Nail Shop | Videó


Egy szépséges üzletbe invitállak Titeket ebben a bejegyzésben, illetve a hozzá tartozó videóban. A Nail Shop legújabb boltjába látogattam el és vittem magammal a kamerámat is. Nemcsak körülnéztem, de kaptam pár tippet a karácsonyi színekről és azt is megtudtam végre, mit érdemes csinálni azokkal a lakkokkal, amelyekben leülepedett a szín. Tartsatok velem, katt a videóra!



A legújabb üzlet a szombathelyi Savaria Plazaban vár minket, az emeleten. Igazi kis körmös paradicsom ez, de nemcsak hagyományos körömlakkokat, műköröm alapanyagokat és kiegészítőket (ecsetek, reszelők, díszítő kövek, lámpák, stb...), hanem haj- és testformázó, testápoló termékeket is találunk itt. 


Az O.P.I. és a Moyra állvány lenyűgöző volt, előbbiből hozzájuthatunk itt a limitált kiadások darabjaihoz és díszdobozos mini csomagokhoz is.  Rengeteg szín és finis vár ránk, láttam csillámos, irizáló, gyöngyházfényű darabokat is. Moyra lakkokból még sehol nem láttam ennyit egy helyen, ráadásul, éppen akkor, amikor ott jártam, megérkeztek a márka körömnyomdázáshoz való kellékei, lemezek, lakkok, sablonok is.


Mindent megtalálunk itt zselé lakkozáshoz és műkörömépítéshez is, az én körmös ismerőseim is hozzájuk járnak vásárolni. Ahogy a videóban láthattátok, rengeteg kellék van náluk körömdíszítéshez, árulnak csillámporokat, ecseteket, körömmatricákat, transzferfóliákat, margarétákat. A boltban ráadásul hozzáértő eladók vannak, öröm volt hallani, ahogy tanácsokat adnak, nem csak úgy eladják a termékeket. 


A körmös dolgokon túllépve, még tincses műszempillát, kéz- és testápoló, hajápoló termékeket is találunk a kínálatban. Mindezt sokszor nagy akciókkal, az üzlet nyitásának alkalmából rengeteg terméket 10% kedvezménnyel vásárolhatunk meg. Szerencsére azoknak is elérhető a kínálat java, akik nem a közelben laknak, megtaláljátok a webshopjukat IDE kattintva. 
 

Én már összeírtam egy komplett kívánságlistát, O.P.I. lakkból egy hallommal tudnék választani, pláne, hogy 2200 Ft darabjuk. Sok olyan termék is van, amit az e-bay-ről szoktunk levadászni; ha tudtam volna, hogy itt be lehet szerezni apró műanyag tárolókat, karikára szerelhető, lakkal kifesthető pálcikákat (margaréta helyett)!

A végére pedig egy "kis" meglepetés! Ez a három lakk csak rátok vár, a Facebook oldalamon megtaláltok minden részletet. Kattintsatok IDE és legyen a Tiétek az egyik! :) 

Szívesen ellátogatnátok a Nail Shopba? Szeretitek az O.P.I. lakkokat? Milyen színű lesz karácsonykor a körmötök? 

0 megjegyzés: