AVON Liquid Chrome Bronze szemhéjtus


Nagyon szeretem a szemhéjtusokat, nálam szinte nincs is smink hangsúlyos tusvonal nélkül. Van, hogy semmi mást nem is használok, csak tust és szempillaspirált, ez nagyon jó kombináció a meleg nyári napokra, pláne, ha viszünk egy kis színt is a dologba. Egyre divatosabbak a színes szemhéjtusok, aminek nagyon örülök, szívesen használom őket. 

Ebben a bejegyzésben az AVON krómhatású folyékony szemhéjtusáról lesz szó, konkrétan a bronz színűről. A tubus klasszikus, a kupak -  talán kicsit csalóka módon, de - jelöli a színt. Az applikátor rugalmas, gumis. A tus folyékony, de szerencsére nem az az elcsöppenően híg változat. 


Az applikátor kialakításának és a termék állagának köszönhetően nagyon egyszerűen és precízen meg tudjuk rajzolni a tusvonalat. Hamar szárad, ez jó is, mert ha többször szeretnénk átfutni a vonalon, érdemes az áthúzások között kivárni a száradás, mert a még folyékony anyagot felszedi/csíkozza az applikátor. 

Sikerült a legforróbb napokon is tesztelni, a vonal hossza meg sem mozdult, de a farkinca alját sikerült kicsit elmaszatolni a nap végére. Így akinek szokott könnyezni a szeme, érdemes erre figyelnie, mert nedvesség hatására könnyen elmozdul (a kézfejemről a színmintát is egyszerűen le tudtam mosni vízzel). 


A végeredménnyel nagyon elégedett vagyok, szép, precíz tusvonalat tudtam csinálni a termékkel és nagyon tetszett a fényes, mutatós végeredmény. Tökéletes nyári darab ez, minden szemszínt szépen kiemel, jól mutat a hipóreklám bőrömön, de szerintem tökéletesen passzol a szépen lebarnult bőrhöz is ez a fényes, bronzos tus. Én nagyon szívesen és sokszor nyúlok érte, szeretem használni.

További 5 színben meg tudjátok nézni az AVON oldalán IDE kattintva. 

Ti szeretitek a színes szemhéjtusokat? Ezt a bronzos darabot használnátok? 

0 megjegyzés: