Helia-D BB krémek


Sajnos az év első fele káoszba fulladt nálam (erről hamarosan lesz egy videó), így nagyon le vagyok maradva a terméktesztekkel - de igyekszem behozni magam. Régóta vár már a Helia-D két BB krémje is arra, hogy blogra vessem a gondolataimat róluk, úgyhogy a mai postban ez következik. 

A Helia-D megújult BB krémjei kétféle változatban - normál és világos bőrre - kaphatóak. A termékleírás azt ígéri, hogy a krémek segítenek az arcbőr színét egyenletessé tenni, eltakarják a piros foltokat. A bennük lévő shea vaj hosszantartó hidratálást biztosít és a bőr táplálásáról sem feledkeztek meg, van bennük B5 provitamin és E-vitamin is, valamint 15 faktoros UVA/UVB szűrő, hogy védve legyünk a napsugarak káros hatásaitól. 

A leírás szerint tehát egy nagyon jó kis termékről van szó, ami azonban engem pluszban megfogott, az az, hogy a márka a vásárlók véleményét figyelembe véve formálta át a terméket. Így megújultak az árnyalatok, a felszívódás, a tartósság, az állag, de még az illat is. Ilyen hozzáállás kéretik minden márka minden termékéhez!

A csomagolás szép, nagyon tetszik ez a lilás-rózsaszínes, metálos kupak és felirat, jól mutat a fekete tubuson. Amire talán érdemes felhívnom a figyelmet, az a kis színminta, amit a dobozon is láthatunk. Ha a boltban találkoznék a termékkel, a pöttyök alapján a normál verziót venném meg, mert az tűnik világosabbnak és kevésbé sárgásnak, pedig a tubusban nem ez a helyzet. Az én szemem szerint fel kellene cserélni azokat a pöttyöket.

 

Térjünk át a beltartalomra. Két színben tudjuk megvásárolni ezeket a BB krémeket, normál, illetve világos bőrre való variációban. Sajnos nekem a világos sem elég világos, még úgy sem, hogy elvileg egy minimális kis színt már összeszedtem az elmúlt időszakban. Hozzáteszem, én tényleg az vagyok, akinek mindig hófehér a bőre, így számomra nem nagy meglepetés, hogy nem passzolnak az alapozótermékek színei hozzám. Általában fehér alapozóval keverem az alapozóimat, de nem szeretem ezt a pepecselést, illetve értelemszerűen így megváltoznak a termékek tulajdonságai is. De vissza ehhez a termékhez: nekem sokkal világosabb és kevésbé sárgás kellene belőle. 

Természetesen itthon próbálgattam, attól függetlenül, hogy nem passzolt a szín. A selymesen krémes textúrájú BB hamar szárad, érdemes gyorsan és addig dolgozni vele, amíg még nem száradt meg, mert olyankor elkezd leperegni/potyogni. Nekem az ujjal vékonyan felhordás és eldolgozás vált be. BB krém mivoltából fakadóan a bőrhibákra kell hozzá korrektor, de a pirosságokat szépen kiegyenlítette. Nem volt kellemetlen, fullasztó érzés tőle az arcomon, de száradás után is éreztem az illatát, ami egy kicsit zavart. 

Többször próbálkoztam vele, de mivel nem passzolt a szín, nem volt rajtam naphosszat, így ennyire jutottam a tesztelésével. Remélem, azért így is tudtam segíteni Nektek ezzel a termékkel kapcsolatban. Érthető okokból így összegzést nem igazán szeretnék írni róla, talán csak annyit jegyeznék meg: Ha lenne még világosabb belőle, adnék neki esélyt. 

50 ml-es kiszerelés, teljes ára 1890 Ft. Ha érdekel Titeket, IDE kattintva tudjátok megnézni a hivatalos webshopon. 

Próbáltátok már ezeket a BB krémeket? Esetleg a régebbi verziókat? Van kedvenc terméketek a márkától? 

0 megjegyzés: