A nap bloggere


Egy ideje megy egy kis játék a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége csoportban. A lényege, hogy naponta van valaki (a nap bloggere), akitől bármit meg lehet kérdezni, amire csak kíváncsi vagy. Kedden én voltam a kérdezett, íme a válaszaim. :)

Mit szeretnél idén karácsonyra? 
Ha bármit kérhetnék, a szemműtétet választanám (hogy búcsút mondhassak a szemüvegemnek). De nem kérhetek bármit és annyira konkrét vágyam ezen kívül nincs is, ezért leginkább könyvek és egy parfüm szerepel a kívánságlistámon. 

Melyik a kedvenc karácsonyi filmed? 
Tavaly óta az Igazából szerelem. 

Mik a kedvenc sminktermékeid, amiket minden nap használsz? 
Amiket nagyon szeretek és ragaszkodom hozzájuk, az leginkább a Bourjois CC kréme, a Maybelline Smoky spirálja és szemöldökceruzája. A többi termék és márka sokszor változik nálam, még keresem a kedvenceimet. 

Szerinted min kellene változtatni a magyar beauty blogger társadalomban?
Ha valaki ilyesmit kérdez tőlem, általában az a válaszom, hogy a (beauty) blogger is csak ember, így köztük, köztünk is vannak barátságok és összezördülések. Bár én utóbbiakból igyekszem kimaradni és nagy részét nem is ismerem a konfliktusoknak, mivel vidékre nem érnek el hozzám. Hogyan lehetne változtatni a helyzeten? Talán ha nem lenne ekkora a "verseny", nem lenne ennyi blogger - kihullanának azok, akik például csak azért kezdenek írni, hogy ingyen kapjanak meg dolgokat - változna a helyzet. De a legtöbb szituációt maximum hallomásból ismerem, így megoldási javaslatom sincs nagyon. :( 

Miért szeretsz blogolni? 
Erre annyi válaszom van, hogy felsorolni is nehéz lenne. Szeretem a blogomat. Mikor nekikezdtem, nem gondoltam volna, hogy ennyire szeretni fogom és működni fog. Hatalmas élmény, mikor jön egy új komment, egy új feliratkozó. A blog által van egy helyem a világban akkor is, ha minden más borul körülöttem. Velősen talán ennyi. 

Milyen bejegyzést/videót készítesz a legszívesebben? 
Bejegyzések közül azokat szeretem a legjobban elkészíteni, amikhez sikerült szép képeket csinálnom. Viccet félre téve, csak olyan bejegyzéstípus van a blogon, amit szívesen pötyögök be. A videók közül a személyesebb, beszélgetős videók a kedvenceim, pusztán csak azért, mert sokkal kevesebb munka van velük a felvétel után, mint egy DIY vagy termékmutogatós videóval. 

Van mottód, ha igen, mi az és miért?
"A legegyszerűbb dolgokban is próbálom meglátni a szépséget." Elég sok dolog történt már velem, sokszor voltam nagyon beteg és emiatt lehangolt is. Mikor eldöntöttem, hogy változtatni akarok, úgy kellett magamra erőltetnem, hogy legalább csak egy kicsit pozitívabban lássam a dolgokat. Ha valami rossz történik velem, vagy egy újabb szerencsétlenségsorozat következik, mindig megpróbálom emlékeztetni magam arra, hogy a leghétköznapibb dolgokban is van valami szép. 

Honnan jött a blog neve? + Honnan jött az írói álneved és mit jelent?  
Ezt a két kérdést összevontam, ha nem bánjátok. A blog neve a mára már elvesztett cicáim neveinek mozaikja. Akkor találtam ki, mikor bekötötték hozzánk az internetet és kellett egy e-mail cím. Mivel ez egy olyan szó volt, amit csak én használok, úgy döntöttem, a blog neve is ez lesz. Kézenfekvő volt és különleges. Csak engem, csak a blogomat jelenti, ha egyszer valaki veszi a fáradtságot és megjegyzi, többé nem felejti el. Különben nem igazán használom írói álnévként, nem bujkálok, teljes mellszélességgel itt vagyok a blog mögött és az igazi nevem is publikus.  

Mi motivál? 
Azt hiszem, ezt a választ már mindenki összerakta a miért szeretek blogolni és a mottós részből. :)

Milyen lenne egy álom nap számodra? 
Egész nap csak ötletelnék (hogy milyen bejegyzéseket írjak, milyen videókat készítsek) és olvasgatnék egy puha kanapén, teával, kávéval a kezemben. Lusta napot tartanék. 

Szoktál smink nélkül kimenni az utcára?
Igeeen. Ez pont egy olyan dolog, amin sokat szoktam gondolkodni. Rengetegen azt képzelik, hogy ki sem merek menni az utcára smink nélkül, pedig a hétköznapokon legtöbbször egy falat smink sincs rajtam. Elvagyok az arcommal és ki merem vinni az utcára. 

Mi számodra a kedvenc "hozadéka" annak, hogy videózol? (nagyon kellemes hangod van és nagyon bájos vagy!)
A leghasznosabb hozadéka (és talán a kedvenc is) az, hogy megtanultam beszélni. Nagyon sokat segített abban, hogy merjek emberekkel beszélgetni, ismeretleneket megszólítani. Sokat fejlődtem kommunikáció terén, mióta videózom.  --- Köszönöm szépen <3 

Mit gondolsz eléred azt amit a legelső videódban megfogalmazol, hogy az embereknek legyen önbizalma? :) 
Nagyon remélem, hogy igen. Sok pozitív visszajelzést kapok ezzel kapcsolatban, úgyhogy merem remélni, hogy jó úton haladok. 

Milyenek a visszajelzések?
Mint mondtam, egészen pozitívak. Sok emberrel beszélgetek, vannak, akik visszatérnek és beszámolnak arról, mit értek el, hogy érzik magukat. Bár itt hozzátenném, hogy szerintem nem csinálok annyira megosztó és különc dolgokat (hál' isten), hogy a visszajelzéseken kelljen gondolkodnom. 

Milyen az esti arcápolási rutinod? 
Alapos sminklemosás (ha szükséges), arctisztítás, hidratáló szérum és hámlasztó hatású arckrém. Nem viszem túlzásba, de reggelre kisimultan ébredek.

Kinek a véleményére adsz a bloggal kapcsolatban? 
Minden vélemény fontos számomra, igazából teljesen mindegy, kitől származik. De mindig mérlegelem, milyen hatással van rám. Ha olyan dologról van szó, ami merőben más, mint az én elképzeléseim és nem tudnék azonosulni vele, a vélemény csak egy széljegyzet marad. 

Mi volt a jeled az oviban? 
Kisvirág'. :) 

Milyen az "én időd"? :)
A blogoláson túl a kádban lazítás az "én időm", de igazából oda meg viszem magammal az ötletelős füzetemet. Szörnyű vagyok. 

Illetve, miket szoktál barkácsolni? :)
Általában szezonális dekorációkat készítek, illetve mindig keresem az újabb és praktikusabb tárolási módokat, amiket megoldhatok a saját kezeimmel. De igazából bármivel el tudok szöszölni. Kis ékszerekkel, gyöngyökkel, ruhákkal. Néha még a sütést is DIY feladatként élem meg. (Lásd itt: mézeskalács.) 

Mivel foglalkozol amikor nem blogolsz? 
Dolgozom. Emellett a szabadidőm nagy részét (majdnem egészét) a blog, a videók teszik ki. Ha nem is konkrétan bejegyzést vagy videót készítek, de állandóan ezen pörög az agyam. Ha kicsit sikerül elvonatkoztatnom ettől, akkor szívesen nézek sorozatokat, filmeket vagy olvasok. 

Mit tanulsz? :) 
Az életet. (Már nem járok iskolába.) 

Kiskorodban mi szerettél volna lenni?
Ez szezonálisan és olvasmányélményeim függvényében mindig változó volt. Annyira konkrét cél nem volt, amit pár hétnél tovább emlegettem volna, de mint minden gyerek, én is akartam orvos, állatorvos, boszorkány, stb... lenni. Egy darabig. 

Mire vagy idén a legbüszkébb, amit sikerült megvalósítanod és mik a terveid a jövő évre? :) 
A magánéletemben arra, hogy sikerült valahogy túlélnem Castiel (a cicám) eltűnését és csak egy kicsit roppantam össze. A blog szempontjából nagyon büszke vagyok az új kinézetre, egészen mutatós lett, most megint olyan, amilyennek én szeretném. Illetve persze nagy büszkeséggel tölt el, hogy olvassák a blogom, nézik a videóim és egyre több cég fedez fel (ez idén kezdett el tényleg pörögni), így mindig van miről írnom, mindig tudok valami újat kipróbálni, mutatni. Hát igen, idén olyan nagy dolgokat nem tettem le az asztalra, de akkor is.... Van pár tervem a következő évre, főleg magánéletileg, de mivel nem csak az én terveim, ezért ezeket még nem fogom leírni. A blogon és a YouTube csatornán a rendszerezés, a rendszeresség lesz a cél jövőre. 

Hú, nagyon szépen köszönöm a kérdéseket, igazán gondolatébresztőek voltak. Ha lenne még kérdésetek - mondjuk az "elhangzottakkal" kapcsolatban -, írjatok bátran kommentet! :) 

0 megjegyzés: