GLAMOUR-napok HAUL | Milani, Müller, Dm



Ismét elteltek a GLAMOUR-napok, én pedig ismét jelentkezem és megmutatom Nektek, hogy miket vásároltam a kuponok segítségével. ITT olvashattátok a kívánságlistámat, alább pedig két videóban nézhetitek meg, hogy miket sikerült beszerezni róla. :) 


Ebben a videóban azokat a termékeket láthatjátok, amiket csütörtökön és pénteken vásároltam Szombathelyen - egy kivétellel. A Müllerben, a Dm-ben és az Orsay egyik üzletében jártam, jártunk. Ki merem jelenteni, hogy semmi feleslegeset nem vettem és sikerült beszerezni olyan dolgokat is, amiket már szerettem volna egy ideje. 


Ebben a videóban pedig egy online rendelés tartalmát nézhetitek meg. A Milani ebben a hónapban nyitotta meg webshopját és rögtön 20% kedvezménnyel lehetett náluk vásárolni a GLAMOUR-napok alatt. 10.000 Ft felett pedig a szállítás is ingyen volt/van. A csomagolás szuper, a csomag is hamar ideért, viszont ha rendelnétek tőlük, mindenképpen nézegessetek színmintákat, mielőtt megnyomjátok a "Fizetés" gombot!

Ezeket a dolgokat vásároltam az őszi GLAMOUR-napok alkalmával. Írjátok meg, melyik termékről szeretnétek leghamarabb tesztet olvasni vagy melyiket szeretitek, használjátok! Ha készítettetek zsákmányos bejegyzést/videót, osszátok meg velem kommentben! :)

Részt  vettetek a kuponos vásárlónapokon? Mi jót vásároltatok? 

0 megjegyzés: