Szülinapi Pixibox 2016


A Pixibox idén már a 4. születésnapját ünnepli ezzel az októberi kiadással. A doboz kibontását megnézhettétek az Instagramon minivideók formájában, illetve feltettem őket összefűzve a Facebookra is. Mindent kipróbáltam már, úgyhogy jön a beszámoló. Sokkal lassabb voltam ezzel a bejegyzéssel, mint általában, mert rengeteg érzés kavarog bennem azzal kapcsolatban, hogy másoknak mi a véleménye erről az összeállításról. De erről majd a végén, előbb lássuk a termékeket! 




Az Eucerintől két 20 ml-es mini termék volt a dobozban. A pH5 Intenzív testápoló belülről erősíti a bőr védekezőrendszerét. segít helyreállítani a pH-szintet, támogatja a bőr regenerációját és akár 24 órára feltölti nedvességraktárait. | Picit inkább sűrűbb, könnyen el lehet oszlatni, nagyon hamar beszívja a bőr. Elsőre az jutott eszembe az illatáról, hogy olyan, mintha naptej lenne, virágillattal megbolondítva. A viszketően száraz területek imádták, a bőröm normálhoz közeli állapotba került tőle és sokáig ilyen  is maradt. 

A pH5 Olajtusfürdő támogatja a bőr enzimaktivitását, ápolja és védi a bőrt a kiszáradástól. Bizonyítottan lágyítja a csapvizet, ezáltal alkalmasabb az érzékeny és irritációra hajlamos bőr tisztítására. | Nagyon érdekes darab volt számomra, szerintem még csak hasonlót sem próbáltam. Kicsit hígabb volt, mint amilyenre gondoltam, így elsőre sikerült a kelleténél többet kiadagolnom belőle. Pillanatok alatt felhabzik, de még a habon is lehet érezni az olajosságot. Lemosás után ez természetesen eltűnik. Szárító hatását nem éreztem, a bőr puha maradt utána. Eddig nagyon jó, viszont az illata sajnos nem igazán esett jól, kifejezetten tolakodó volt számomra. Érdekes volt, de összességében a szívem a hagyományos(abb) tusfürdők felé húz. 

Paco Rabanne 1 Million Privé férfi és Lady Million Privé női parfüm minták - Kifejezetten kedvelem a parfümmintákat, nem egyszer megóvtak már rossz választástól. A Lady Million Privé jobban tetszik, mint gondoltam, eléggé erőteljes illat. A bőrömön kijön belőle a mézes jelleg és halványan, de érzem a málnát is. Nem igazán az én illatom, de jó volt kipróbálni. 





Marionnaud szemhéj árnyékoló ecset "23" - Természetes szőrből készült és ideális szemhéjfestékek felvitelére, árnyékolásra. | Ez az az ecsetfajta, ami fogyóeszköz nálam, ilyet biztos, hogy mindig használok sminkelésnél eldolgozásra, árnyékolásra. Ez a darab tömött, a szálak kicsit merevek, az egész ecsetfejnek van egy nagyon jó tartása, ami miatt hatékonyan lehet vele dolgozni. Szeretem, bekerült az "ezeket használom minden nap" bögrémbe. 

Revlon Bold Lacquer by Grow Luscious szempillaspirál - Klasszikus kefével ellátott spirál, hosszabbító és dúsító hatással. Kiemeli a pillákat és nem tapasztja össze őket. A festéknek intenzív, fekete színe van, az összhatás mégis természetes lesz, így szolidabb/nappali sminkhez jó választás. Picit mintha szárazabb lenne a festékanyag a megszokottnál, lehet, hogy éppen emiatt azért a nap végére elkezd potyogni. Viszont tényleg szép pillákat csinál. Az állaga és a potyogás miatt nem kerül be a kedvencek közé, de majd kipróbálom, melyik spirálommal tudom jól kombinálni. 




Uriage Silky Body testápoló tej 200 ml - Termálvíz, hyaluronsav és shea vaj complex tartalma révén a nap által megviselt bőrödet hidratálttá és bársonyosan puhává varázsolja! | Hatalmas kiszerelés volt a csomagban ebből a nagyon lágy, kissé folyós testápolóból. Egy pillanat alatt beszippantja a bőröm, ami extra hidratál lesz, ráadásul a finom, visszafogott illat is megmarad egy darabig. 

Clinique Superdefense SPF 20 hidratáló krém (15 ml) - megakadályozza az öregedés első jeleinek kialakulását és a bőr további károsodását. Hatóanyagainak köszönhetően intenzív hidratálást nyújt, erősíti a bőr védekező funkcióját, C és E-vitamint tartalmazó antioxidáns keveréket is tartalmaz. | A krém a leírás szerint a nagyon száraz bőr ápolására hivatott, így az arcom szárazabb, vízhiányos területein próbálgattam leginkább, de rá kellett jönnöm, hogy nagyon jólesik a kevésbé száraz területeknek is. Egyáltalán nem zsírosít, krémes és gazdag, mégis lágy, hamar beszívódik. Azt kell, hogy mondjam, imádja a bőröm. Mióta használom, nem hámlik láthatóan, sokkal puhább, nem húz. Felkerült a kívánságlistámra.  


A termékeken túl természetesen ismét volt a dobozban Piximagazin, kuponok és még extra minták is. Már első pillantásra is azt gondoltam, hogy a Marionnaud kupon nagyon szuper dolog karácsony előtt, a kétkomponensű hajápoló és a Clinique új krémjének kis mintája is szimpatikus. Illetve itt vannak még a születésnapi ünneplés jegyében dobozolt apróságok. Két ív matricát kaptunk, ezekkel a dobozt (is) kidekorálhatjuk, illetve egy lufi is került a dobozba. Tök őszintén? Amikor megláttam a promóképeken a lufit, arra gondoltam, "de jó, nekem kell egy ilyen". Örültem neki, hogy volt a dobozban, szeretek ünnepelni, szeretem az aranyos dolgokat. Nagyon sajnálom azokat, akik nem tudnak/tudtak örülni neki. 

Nem szokásom megnézni előre, mi került a dobozba, de most belefutottam YouTube-on egy videóba, aztán a következőbe, aztán azon kaptam magam, hogy már a különböző blogbejegyzéseket olvasgatom. Rengeteg dolog van, amit nem értek. Azt látom, hogy van, aki minden kiadást be akar gyűjteni, pedig tudja jól, hogy mondjuk inkább csak a drogériás termékek felé húz a szíve. Aztán szomorúan konstatálja, hogy ez a Pixibox "rossz volt". Volt, aki leírta, hogy nem szereti a meglepetéseket. Ez egy meglepetésdoboz. De biztos az én gondolkodásomban van a hiba. Viszont sok olyan dolog is elhangzott, leírásra került, amivel én is egyetértek. Például én is nagyon örülnék neki, ha több smink lenne a dobozban/bagben. 

Nekem tetszett ez a kiadás. Az abszolút kedvenc most a Clinique krém, nagyon bevált. Az ecset is szuper, örülök, hogy azzal szált be a Marionnaud a dobozba. A testápolók is el fognak fogyni (az Eucerin már el is fogyott). Volt olyan is, ami nem annyira vált be, de legalább már ezt is tudom, már nem piszkálja a fantáziámat. 

Ti megvásároltátok ezt a kiadást? Mi a véleményetek róla? 

2 megjegyzés:

  1. Örülök neki, hogy végre van valaki, aki hasonlóan gondolkodik erről (és úgy általában) a meglepetésdobozról, mint én. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon örülök, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel. :)

      Törlés