Karácsonyi PIXIBOX


Még az ünnepek előtt, szuper meglepetésként betoppant hozzám a karácsonyi Pixibox. Januárig szörnyű káosz uralkodott rajtam, így nem született bejegyzés a dobozról, viszont mindenképpen akartam róla írni, úgyhogy úgy döntöttem, ezt akkor teszem meg, amikor már mindent kipróbáltam. Lássuk, mik a benyomásaim a termékekről az első pár használat után!


Schwarzkopf Professional OSIS+ Flatliner hajkiegyenesítő, hővédő szérum - 200 ml, teljes kiszerelésű termék. Leírása szerint használatával hosszantartóan megőrizhető az egyenes, selymes frizura, ráadásul a haj nem veszít nedvességtartalmából. A szérum megvédi tincseinket a hajszárító és a lapvas hőjétől, segít az egyenes frizura megőrzésében.

A hajformázás sosem volt az erősségem, egyszer sikerül valamit alkotnom, egyszer nem. Ez akkor is így van, ha a leghiperszuperebb terméket használom, aminek segítenie kellene a műveletben. Valószínűleg csak én nem vagyok elég ügyes, mégis, bármit ígér egy hajas termék, fenntartásokkal kezelem. Így még nagyobb meglepetés ért, amikor ez a spray tökéletesen tette a dolgát. Ráfújtam a hajamra, hagytam megszáradni, kifésültem, majd kivasaltam. Az egyenes haj nálam körülbelül eddig szokott tartani, mert bár csak egy lágy hullám van a frizurámban, az a vasalás után egy pillanattal később el is kezd visszatérni. Ezt a terméket használva nemcsak, hogy nem tért vissza a hullám, de a hajam mintha sokkal fényesebb is lett volna és nem veszítette el a puhaságát sem, pedig ha hajvasalóval szokott találkozni, mindig sprődebb lett (akkor is, ha használtam hővédőt). Másnap reggel még mindig egyenes volt a hajam, a problémás hullám látszódott már valamennyire, de mondhatni, hogy két napig volt egyenes frizkóm egyetlen "beavatkozástól". Szuper. :) 


Uriage AquaPRÉCIS hidratáló gél-krém - 40 ml, teljes kiszerelésű termék. Hidratáló, frissítő gél-krém normál vagy kombinált arcbőrre, mattító hatással. Könnyű állagú, tápláló, regeneráló hatású, véd a káros környezeti hatásoktól. Gyorsan felszívódik, smink alá is tökéletes. Parabénmentes, hipoallergén. 

A márkával a Pixin keresztül ismerkedtem meg, azóta többször vásároltam már különböző termékeket tőlük, amik nagyon beváltak, így mindig örülök, ha új Uriage készítményt próbálhatok ki. A legjobbkor jött ez a krém, mert elfogyott az eddig használatos nappali krémem (szintén géles kivitelű volt) és csak szenvedtem, mert nem bírtam kitalálni, milyet kellene vennem. Az inkább normálhoz közelítő kombinált bőröm nagyon szereti ezt a terméket, a picit szárazabb területek nem húzódnak, a zsírosodásra hajlamosak meg mintha fellélegeztek volna. Több órán keresztül nem zsírosodik vissza a bőröm, már-már szinte úgy viselkedik, mintha tökéletes lenne. A krém nagyon könnyű, nemhogy hamar szívódik be, hanem mintha abban a pillanatban beszippantaná a bőröm, ahogy rákerül. Sminkelni is szépen sikerült rá, a szárazabb területeket olyan szépen előkezelte, hogy nem ütöttek át az alapozón, amin alapesetben látszódni szoktak a kis szárazságnyomok. Konkrétan a fellegekben járok már pár használat után, úgyhogy nagyon kíváncsi leszek, hosszútávon mit fog nyújtani ez a krém. 

Uriage Micellás arclemosó termálvízzel zsíros/kombinált bőrre - 50 ml, utazó méretű termék. Termálvíz alapú, mélytisztító micellás arc- és sminklemosó (vízálló smink eltávolításához is). Kíméletesen távolítja el a felesleges faggyút, szennyeződéseket és sminket az arcról és a szem környékéről, miközben óvja a bőr hidrolipid védőrétegét. Nyugtató, hidratáló hatású. 

Többször gondoltam már rá, hogy kipróbálom az Uriage micellás vizét (a Glamour-napok alkalmával is meg akartam venni), de valahogy mindig elmaradt. Éppen ez a zöld verzió (van még kék és rózsaszín, másféle bőrtípusra) való nekem és most végre kipróbálhattam. Sokan imádják a micellás lemosókat, de nekem több - másoknak tökéletesen bevált - drogériás darab bántotta már a szemem, pirosította ki a bőröm. Szerencsére ezzel még egyik probléma sem jelentkezett, nem éreztem azt sem, hogy szárítaná a bőrömet, úgyhogy, bár még csak háromszor használtam, úgy érzem, jóban leszünk. Lehet, hogy több Uriage terméket kellene kipróbálnom, kezd úgy tűnni, mintha nekem találták volna ki őket...


GUCCI Bamboo illatminta, 1,5 ml. Egyszerre könnyed és intenzív illatkompozíció fás és virágos jegyekkel, vaníliával és ámbrával. 

Azóta érdekelt ez az illat, amióta megjelent, de sosem jött velem szembe úgy, hogy meg tudjam szagolni. Most megnyugodtam, nem az én illatom, viszont anyukám nagyon szereti és hozzá passzol is. 

Artdeco Perfect Volume Mascara vízálló szempillaspirál - teljes kiszerelésű termék. Speciális ovális formájú keféjének köszönhetően a szempillák vastagabbá és dúsabbá válnak. Tökéletes, egyenletes színintenzitást és fedőképességet biztosít. Illatanyagmentes, érzékeny szemre és kontaktlencse viselőknek is ajánlott. 

A középen ducibb kefével minden pillát el lehet érni és be lehet festeni, ezt érdemes 2 rétegben megtenni, mivel viszonylag kevés festéket vesz fel a spirál egyszerre. Viszont érdemes odafigyelni a rétegezésnél, mert nem túl durván, de azért szeretné összetapasztani a pillákat. Szépen ível és eszméletlenül jól hosszít, az összhatás mégis természetes lesz. Dúsító hatást nem tapasztaltam, ezért egy másik spirállal kombinálva fogom majd hordani, kíváncsi leszek, így mit sikerül majd kihozni belőle. 

CURAPROX Black Is White fehérítő hatású fogkrém - 8 ml, minta. Aktív szén tartalmú fogkrém, mely a fogzománc koptatása nélkül távolítja el a szennyeződéseket, fogainkat kémiai fehérítő anyag nélkül fehéríti. Optikailag is fehérebbnek mutatja a fogakat, egy kékes filmréteg segítségével.  

Amikor előzőleg a márkától volt meglepi a Pixiben, meg mertem volna esküdni rá, hogy ez a fekete fogkrém lesz az. Akkor másik volt, de nagyon örülök, hogy végül ezt is kipróbálhattam. Elég érdekes volt fekete pasztával fogat mosni, bár nem volt ismeretlen számomra az aktív szén más kozmetikumokból, így semmiféle ellenérzést nem váltott ki belőlem a dolog. Kifejezetten vicces látvány volt. Az íze átlagos, mentolos, de csak egy kicsit és nagyon jól habzik. A fehérítő hatást természetesen még nem tapasztaltam, az optikai fehérítést valamennyire mintha láttam volna, de találkoztam már olyan fogkrémmel, ami ebben jobban teljesített. Igaz, annak hosszútávú fehérítő hatása nem volt.


Ez volt az ünnepi doboz tartalma, a termékek mellett most is találtunk Piximagazint, információs lapokat és kuponokat is. Nagyon hasznos kis válogatás volt ez, a kedvencem a gél-krém és a hajspray lett, de minden mást is el fogok tudni használni. 

Nektek hogy tetszik ez a doboz? Megrendeltétek? Van olyan a termékek között, amit szívesen kipróbálnátok? 

0 megjegyzés: