Bali csók Masszázsvaj | Bomb


A mai bejegyzésben egy olyan Bomb Cosmetics termékről lesz szó, ami említés szintjén már előkerült a blogon és a családban minden lány próbált már ilyet, csak én nem. (Anyukám kapott tőlem olyan Bomb csomagot, amiben volt, a húgom pedig a barátnőjétől kapta. Sőt, már itt, a blogon is lehetett nyerni ilyet.) Ez a masszázsvaj lenne, amiből egy extrán illatos darab került hozzám kipróbálásra. Ez a Bali csók masszázsvaj, melynek igen erőteljes, egzotikus, édes virágillata mindent betölt. Ha jók az információim, a Frangipáni virágnak van ilyen illata (erre utal a termék neve is). 

De mi is a masszázsvaj? Egy termék tele tiszta kakaó- és shea vajjal és ebben az esetben bergamott és szantálfa illóolajjal. Használata nagyon egyszerű, kézbe véve testhőmérsékletre már el is kezd olvadni, ezután nincs más dolgunk, mint belemasszírozni a bőrünkbe. Igen, ez egy olyan bombság, amit nem kell kádba dobni, csak a kezünkbe venni és fürdés vagy tusolás után a már száraz bőrfelületen használni, majd visszacsomagolni a fóliába, míg újra elő nem akarjuk venni. 


Kézbevétel után azonnal elkezd olvadni, pedig annyira tömörnek tűnik, míg nem próbáltam ki, nem tudtam elképzelni, hogyan fog működni. A bőrön végighúzva csillogó, olajos "csíkot" hagy, ami a masszírozás hatására hamar beszívódik, nem marad olajosan ragacsos érzés utána, viszont az illat nem száll el, én még vagy egy óráig éreztem a virágos aromát. A már szinte karcosan száraz bőrnek nagyon jól esik ez a masszázsvajas kényeztetés, különösen kellemes volt a lábszáramon epilálás után is az extra puhítás, hidratálás. 

Egy icicpici problémám volt csak vele, hogy elég kicsi a tenyerem, így ez a forma annyira nem állt kézre, de ezen könnyen segítettem, úgy, hogy először a sarkakat kezdtem használni, ezzel lekerekítve a szeletformát. Egyébként más formájú és "ízvilágú" masszázsvajak is kaphatóak, IDE kattintva tudjátok megnézni őket. Szép nagy adag mind, nem csak 1-2 használatra elegek, sőt! Összességében nekem nagyon tetszik ez a "fogd meg, masszírozd be és élvezd a puha bőrt"-szelet, sokkal menőbb és hatékonyabb, mint egy testápoló. 

Próbáltatok már masszázsvajat a Bombtól vagy szívesen kipróbálnátok őket? 

0 megjegyzés: