AVON Life for Her by Kenzo Takada


Az év legjobban várt AVON parfüm újdonsága a Kenzo Takada által megalkotott prémium illatpár, a Life volt. Kár lenne tagadnom, amint hallottam róla, ki szerettem volna próbálni, bár bevallom, nem tudtam elképzelni, mire számítsak ettől a kreációtól. Aztán az Avonnak hála a női illatverzióval közelebbről is megismerkedhettem.

Mikor először hallottam a kollaborációról, arra gondoltam, hogy valami vibrálóan színes, esetleg fura formájú üvegben érkező illat lesz a végeredmény. Erre itt van egy letisztult, elegáns, átlátszó üvegcse, amit arany részletekkel és kristályvirággal koronáztak meg. A virág egyébként egy ibolya, mely az illatban is megtalálható, illetve egyben a Kenzo család ikonikus szimbóluma is. 


Maga az üveg eléggé vastag, az arany szórófej harmonizál a beltartalom színével. A virágos kupakról szólva... Magamtól nem jöttem volna rá, hogy egy ibolyát ábrázol, de nagyon szép, semmi problémám nincs vele. Első látásra mondjuk átvert, azt hittem, üvegből van, pedig műanyag. Talán egy picit jobban a helyére pattanhatna, de igazából leesni így sem fog, úgyhogy... Egyébként mérete és kialakítása miatt sem táskába dobós darab szerintem, viszont minden gyűjtemény éke lehet. 

A fejjegyek között találkozhatunk citrusokkal, fehér teával, tavirózsával és piros almával. Az illat szívét ibolya, pünkösdi rózsa és japán cseresznyevirág alkotja. A bázis írisz, pacsuli és ambrette magvak. 


Nem vagyok kifejezetten a virágos illatok szerelmese, a szívem valamiért mindig inkább az édeskésebb illatok felé húz. Most mégis azt kell, hogy mondjam, nagyon betalált ez az illat. Az én bőrömön intenzív, de nem tolakodóan virágos (gondolok itt arra, hogy például azt sem tudom elviselni, ha egy csokor liliom van a lakásban, megfájdul tőle a fejem), citrusos és friss. Mindebből adódóan én is csatlakozom azok táborához, akik a tavaszi, nyári, nappali illatok közé sorolják leginkább, valószínűleg akkor fogom majd én is gyakrabban használni. Viszont úgy vettem észre, hogy ez kifejezetten az a parfüm, ami tényleg mindenkin más illatot eredményez. Így biztos van olyan, aki évszaktól függetlenül, állandó illatként tudja hordani. Oh, és a tartóssága! Kifújás után órákig nagyon intenzív rajtam, aztán talán úgy fél nap elteltével kezd lágyulni, de akkor sem tűnik el teljesen.

Felénk osztatlan sikert aratott, már van belőle a húgomnak és több ismerősünknek is. Bátran ajánlom azoknak (is), akik eddig ódzkodtak a virágos illatoktól, ez egy nagyon jó darab lehet az ismerkedéshez, felfedezéshez. Az Avon oldalán IDE kattintva találjátok meg, jelenleg 6999 Ft-os áron. Van belőle dezodor és testápoló is, így akár egy kis szettet is össze tudtok belőle rakni magatoknak vagy ajándékba. 

Illetve még egy megjegyzés így a végére, ami nem kapcsolódik a teszthez, de azért megjegyzem: Amerre járok, virágokat fényképezek és végre fel tudtam használni a kedvenc (tavirózsás) képemet a blogon! :) 

Találkoztatok már ezzel a parfümmel? Szeretitek a virágos illatokat? 

0 megjegyzés: