könnyen lehet vele dolgozni, főleg mivel nagyon jó állaga van a lakkoknak. Sűrűbb, nehezebben lecsöppenős állagúak, szépen terülnek a körmökön. Az Essence-től megszokottan gyorsan száradnak, ezután leheletnyit sötétebb, erősebb színük lesz, mint az üvegben volt. 


A képen két rétegben, alaplakkon láthatjátok. Ha ügyesebben lakkoztok nálam, akár egy réteget is elég lehet felvinnetek, mert nagyon jól fednek. Nem kentem föléjük semmit, mert főleg a korallos kifejezetten fényes, géllakkos csillogásúra szárad. 11 ml, géles fény, akár egy, de maximum két rétegben, mindössze ~750 Ft-ért. Szuper. Vissza kell mennem a másik két lakkért is. :D

A Nauti Girl kollekcióban az itt bemutatott termékeken kívül még két körömlakk, kétféle szemhéjpúder paletta és rúzs, illetve szemöldök- és szemceruza kapható. Megtaláljátok őket a Müllerekben. 

Nektek tetszik valamelyik termék? Vásároltatok valamit a kiadásból?

9 megjegyzés:

  1. Már én is szemeztem a kollekcióval, de még nem vettem semmit, mert első ránézésre legszívesebben mindenből vittem volna egyet :$ De ezek után parfümöt és körömlakkot biztosan venni fogok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nekem is nehéz volt válogatni. Szerintem nagyon fogod őket szeretni, ha vásárolsz belőlük. Persze parfümöt csak illatpróba után! ;) :)

      Törlés
  2. Gyönyörűek ezek a lakkok *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtam valami szépet mutatni. :)

      Törlés
  3. Végül a korral színű lakkot, a parfümöt és a kék szemhéjpúder palettát vettem meg, nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper :) Nézegettem én is a palettát, de lebeszéltem magam róla, mert már sok kék szemhéjpúderem van. Pedig olyan szép! :)

      Törlés
  4. Halihó! Nekem is nagyon tetszik ez az illat, de nálam fontos az is, hogy tudjam, kb. meddig marad fent rajtam. Nálad mennyire tartós ez a parfüm? :)

    VálaszTörlés