Rózsaszín tavaszi Bombságok


Nem tudom, mi van velem mostanság; a tavaszi jóidő (másra nem nagyon tudom fogni) elárasztotta a hétköznapjaimat rózsaszín dolgokkal. Rózsaszín filcek, szemhéjfesték, rúzsok... Az aktuális Bomb Cosmetics bejegyzésben is két rózsaszín cukiságot szeretnék Nektek megmutatni. 


Az első a Kádbamacska fürdősüti, aminek a tetején fehér habon cicapofi csücsül némi szórócukor kíséretében. Mindig nagyon örülök, ha valami cuki állatkás dolog kerül a kezembe, a macskákért pedig odavagyok, így kinézetre már alapból telitalálat volt nálam ez a süti. Az illata bár édeskés, nem annyira "rózsaszín", mint amire először számítanánk. Kifejezetten citrusosnak és picit mintha fűszeresnek is érezném, kellemes, de nem tolakodó illat, nem tölti be töményen a fürdőszoba levegőjét, inkább a fürdővíz környékén lehet csak érezni. 


A benne lévő narancsvirág és édes narancs illóolaj ellazít, megnyugtat, így ha egy kis pihenésre, lazításra vágyunk, ez a macska a segítségünkre lehet. Az eddigi fürdősütijeimhez képest talán picit lassabban kezdett felolvadni, viszont már fél adag is teljesen feltöltötte vajakkal a fürdővizet, így kivettem a maradékot (a cicafej már leolvadt róla) és eltettem a következő fürdéshez. 



Tudom, sokaknál a meleg, napsütéses napok beköszöntével megszűnik a gyertyázás, de én télen-nyáron imádok egy-egy szép, illatos gyertyát meggyújtani. Mindig találok olyat, ami passzol a hangulatomhoz és/vagy jól mutat dekorációként. Életemben először van ablakpárkányom, mi mással pakolhattam volna meg, ha nem virágokkal és gyertyákkal? Az illatos darab - többet szoktam kitenni, de csak az egyik szokott illatos lenni - most a Bomb Pillecukorka gyertyája. Tetszik az üvegpohár, amiben van - ha elfogy a gyertya, használható másra - és az egyszerű, fényes feliratos címke. Az illata számomra édes, málnás, emellett mintha bujkálna még egy kis virágos aroma is benne. 


Meggyújtás után pedig egyértelműen málnás PEZ cukorka illatúnak érzem körülötte a levegőt. A szoba másik sarkába nem ér el az illata, inkább akkor szoktam érezni, mikor elmegyek mellette vagy leülök két méterrel távolabb tőle olvasni/tévézni. Szerencsére nem kényes darab, nem kell nagyon figyelni rá, hogy szépen égjen; a viasz egyenletesen olvad és fogy a pohárkából. Most talán úgy félúton járhatunk vele, majdnem minden délután/este égetem egy kicsit, de szerintem ki fog tartani akár tavasz végéig is (eredetileg 35 óra égési időt ígér).

Szerintetek is cuki a Kádbamacska? Szoktatok gyertyázni tavasszal is? 

1 megjegyzés:

  1. én egész éveben imádom a gyertyákat, ilyenkor már persze a virágosabb, gyümölcsösebbeket használom, de a YC tartokat is szívesen olvasztom.
    megrendeltem ezt a cuki kádbamacskát, kíváncsi vagyok milyen lesz. :)

    VálaszTörlés