PIXIBOX | 2016 Május


A Pixibox legújabb dobozkája igazi nyárváró darab, tele olyan termékekkel, amik megkönnyítik a szezonra való felkészülést és akár a legforróbb nyári napokat is. Most is van itt minden, test-, haj-, arcápolás és nagy örömömre sminktermék is került a májusi boxba. Mindent ki is próbáltam már, úgyhogy az első benyomásaimat is olvashatjátok. 



Revlon Professional - Orofluido szépség elixír hajápoló, 25 ml - Minden hajtípusra alkalmazható, nem kiöblítendő, használható száraz és nedves hajon is. Selymessé és rugalmassá varázsolja a hajat, miközben erősíti is annak szerkezetét. 

A hajolajak a polcom állandó lakói, könnyű őket használni és sokkal hatékonyabbak, mint sok más hajápoló. Ebben a Revlon Professional darabban sem kellett csalódnom; kipróbáltam már törölközőszáraz és száraz hajon is, a száraz, kissé töredezett hajvégeim nagyon szeretik. Gyorsan beszívódik, a hajam illatos, puha és fényes, egészségesebb kinézetű lesz tőle, a száraz, durva érzetnek nyoma sincs. A 25 ml-es kiszerelés sokáig elég és maga az üveg is szép, amiben a termék van. Elsőre picit furának találtam, hogy semmiféle adagoló (pumpa például) nincs az üvegcse nyakán, de így is egyszerű az elixír kiadagolása. 

Bioderma - Photoderm Bronz Oral kapszula, 30 db - Ez a kapszula Omega-3 zsírsavakat, C- és E vitamint és rezet tartalmaz, előkészíti a bőrt a napozásra, valamint hozzájárul a természetes barna bőrszín kialakulásához és fenntartásához. 

Érdekes termék, nagyon kíváncsi leszek rá, hogy segít-e valamit az én soha le nem barnuló bőrömön. Sajnos az a tapasztalat, hogy maximum csak leégni tudok; akár már az első tavaszi napsugaraktól is tudnék úgy kinézni, mint akit főszezonban kint felejtettek pár órára a tűző napon, így nálam az elővigyázatosság, a fényvédelem kötelező. Jó lenne, ha ezek a kapszulák egy kicsit enyhíteni tudnának ezen az "azonnal leégek" dolgon. Majd meglátjuk, mindenesetre nagy reményeket fűzök hozzá. A dobozban található 30 db egy hónapra elegendő. 



A Collistar a fejemben eddig mint sminkmárka élt, most viszont rögtön két testápolási terméket is kipróbálhatok tőlük. A Talasso tusfürdőt (utazó kiszerelés, 100 ml) a tenger energiája, az illóolajok frissítő ereje és a shea vaj puhasága jellemzi. A bőrt selymessé, a fürdést pedig kényeztető szépségápolássá varázsolja. 

Gazdag, sűrű, krémes, mégis könnyen eloszlatható termék, nehezen leírható, de nagyon kellemes, frissítő illattal (engem bazsalikomra és mentára emlékeztet), ami tökéletes nyári tusfürdővé teszi, bár alapból én inkább a zselés állag felé tendálok ilyenkor. Kevés is elég belőle, mert nagyon jól habzik, a bőr tiszta és puha marad utána. 

Collistar Nourishing Anti-Age Oil Milk - olajos testápoló tej (utazó kiszerelés, 50 ml) - Olajos, mégis könnyed testápoló tej, melynek alapját narancsvirág és citrusos gyümölcsök kivonatai alkotják. Visszaállítja a bőr fiatalos szépségét, táplál, hidratál és rugalmas bőrt eredményez. 

Meglepődtem ennek a testápolónak a textúráján, valóban folyós, tejes, egészen addig, amíg el nem dolgozom, a bőrömön már olajosnak érzem. Hamar beszívódik - sokkal hamarabb, mint egy klasszikus testápoló olaj- és finom puha bőrt hagy maga után. Az illata fantasztikus, olyan, mint a citromos-narancsos zselés cukor - viszont biztos van olyan, aki erre az illatra szúnyogriasztóként asszociálna -, az igazán meleg, nyári napokon  nagyon kellemes lesz ezt használni és sokáig élvezni a citrusos aromát. 

A dobozban lapult még egy 20%-os kedvezményre jogosító kupon is, amivel a márka testápoló vagy napozó termékeit lehet megvásárolni a Müller üzleteiben. Illetve egy táska is, ami városi telepakolós, futkozós darabnak és anyagából kiindulva akár strandtáskának is tökéletes lehet. 



Clinique Moisture Surge Extended Thrist Relief gélkrém, 15 ml - Segít pótolni a bőr elvesztett nedvességtartalmát és elősegíti természetes vízmegtartó képességének növelését a bőr védőrétegének helyreállításával. - A prémium dobozokban lapult. 

Aki érdeklődik a szépségápolás iránt, az erről a krémről biztosan hallott mostanában. Nagyon népszerű darab, ráadásul nemrég lefaragtak az árából, így a 30 ml-es kiszerelést már 5700 Ft-ért tudjuk beszerezni. Nagyon érdekelt ez a krém, örülök, hogy kipróbálhattam, már az első használat után feltöltötte a bőröm, enyhített a vízhiányos húzáson, hámláson és nem zsírosította jobban az arra hajlamos területeket. Maradéktalanul, gyorsan felszívódik, nyugtat, hidratál. Meggyőzött, így kipróbálás után be is szereztem gyorsan még egyet belőle.  

Milani Brilliant Shine szájfény - Ravish Raspberry - Fényes, tartós fedést biztosító, nem ragacsos szájfény, precíz, szivacsos applikátorral. 

A Milani matt ajakkrémjeit nagyon megszerettem (róluk ITT olvashatsz), úgyhogy gyorsan fel is kentem a szájfényt, amint kibontottam a dobozt. Az applikátor tényleg jól használható, precízen fel lehet vinni vele a sűrű, krémes, nagyon jól pigmentált szájfényt. Sajnos - bár a leírás mást mond -, számomra elég ragacsosnak bizonyult, bár ez kicsit mérséklődik ahogy eltölt egy kis időt az ajkakon. Ha ezt választjuk reggel, mindenképpen vigyük magunkkal a terméket, mert pár óra vagy evés, ivás után újra kell kenni. Letörölni sem olyan egyszerű, kell hozzá valamilyen lemosó, egy zsepivel nem tudunk megszabadulni tőle, mert bár a szín eltűnik, a ragacsosság megmarad. Nem vagyok egy nagy szájfényhasználó (ezt már többször is kifejtettem), inkább a rúzsokat szeretem, azokba nem ragad bele a hajam és tartósabbak is. Mégis használni fogom ezt a szájfényt, mert nagyon tetszik a színe, az enyhén kékes-lilás árnyalatától a fogaimat is fehérebbnek látom. Egyébként az illata is nagyon finom, engem vaníliás sütire emlékeztet.  

Uriage Eau Thermale - termálvíz spray, 25 ml - Ásványi anyagok és nyomelemek különleges kombinációját tartalmazza, mely tudományosan bizonyított hidratáló, puhító, nyugtató és antioxidáns tulajdonságú. 

Nyaranta a mindennapjaim részét képezik az ilyen spray-k, a hűtőben tárolom őket, reggel szuper ébresztők, napközben pedig felfrissülést hoznak és sokkal szebb a bőröm is tőlük. Nemrég ugyanezt választottam magamnak Franciaországban, most, hogy lett belőle egy kisebb is, nem kell ügyelnem majd arra, hogy ne felejtsem el eltenni reggelente, ez a 25 ml-es lesz a táskalakó. 

Nina Ricci - L'Extase parfümminta (1,5 ml) - Édes, gyümölcsös, virágos illat és L'Extase Carresse de Roses parfümminta (1,5 ml) - Rózsás, virágos, friss, kicsit púderes illat. Régóta odavagyok a Nina Ricci illatokért, nagyon gondolkodtam már eddig is rajta, hogy a most mintaméretben érkező parfümök közül megveszem magamnak valamelyiket. Még nem bírtam eldönteni, melyik lesz a nyerő, de addig is boldogan fújom magamra a mintákat. :) 


Szerintem nagyon szuper lett ez a doboz, tényleg nyárváró hangulata van, a termékek jól kihasználhatóak. Kaptam olyat, amire már nagyon kíváncsi voltam és olyat is, amiről még csak nem is hallottam. Most nem is tudok kedvencet választani, mindent boldogan fogok (el)használni. 

Nektek hogy tetszik a májusi Pixibox? Megrendeltétek ezt a dobozkát?

0 megjegyzés: