Milani Amore Matte Adore & Lust ajakkrémek



Biztosan nem került el benneteket sem a hír, miszerint új márka érkezett hazánkba. A Milani webshop indulását sokan várták lelkesen; én sem maradhattam ki a körből. Már a nyitás előtt lehetett róluk hallani, főleg a Facebookon és az Instagramon, ráadásul több nyereményjátékot is hirdettek. Az egyik ilyen "jelöld a barátnődet" játék jóvoltából éppen a webáruház nyitása napján került hozzám két ajakkence. 


Az utóbbi időben a kontúrozással szorosan karöltve a matt ajkak is begyűrűztek a beauty-rajongók szívébe. Bár kaptunk pár matt ajakkencét különböző márkáktól, igazából nem kényeztettek el minket annyira ezekkel és többségében az a pár is inkább rúzs volt (pl. a szinte mindig készlethiányos MAC Velvet Teddy). A bátrabbak rendeltek akár "nevesincs" ajakkrémeket is az eBay-ről, többen szereztek be a Sleek kínálatából is pár szépséget, de a legtöbben szerintem maradtak csak az érdeklődés és a képnézegetés fázisánál. Nem csak a nehézkes beszerzési lehetőségek, hanem bizony az árak miatt is. Ez utóbbit sajnos nem tudom megírni a Milani matt ajakkencéiről, mivel a webshopon nem találtam meg őket, de ha lesznek, biztos vagyok benne, hogy a szájfények árához közeli (1890 Ft) összeget kérnek majd értük. 


A csomagolás erős, koccanós műanyagtubus. Átlátszó, így mindig tudjuk, éppen melyik színnel van dolgunk. A kupak fényes arany színű, ami az ujjlenyomatok gyűjtésében kiemelkedően teljesít, de nekem igazából semmi problémám vele. A szintén arany márkajelzéssel és a hátoldalon található infócímkével letisztult, egyszerűen, de mutatósan csomagolt terméket kapunk. Az applikátor pálcája hosszú, feje hagyományosnak mondható, enyhén lapított, darab, ami bár picit ducinak tűnhet, nagyon könnyen és precízen lehet vele dolgozni. 


A 02 Adore egy meleg tónusú testszín, míg a 04 Lust egy lilás beütésű mályva. Felkenés után mindkettő kicsit sötétebbre szárad, mint amit a tubusban látunk belőlük. Először krémesek, szépen el lehet oszlatni őket az ajkakon, száradás után (ez a testszínűnek hangyányit több időbe kerül, de így is csak maximum 2 perc) viszont lerobbanthatatlanok és tényleg teljesen mattak lesznek. A mályvásat egy rétegben, a a testszínűt a kicsit vizesebb állaga miatt két vékony rétegben szoktam felvinni. 


Beszélnünk kell arról is, hogy az ilyen ajakkrémek viselete teljesen más, mint egy rúzsé vagy szájfényé, ezeknél a termékeknél többen nem szeretik, hogy réteget képeznek, vagyis lehet érezni, legalább egy kicsit, hogy az ajkakon vannak. Egy ilyen felkenése előtt erősen ajánlott a hidratálás, nemcsak azért, mert a matt termékek beleülnek a ajkak bőrének vonalaiba - ezzel kihangsúlyozva azokat -, hanem azért is, mert az ajkakon megszáradó krém szárító hatású lehet. Egy icipicit természetükből fakadóan ezek is szárítanak, de egyáltalán nem vészesen (van hidratáló hatásúnak mondott rúzsom, ami sokkal jobban szárít), lemosás után egy kis ajakápoló hamar megold mindent. 


Nagyon tartós viseletről van szó; reggel felkenem, és csak délutánra kezd el kopni, belülről, de nem feltűnően. Ez hamar javítható - feltéve persze, hogy magunkkal vittük a terméket. Ez erősen ajánlott, mivel bár akár az étkezést is bírja anélkül, hogy megmoccanna, belefuthatunk olyan olajos, zsíros falatba, ami oldja a festéket és akkor bizony korrigálni kell, nem megoldás a lemosás, mert az nem olyan egyszerű feladat. Erősen ajánlom hozzá a kétfázisú lemosókat, mert ezek a kencék nem adják meg magukat egykönnyen.  

Beleszerettem mindkettőben, bár talán a testszínű után többször nyúlok. Szeretem, hogy megbízhatóan tartós termékről van szó, nem kell sűrűn kirohangálnom ellenőrizni, hogy rendben van-e még, amit a számra kentem. Élvezem a matt végeredményt is, bár eddig nem igazán értettem, miért vannak érte oda annyian. Egy fényes szemhéjfestés vagy egy vastagabb tusvonal mellé tökéletes, divatos választás nappalra, de legalább ennyire jól kiegészít egy esti/bulisminket is. Ha lehetőségem nyílik rá, beszerzem kicsit vadabb színekben is. 

Nektek tetszenek a matt ajkak? Ezek a kencék? Próbáltatok már valamit a Milanitól? 

2 megjegyzés:

  1. Én még semmit nem próbáltam tőlük, sőt nálad láttam először, de biztos hogy tesztelni fogom ezeket a szájfényeket :)
    És egy kis off: nagyon várom az új videódat, nézegetem a YouTube ot, mindig tök jókat töltesz fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtam olyat mutatni, ami tetszik.
      Köszönöm szépen, akkor igyekezni fogok a videókkal. :)

      Törlés