Nyári tusfürdőpár a BOMBtól


Nyáron nagyon szeretem a géles állagú tusfürdőket, ezektől érzem igazán úgy, hogy egy tikkasztó, forró nap után a bőröm megtisztul, testem, lelkem felfrissül. Általában nehezen lépek túl a citrom és/vagy menta verziókon, de a Bombnál sikerült olyan tusológélt találnom, ami - először is a kinézetével, utána pedig - megragadott az illatával, pedig egy csepp menta vagy citrom sincsen benne. Mellé pedig itt egy tusi a másik nemnek is, hogy mindenkinek legyen mit elcsomagolnia a nyaralásra. :) 


A Passionista egy igazán pezsdítő, gyümölcsös, édes illatú, átlátszó, színtelen tusológél, tele grapefruit és mandarin illóolajakkal. Sosem voltam még egzotikus nyaraláson, de pont ilyen illatúnak képzelem. A csomagolás volt az, amibe először beleszerettem, merem állítani, hogy ez a legmenőbb kinézetű tubusos Bomb termék (idén odavagyok valamiért a flamingós dolgokért, de úgy tűnik, nem csak én vagyok így ezzel, a képgyűjtő oldalak is tele vannak velük). Használat előtt vegyes egzotikus gyümölcsösnek érzem, míg fürdés után inkább mintha mandarinos-cukorkás lenne az illata bőrömön. 


A Sea Salt tusológél óceáni illatokkal, eukaliptusz és borsmenta illóolajakkal ébreszti fel az érzékeket. Ez a bombság igazán pasiknak való, tiszta, frissítő, kellemes, mégis férfias illatú. Átlátszó, enyhén kékes színű. Természetesen "találtam" valakit, aki tesztelte, kicsit szűkszavúan, de íme az ítélet: "Kellemes az állaga és nagyon jó az illata, amit zuhanyzás után tovább érzek magamon, mint az előző tusfürdőmnél. Használnám ezt azok helyett, amik eddig voltak." Természetesen hajtott a kíváncsiság és ezt is kipróbáltam, használat előtt erőteljesebb, talán mentásabb illata van, a bőrömön pedig egy kicsit klasszikus szappanillat beütése lett. 


Mindkét tusológél gazdagon, buborékosan habzik és az illatuk sokáig megmarad a bőrön, amit gyengéden hidratálnak is. A csomagolás is szuper, nagyon vidám, nyárias, jó ránézni mindkettőre. A 300 ml-es kiszerelés hatalmas, szerintem elég akár egész nyárra is. Plusz jó hír, hogy a tubusos termékek ára csökkent, most már 2490 Ft-ért juthatunk hozzájuk. IDE kattintva tudjátok megnézni a tusológéleket a Bomb oldalán. 

Próbáltatok már tusfürdőt a márkától? Mit szóltok a flamingós csomagoláshoz? 

0 megjegyzés: