Miss Sporty Neon Yellow szemhéjtus



A színes tusok mustrája a Miss Sporty Studio Lash Colour Eyeliner 004 Neon Yellow darabjával folytatódik. A márka színes (neonos) tusai - ha jól emlékszem - 4 féle színben kaphatóak, a neon sárga tűnt számomra a legkülönlegesebbnek, így ez jött haza velem a drogériából. Az egyszerű, hosszú kupakkal ellátott tubus a kupakkal megegyező színű anyagot rejt. Az ecset feje hosszú, szilikonos, nagyon jól hajló, rugalmas. 


Az anyag talán egy icipicit híg, de jól fel lehet vinni, igazából nincs vele nagy probléma. Több rétegre, több áthúzásra van szükség, hogy kiadja a színt, amit kell, viszont jobb nem áthúzni az applikátort többször a még nedves rétegen, mert felszedi az anyagot, foltos lesz amit addig felvittünk. Itt bejön az a probléma, hogy viszonylag lassan szárad, így némi türelem kell hozzá, de ha megvárjuk az áthúzásokkal, az új rétegekkel a száradást, nagyon szép élénk, vibráló tusvonalat készíthetünk. Ha nem várjuk meg, akkor néhol alig lesz szín a vonalunkon, néhol meg felgyűlik az anyag - nem lesz túl szép látvány.

Rajtam picit furán néz ki - a farkincarész elveszik a világos bőrömön - így fekete tussal szoktam kombinálni. A színről szólva még; nem arról az igazi szövegkiemelős neon sárgáról van szó, van egy kis napraforgószín beütése, de annyi baj legyen, így is elég feltűnő és ütős. A tartóssággal nem volt problémám, eddig mindig onnan mostam le este, ahová reggel felvittem. Bár micellás vízzel is sikerült leszedni, mégis talán jobb választás hozzá a kétfázisú lemosó, hogy ne maradjon halványan felsejlő sárga folt a szemhéjunkon. 

Összességében - A szín szuper, nagyon nyárias, feltűnő és az ára is baráti (pontosan nem emlékszem, de 1000 Ft alatt van, az biztos). Az ecsetet nem könnyű kezelni, ha a rövid és/vagy tömörebb fajtához (vagy másik típushoz, pl.: géles) vagyunk szokva, illetve a száradások kivárásának macerája miatt is inkább olyannak ajánlanám, aki nem most szeretne elkezdeni először tusvonalakkal próbálkozni. 

Ti használtok színes tusokat? Ezt a sárgát kipróbálnátok? 

2 megjegyzés:

  1. Én mind a négyet beszereztem, irtó jó színük van :) Tényleg kicsit híg, vizes az állaguk, de száradás után nekem is simán ment a rétegezés és akkor aztán igazi élénk színeket kaptam :) Egyébként nagyon jól áll neked a sárga ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyit gondolkodtam rajta, hogy megvegyem mindet, de vannak már hasonló színű darabjaim, nem akarok tovább gyűjtögetni. :D Köszönöm, mostanában újra kezdem felfedezni a sárga, narancssárga dolgokat. :)

      Törlés