Hajápolás BOMB módra


Sok-sok bombságról volt már szó a blogon; fürdőbombák és -sütik minden mennyiségben, tusradír, kézmosó, tusfürdő, volt itt már minden, mégis, van még jó pár különleges termék a márkánál, amiről érdemes beszélni. A mai bejegyzésben a hajápolás felé kanyarodunk, egy igencsak érdekes formájú samponról és az eddigi legillatosabb hajmaszkomról lesz szó. 


Virágárus kislány sampon - "Ez a csini samponszelet visszarepít egy régmúlt korba, ahol a lányok még friss virágot viseltek a hajukban." Nincs más dolgunk, mint beledörzsölni a nedves hajba, míg fel nem habzik. Ha ez megtörtént, már csak be kell masszíroznunk, majd kiöblíteni. A benne lévő ylang ylang illóolaj felélénkít, a rózsa illóolaj pedig nyugtatja az idegeket, kiegyensúlyozottá tesz. Ha ez nem lenne elég, a sampon virágos-gyümölcsös illata és az itt-ott előbukkanó rózsaszirmok biztosan jó kedvre derítenek. Persze vannak másféle samponszappanok is (köztük olyan is, amin négylevelű lóhere csücsül), ITT tudjátok mindet megnézni. 


Ennél érdekesebb hajmosó termékkel még nem találkoztam. A kis lapos, kerek dolog tényleg inkább hasonlít egy darab szappanra, mint samponra. Bevallom, nem tudtam elképzelni, hogyan is fog működni, de ahogy elkezdtem beledörzsölni a hajamba, eloszlott minden kétségem. Hihetetlenül gazdag, krémes, tömör hab keletkezett belőle, ami szuperül tisztít, lemosás után éreztem, hogy megkönnyebbült a fejbőröm. Szárítás után szép fényes lett, ráadásul nem lapult le a hajam (állandó probléma) és csak három nap múlva kezdett el visszazsírosodni - nálam itt szoktak elvérezni a samponok, sokba belefutottam, ami után ezt már másnap megtette. Egy-egy használat alkalmával alig fogyott valamit a korong, így szerintem jó sokáig elég lesz. Hajmosás után a szappantartóra tettem, gyorsan megszáradt, nem volt vele semmi probléma, bár féltem, hogy majd kicsit még habzik és odaragad. 


Mangó és vanília hajmaszk - Ez a hajra való már jobban hasonlít azokra, amikkel eddig találkoztam, hajmosás után, törölközőszáraz hajra kell felvinni, kicsit bemasszírozni, hatni hagyni, majd leöblíteni. A leírás szerint csak két perc kell neki, én kicsit tovább hagytam, hogy tegye a dolgát, kb. 10 percig volt a hajamon. Mandarin és édes narancs illóolajakat rejt, melyektől a tincsek fényesebbé válnak. A tégely egy sűrű, vajas állagú, krémszínű, könnyen kenhető kencét rejt, ami olyan finom édes, mangós illatú, hogy legszívesebben kenyérre kenném, nem a hajamra. :D Ugyanilyen illata van egyébként a Mangós tusradírnak, amiről ITT már volt szó. 


Nem vagyok nagy balzsam/maszk rajongó (igazából semmit nem szeretek, amit még egyszer le kell mosni, a hajmosás nálam inkább arról szól, hogy minél gyorsabban megússzam), általában nem látom, hogy ezek a termékek bármit is csinálnának a hajammal, de ennek annyira finom az illata és olyan sokáig meg is marad (még másnap este is éreztem), hogy meggondolandó lenne, hogy csak ezért felkenjem. A legjobb mégis az, hogy könnyebben tudom kifésülni a hajam a használata után, csak úgy siklik a tincseken a hajkefe és gyanítom, hogy ez segíthetett a pici gubancokon is (tudjátok, amit akkor talál meg az ember lánya, amikor már a tincs végén jár a fésűvel, elbízza magáz, lazán be akarja fejezni a mozdulatot, a fésű meg megakad egy kellemes kis rántással), mert mostanában nem találkozom velük. 

Nagyon örülök, hogy megint megismerhettem valami újjal a márkától, annak meg pláne, hogy a hajam is szerette a termékeket. Két hét múlva újabb bombságokkal jelentkezem, addig is, IDE kattintva olvashattok az eddigiekről. 

Ti használtatok már valamilyen hajra valót a Bombtól? Kipróbálnátok a samponszappant vagy a maszkot?  

1 megjegyzés:

  1. Ha Bomb, akkor nekem azonnal a fürdősütik jutnak eszembe.:) Imádok ilyen termékekkel fürödni.
    Mostanában eléggé ráálltam a haj témára, mert úgy vettem észre fénytelen lett a hajam...megpróbálok minél kíméletesebb és táplálóbb dolgokat tenni rá, lehet teszek ezekkel a termékekkel egy próbát remélem érek el vele valami változást.

    VálaszTörlés