Helló Július! | Életképek 9.



Rohan a nyár, bár igazi jóidő még alig volt idén. Annyira nem bánom, mert nehezen viselem a kánikulát és a sós vizet is utálom, néha mégis azon kapom magam, hogy a tengerpartra gondolok. Talán azért, mert tudom, nem megyünk sehova. Pedig úgy visszamennék Hollandiába! (LINK) Életem legjobb kiruccanása volt. A június elröppent mellettem, bár így belegondolva szerencsére nem telt eseménytelenül. A sok munka mellett  próbálok lazítani, sokat olvasni és visszatértem a lakkozgatáshoz is - mindig próbálok pár színt viselni. 


Mielőtt belevágnék a kis életképek mutogatásába, beteszem ide a vlogot, amit hétvégén tettem ki a YouTube csatornámra. Megmutatok benne pár helyet, ahova munka miatt jutunk el, van benne balatoni kompozás, levendulázás, egy kis dekoráció, fogászati élmények, illetve Dm és Pupa Milano zsákmány is. Ha esetleg nem vagytok feliratkozva a csatornára (IDE kattintva ezt megtehetitek) és lemaradtatok erről a videóról, most megmutatom itt is. Jók ezek a vlogok, szerintem így jobban megismerhettek. :)


Nálunk idén nyáron minden az idénygyümölcsök körül forog, rengeteg epret szedtünk a hónap elején (87 kg), most pedig a meggy van soron. Mivel magozni nem szeretem, így én csak szedem és bár nem nagy a fánk, rengeteg gyümölcs van rajta. Az igazi nagy kedvencem a málna, a cseresznyével viszont hadilábon állok, mert a kukactalálási képességeim 100%-osan működnek. :/


Ahogy mondtam, próbálok megint folyamatosan lakkozni. Idén az elmúlt hónapokban alig festettem ki a körmeimet, viszont júniusban rákapcsoltam. Voltak sellős kék és arany, nyárias narancs és rózsaszín és GLAMOUR címlapsárga körmeim is. Kipróbáltam az aranytetoválást is - igaz csak szolidan - és megértettem, mit eszik ezen mindenki, pedig sokáig tök fölösleges dolognak tartottam.  


Volt egy nagyon szomorú napom is, 25-én volt fél éve, hogy Castiel eltűnt. Hihetetlen, mennyi idő telt már el! Még mindig nagyon hiányzik, de próbálok a sok jóra, a szép emlékekre gondolni. Tényleg. Ezt az alsó képet talán még nem is láthattátok sehol, el is felejtettem, hogy ilyen is készült és nagyon megörültem, mikor megtaláltam. Kicsit sem látszik, hogy Cas nem örült a "fotózásnak". :D


Viszont a napokban volt Loki hozzánk kerülésének évfordulója is. 3 éve a bal oldalon látható megszeppent kis gombócot kaptuk, most meg ekkora nagy medve már! Nagyobb, mint a kutyánk. (Igen, már megint telepakolom a bejegyzést macskákkal...)


Pöpike is jól van, formálódik még mindig. Egészen szófogadó lett, ölbe lehet venni és már hallgat a ciccegésre és a nevére is. Esténként lefekszik aludni és reggel nem kel fel addig, amíg én is fel nem kelek vagy anya nem szól neki, hogy menjen reggelizni. Viszont fura dolgai vannak, például, hogy hatalmas nagy föld-rajongó. Az a baj, hogy a virágágyást is rajongásig szereti, a kedvenc fetrengőhelye meg egy tálca virágföld. Az új találmány pedig a sátrazás, bebújik a pléd és a bútor közé és ott rosszalkodik (ezt láthattátok Instagramon). 


Így a végére pedig még egy kirándulós kép, a címe: Amerre a madár se jár, csak én. :) A júliusom is hasonlóan fog alakulni, nem számítok sok izgalmas dologra. Se nyaralni nem megyünk, se fesztiválra. Úgyhogy a szabadidőmet továbbra is a blogolás fogja kitölteni, illetve a Luxen sorozat olvasgatása. 

Ti mit terveztek a nyárra? Mentek nyaralni? Fesztiválra? Esetleg tanultok valamit a vakáció alatt? 

0 megjegyzés: