Vaipani | Felfedezés


Tudhatjátok rólam, hogy mindig szívesen próbálok ki új dolgokat, így nagyon megörültem, amikor lehetőségem nyílt megismerni a Vaipani termékeit. A márka készítményei prémium minőségű ayurveda és natúr kozmetikumok. Bevallom, úgy futottam neki az ismerkedésnek, hogy semmit nem tudtam az ayurvedikus termékekről. Hallani már hallottam a kifejezést, de hogy mit takar... Szerencsére a márka forgalmazója bőven ellátja az embert szuper tartalmakkal, amikből mindenre fény derül. Nem a legkönnyebb téma, de mindenképpen olyan, ami ha egy kicsit is érdekel minket, egy pillanat alatt beszippant. Erről a különleges, Indiából származó gyógyászati rendszerről mindent megtudhattok IDE kattintva. Három hozzá kapcsolódó gyógynövényekből készült termékről pedig ebben a bejegyzésben olvashattok - beauty blogger szemszögből. :)

A csomagolás minden esetben egyszerű, talán lehetne rajtuk még mit cifrázni, de igazából teljesen felesleges, a beltartalom a lényeg. Egyébként minden infót magkapunk a matricákról, dobozokról, amire csak szükségünk lehet.


A Mandel testápoló indiai mandulaolajat, kálmost, szezámmag- és napraforgómag olajat, valamint rózsaolajat tartalmaz. Tápláló, ápoló, védő hatású, könnyen felszívódik. Ahogy kinyitottam és megszagoltam, azonnal marcipánillatúnak könyveltem el. Ha sokáig szagolgatom, érzek benne némi gyógynövényes utóillatot, de akkor is, ez egy nagyon finom, marcipánillatú testápoló.

A Vera testápolóban aloé, bazsalikom, szezámmag olaj, ním és erdei kurkuma található. Hidratáló és tápláló, könnyen felszívódik, ápolja és védi a bőrt a környezeti szennyeződések hatásaival szemben. Gyógynövényes, igazán "zöld" illatú testápoló, illatra, állagra egy igazán könnyed, nyárias darab.

A két testápoló közül a mandulás a sűrűbb (a termékleírás szerint tejszínállagú), picit többet kell várni, mire beszívódik, de igazából csak az aloés testvéréhez képest lassú; azt már felvitel közben beszippantja a bőröm. Az illat és a sűrűség miatt a Mandel szerintem sokaknál inkább őszi-téli darabként lehet megfelelő, de száraz bőrre nekem még a nyári melegben is szuper volt, egyáltalán nem fullasztotta a bőröm. Esténként használtam, reggel a Vera volt a társam, az annyira folyékony, hogy sokszor úgy csöpögtettem ki a flakonból a bőrömre. Napközben néha kézkrémnek is használtam.

A két testápolóval nagyon hamar normál közeli állapotba hoztam a száraz bőrömet, ami hajlamos a lábszáramon porzósan hámlani (olyan mintha krétaport söprögetnék a lábszáramról). A bőröm jól hidratált, nem viszket, nem húz a szárazságtól és nem mellesleg puha is lett.


Az igazán extra száraz területeken pedig a Sahcher krém segített, mely bár az arckrémek kiszerelésében kapható, nyugodtan kenhetjük máshová is. Például a sarkunkra vagy bárhová, ahol száraz, repedezett a bőrünk. Bevethető égés utáni foltokra, sötét szemkarikákra is. Nagyon krémes, könnyen kenhető, de gazdag krém, melynek erős, gyógynövényes illata van. 

Sikerült egy olyan vízpermetet vásárolnom, ami nagyon szárította az arcbőrömet, ami kellemetlenül húzott is emiatt. Szerencsére eszembe jutott ez a krém, ami azonnal enyhítette a száraz, feszítő érzést. A sarkamon, könyökömön és a térdemen (a legszárazabb pontjaim) használtam, minden bőrfelületet gyorsan, hatékonyan felpuhított. Az olajos textúra miatt tényleg inkább csak a száraz, vízhiányos területekre ajánlanám, de azokra nagyon. Nálam bekerül a csodakrémek közé, még semmi nem segített ilyen szépen a sarkam érdes, kirepedezett bőrén. 

Összességében - Kifejezetten száraz bőrre kaptam/kértem a termékeket, amin maximálisan segítettek, nagyon elégedett vagyok velük. A marcipánillat külön pontot ér nálunk - anyukám is imádja. Ami meglepő volt számomra, hogy minden készítménynek erős illata van és valamennyire mindhárom termék alapillata hasonlít egymásra. Tudom, van, aki nem szereti az erős, gyógynövényes illatot, mindenki más bátran nézzen körül a Vaipani-nál, sokféle problémára van megoldás náluk. 

0 megjegyzés: