ADEN termékek + Sminkvideó


A piros rúzs talán a legfeltűnőbb sminkszer az összes közül, éppen azért viselik sokan bátortalanul. Ez is olyasmi, amivel sokat kell próbálkozni, bele kell tanulni, hogy a magunkénak érezhessük. De mikor máskor kezdjünk el próbálkozni vele, ha nem az ünnepek előtt?! Emiatt a gondolat miatt döntöttem úgy, hogy még karácsony előtt készítek egy szájhangsúlyos sminket, amit videóban mutatok meg Nektek. A sminkhez ADEN termékeket használtam (kivéve fehér alapozó), ezekről és még párról a bejegyzés további részében olvashattok.  


ADEN - Selymes Kompaktpúder No.01, Golyós Arcpirosító No.01, Terracotta Pirosító No.01 Pink


Az ADEN Kompakt púdere egy jól záródó, átlátszó csomagolásban lévő darab. Jár mellé egy vattakorong formátumú szivacs is (nincs a képen), amivel felvihetjük. Maga a púder nem egy túl porolós fajta, ecsettel finoman eldolgozva, kis mennyiségben felvíve szépen mutat (nem lesz agyonporozott, száraz hatású), jól fixálja a sminket. A kombinált bőrömön jól viselte magát, ahol kellett, ott mattított, de szerencsére a szárazabb területeket nem emelte ki és nem szárította tovább. 

A Gyolyós arcpirosító nagyon kellemes termék, a halvány rózsaszín, barnás rózsaszín és arany golyócskák leheletfinoman felvíve highlighterként, tovább építve pirosítóként használhatóak. A végeredménynek szépséges, selymes fénye van, emiatt előszeretettel használom arra is a terméket, hogy a szemhéjamat tegyem vele hangsúlyosabbá. 

A Terracotta pirosító (égetett) alapszíne halvány rózsaszín, márványmintában átfuttatva egy pici arany csillogással. Így ez a pirosító is fényes, bár nem annyira, mint a golyós verzió. A szín itt erősebb, de nem túlzó, ezért a nagyon világos bőrűek is bátran próbálkozhatnak vele. Jól lehet építeni és sokáig ott csücsül, ahová felvittük. Nagyon megszerettem. (Az ADEN-lány verseny sminkcsomagjában érkezett meg hozzám.)


   Folyékony alapozó No.02, Universal 3in1 Szempillaspirál, Fekete Szemceruza, Korrektor Stift No.02


A Folyékony alapozó kellemes, lágy textúrájú, könnyen eloszlatható termék. Sajnos nekem a 02-es árnyalat túl sötét, ezért be kell kevernem egy pici fehér alapozóval, de kipróbáltam már csak önmagában is. Nem lesz maszkszerű hatása, hagyja a bőrt lélegezni és ami a legjobb, nem emeli ki a száraz területeket. A fedésére közepeset mondanék, kell hozzá korrektor és igényli a fixálást is. Amit még érdemes megemlíteni, hogy eléggé illatos, így akit zavar az ilyesmi, figyeljen oda erre.

A korrektor szintén egy nem túl világos darab, bár picit világosabb szín az eredmény felvitel után. A videóban nem részleteztem, de azért is vittem fel ecsettel, mert a fehér alapozóból egy minimálisat tettem hozzá. Önmagában meglepően jó a fedése, krémes, de inkább tömörebb termék, kézmelegre nagyon szépen el lehet kenni, nem csomósodik. (Az ADEN-lány verseny sminkcsomagjában érkezett meg hozzám.)

A 3 az 1-ben szempillaspirál az eddigi legtermészetesebb pillákat festő spirálom. Leírásában azt ígéri, hogy dúsít, hosszít és göndörít is. Nos, igazából ha ezt meg is teszi, nem túl drámaian. Nagyon szép pillákat csinált, nem nehezítette el a szálakat, amik leginkább hosszabbnak tűntek, nem tapadtak össze és nem csücsült rajtuk pergő darabokban a termék. Viszont nagyon kevés festéket vesz fel a kefe és az is mintha picit szárazabb lett volna, mint amit megszoktam. Kicsit dolgos darab ez, de ha rászánjuk az időt, hogy több rétegben felvigyük, a hétköznapokon jó hasznát vehetjük.

A szemceruza igazán kellemes csalódás volt, intenzív színe van, krémes, könnyen el lehet kenni, mégsem egy ide-oda csúszkáló darab (emiatt szerintem szuper lehet füstös sminkhez is alapnak). A vízvonalon sokáig megmarad, talán a legtovább azok közül a fekete szemceruzák közül, amiket eddig használtam. A legtöbb pár óra - de az is megesett már, hogy pár pislogás - után el szokott tűnni és sokszor az is előfordult, hogy bántották a szemem, de ezzel a darabbal nincs ilyen problémám se. (Az ADEN-lány verseny sminkcsomagjában érkezett meg hozzám.)


 Szemöldökceruza - Rusty, Folyékony Ajakrúzs No. 04, Hidratáló Ajakrúzs No.01


A szemöldökceruzába beleválasztottam, sajnos nem az én színem, de természetesen ezt is kipróbáltam. A keményebb fajtából való, így jól lehet szálakat, vonalakat rajzolni, színezni vele. Enyhén viaszos anyaga van, emiatt valamennyire fixálni is tudja a szálakat. A kupakon kis kefe is van hozzá, szeretem az ilyen megoldásokat. 

A folyékony ajakrúzsokat idén kezdtem el felfedezni, nagyon élvezem, hogy extra tartósak. Ahogy minden ilyen termék alá, ez alá is kell ajakápoló, mert hajlamos lenne kiszárítani az ajkakat. A csomagolás szuper, kívülről jól lehet látni, milyen színnel van dolgunk. Az applikátor jól használható, könnyen eloszlatható vele a termék, ami gyorsan szárad, a végeredmény matt lesz. Imádom ezt a narancsos piros színt. 

Az ajakrúzs igazi karácsonypiros, mostanában elég sokat nyúzom. Úgy érzem, valóban hidratálja az ajkaimat és ez nálam nagyon nagy pluszpont. Pár húzással teljesen beszínezi az ajkakat és nem hagy maga után "valami van a számon" érzetet. Sokáig bírja, először a fénye kopik meg, aztán egy picit a szín is, úgy 3-4 óra után szoktam újrakenni (illetve evés, ivás után), de igazából még akkor is teljesen vállalható. (Az ADEN-lány verseny sminkcsomagjában érkezett meg hozzám.)

Tömören most ennyit a termékekről (még biztosan lesz szó róluk). Azt fontos még megemlítenem, hogy párat az ADEN-lány verseny (link ITT) miatt kaptam (ezeket jelöltem), a többit pedig azért, hogy el tudjam készíteni a videót. De ez természetesen nem befolyásolta a véleményem. 

Remélem, tetszett Nektek a smink, a videó. Szoktatok szájhangsúlyos sminket viselni? Van ADEN terméketek?

0 megjegyzés: