Christian Lacroix BIJOU


Christian Lacroix és az Avon legújabb együttműködése a Bijou, egy varázslatos ünnepi illat. A francia divatház és az Avon együttműködése még 2007-ben kezdődött, az eddigi legkedvencebb parfümöm tőlük a fás, virágos Absynthe volt (parfümöt sosem vettem újra annyiszor). Sajnos már nem lehet kapni, ezért megörültem, amikor megtudtam, hogy jön egy új együttműködés, egy új illat. Nagyon vártam már, hogy kipróbálhassam. 


A Bijou szépséges csomagolást kapott, a kupakja és az alja kristályra (vagy gyémántra) hasonlít, az üvegtest lapos, a teteje barackos-rózsaszínes, lefelé átlátszóvá válik. A fújóka arany színű, az egész parfüm megjelenése egy szép ékszerre emlékeztet. Az 50 ml-es illat eredeti ára 7999 Ft.


A Bijou orientális-gourmand illat, feje olasz mandarin, alma és körte, szíve vanília orchidea, jázmin és gardénia. Mindez Madagaszkári vanília, pézsma, szantálfa és csillagánizs alappal, édes összhatásban.  


Egy picit tartottam a csillagánizstól, mivel önmagában nagyon nem szeretem az illatát, nem örültem volna, ha éppen ez érződött volna rajtam legjobban. De szerencsére inkább virágosnak és citrusosnak érzem, emellett pici vaníliát is felfedeztem. Sajnos úgy tudom, a decemberi katalógusban nem kapható, de biztos vagyok benne, hogy viszontlátjuk még. 

Próbáltátok/megvettétek ezt az illatot? Szeretitek az édeskés, virágos, gyümölcsös aromákat?

0 megjegyzés: