Oshadhi | Felfedezés


Kozmetikumok kapcsán sokszor esik szó különböző illóolajakról és azok aromaterápiás hatásáról. Bevallom, az aromaterápia nem az a téma, ami a legközelebb áll hozzám, de mindig úgy gondoltam, hogy szívesen tudnék meg róla többet. Ezért nagyon örültem, amikor az Oshadhi felajánlotta számomra, hogy ismerkedjek meg néhány termékükkel. Így elkezdtem nézelődni a webshopjukon és végül olyan készítményeket választottam, melyek illata csempész a lelkembe egy kis karácsonyt. 


A csomagomba három illóolaj került. Az Édes narancs nyugtató, stresszűző, fertőtlenítő, baktériumölő hatású. A Vanília illata és aromája miatt bármilyen masszázskeverékbe, krémbe kiváló, megnyugtatja a bőrt, gyulladáscsökkentő, afrodiziákum, növeli a teltségérzetet, ezért támogathatjuk vele a fogyókúrát. A Gyömbér stresszűző, afrodiziákum, fájdalomcsillapító, segíti az emésztést, szélhajtó, görcsoldó, hányást, émelygést enyhítő, gyomorerősítő. Mindhárom illóolaj bio és 100%-os tisztaságú. A leírások forrása a www.oshadhi.hu

Előzetesen az illóolajok felhasználásáról leginkább azt tudtam, hogy hígítatlanul nem szabad felvinni őket a bőrre (mivel így irritálhatják azt leginkább). Ezért sokszor nem is nagyon tudtam mit kezdeni egy-egy üvegcse illóolajjal, de rengeteg tippet kaptam az Oshadhi blogjáról. Ezeket az illóolajakat olívaolajba, fürdővízbe, (alap)krémbe csepegtetve próbáltam ki, így használtam őket  a bőrömön. A kedvencem az Édes narancs lett, főleg a nyugtató hatása miatt. Sajnos levendulát nem tudok használni, mert megfájdul a fejem az illatától, pedig régebben, alvás előtt nagyon szerettem (talán a legismertebb tulajdonsága, hogy segíti az elalvást). Nagyon örülök, hogy találtam más illatot, ami tényleg nyugtatóan hat rám. 

A három illóolajat keverve (elég csak pár csepp) készíteni fogok néhány viaszbonbont is - ilyen bonbonok elkészítéséről IDE kattintva láthattok videót -, karácsonyra szuperek lesznek illatosítani, illetve akár ajándékba is. Bár időközben azt is megtudtam, hogy a profik diffúzorral párologtatnak. Ezek az aromaporlasztók hatékonyan, meleg levegő használata nélkül oszlatják szét az illóolajat a levegőben. Erről ITT tudhattok meg többet.  


A Jojoba olajat kifejezetten a szárazabb bőrterületeken gondoltam használni, mikor rá esett a választásom. A karcolósan száraz könyökömön működött is nagyon jól, de időközben felfedeztem, hogy a körmöm melletti száraz bőrön és a hajvégeimen is szuperül segít. Végül ezekre a területekre koncentrálva használtam leginkább és hát mit mondjak... Nagyon sokáig nem mutattam képeket a kezemről, mert a körmeim mellett a bőr száraz volt, ráadásul a kézfejem sokszor van tele karcolásokkal, apró sebekkel (köszönhetően a macskának és a munkának), amik nagyon lassan gyógyulnak. Mióta ezt a jojoba olajat használom, sokkal szebb a kezem (gyulladásgátló, fertőtlenítő és hidratáló hatás). A hajvégeim is szebbek, mint általában; lehet, hogy ki fogom tudni tolni a félévente esedékes haj(vég)vágatást, mert nem látom, hogy töredezettek lennének a szálak. 

A Téli varázs szobaillatosító azonnal megtetszett, amikor elkezdtem a webshopon nézelődni. Erős, édeskés, fűszeres-narancsos illata van, olyan, mint amikor összepakolod a mézeskalácshoz a fűszereket és elkezded reszelni bele a narancshéjat. A pumpás fejjel könnyen adagolható az illatosító, pár fújással (én mindig textília közelében szoktam fújni, úgy vettem észre, így tovább élvezhetem az illatot) több órára biztosítja a kellemes aromát a szobában. Eléggé rá vagyok kattanva az illatosítókra karácsony környékén, ez azért tetszik igazán, mert tényleg nagyon természetes illata van. 


Nagyon jó benyomást tett rám a márka, termékei beváltották a hozzájuk fűzött reményeimet. Minden vastag, erős (ráadásul csodaszép sötétkék) üvegcsében érkezett meg hozzám. A címkéken rengeteg információ olvasható, minden mást pedig meg lehet tudni a weboldalról. Örülök, hogy ilyen tiszta, minőségi készítményekkel találkozhattam. A blogjukat külön kiemelném, az illóolajak felhasználásáról eddig összesen nem tudtam ennyit, mint ami most ragadt rám pár cikk elolvasása után. Ha felkeltettem az érdeklődéseteket és 100 %-os tisztaságú, vadon nőtt vagy minősített biogazdálkodásból származó alapanyagokból készült olajakat és termékeket szeretnétek, ajánlom Nektek az Oshadhit. Történetükről, minősítéseikről, hitvallásukról IDE kattintva olvashattok. 

Érdekel Titeket az aromaterápia? Találkoztatok már a márkával? 

0 megjegyzés: