Vichy x Pixibox meglepetésdoboz


A Pixi-meglepetések közül idén a Vichy x Pixibox különkiadás csigázott fel legjobban. Alapból a Pixinek köszönhetem, hogy elkezdtem érdeklődni a márka iránt, hiszen volt már előző dobozokban arcszérum, micellás víz, stb... tőlük. Azóta jó pár Vichy terméket kipróbáltam és mindig figyelemmel kísérem az újdonságokat. Nagyon kíváncsi voltam, hogy néz ki, amikor egy meglepetésdoboz csak erről a márkáról szól. Az biztos, hogy a doboz külseje megvett kilóra, most pedig nézzük meg a beltartalmat! 


Dercos Ultra Soothing - Nyugtató hatású sampon érzékeny fejbőrre - 3x7 ml, minta méret - Nyugtató, viszketésgátló hatással, érzékeny vagy külső hatások által irritált fejbőrre. Használatával csökkenhet a bizsergés, viszketés, a haj fényes és selymes lehet. Segít megerősíteni a megviselt hajszálakat. Szulfát-mentes, hipoallergén, festett hajra is alkalmas.

Szerencsére nem állandó probléma, de azért néha előfordul, hogy viszket, illetve főleg, hogy csíp, bizsereg a fejbőröm. Ezen nem mindig segít a hajmosás sem, például ha olyan samponba futok bele, ami mintha nem tisztítana eléggé. Sőt, volt már olyan is, hogy annyira betaláltam a zsíros hajra való samponnal, hogy csontszáraz lett a fejbőröm és elkezdett hámlani. Mivel mostanában nem jelentkezett a probléma, csak az egyik tasak sampont használtam el, a másik kettőt eltettem. Így eddig azt tapasztaltam, hogy nagyon jól tisztít, a hajam puha és "szállósan" könnyed lett tőle. Extra pont, hogy a hajvégeimet sem szárította. 

Masque Peel Double Éclat - Hámlasztó maszk - 2x6 ml, teljes kiszerelés - Az üde, ragyogó és sima arcbőrért. Ez a maszk kettős hámlasztó hatás segítségével teszi ragyogóbbá a fakó arcbőrt: kémiai hatás AHA-val (gyümölcssavak) az elhalt sejtek eltávolításáért; mechanikus hatás vulkáni eredetű kőzet-szemcsékkel a finom hámlasztásért. Az arcmaszk áfonyát, cukornádat, juharcukrot, narancsot és citromot tartalmaz. Üde gél a feketeribizli, alma és fehér pézsma könnyed illatával. A arcbőr azonnal frissebb és ragyogóbb, az arcbőr textúrája finomabb lehet. A bőr hidratáltnak és puhának tűnik.

Folyós, géles állagú, gyümölcsös illatú maszk, ami felvitel előtt rózsaszínes, átlátszós. Felvitel után nem látni a színét, csak vizes/zselés hatású csillogást. Lemosás közben éreztem, hogy apró szemcsék, darabkák vannak az anyagban. Puha lett a bőröm tőle, de mintha minimálisan szárított volna. 

Masque Argile Purifiant Pores - Pórustisztító Maszk - 2x6 ml, teljes kiszerelés - Tág vagy eltömődött pórusú bőrre. Kétfajta fehér agyaggal: kaolin dél-nyugat Angliából, bentonit Arizonából és Kaliforniából, melyek segítenek eltávolítani a felesleges faggyút és a szennyeződéseket. Hatékony összetevője továbbá az Aloe Vera, amely nyugtató hatású és hidratálja a bőrt. Az ásványi anyagokban gazdag Vichy termálvíz erősíti és regenerálja a bőrt. Alkalmazása után a pórusok azonnal megnyílnak, a bőr kitisztul és selymes tapintású lesz. Rendszeres alkalmazás esetén a pórusok kevésbé látszódhatnak, az arcbőr kiegyensúlyozottabb lehet.

Egyre több márkánál bukkan fel az összetevők között az agyag. Nekem eddig nagyon bejött, úgy tűnik, szereti a bőröm. Ez a pórustisztító maszk szürke színű, elég szúrós szagú és sűrű. Felvitel után rendesen érezni, ahogy szárad rá a bőrre - ezzel együtt a színe is picit sötétebb lesz. Az első használat után leginkább azt éreztem, hogy puhább lett a bőröm és úgy a harmadik használat után kezdtem látni, hogy tisztábbak a pórusaim. Mivel leginkább csak az orrom környékén használom, így a 6 ml-es adag több használatra elég - áttettem egy gyógyszertári tégelybe. 


Vichy Pureté Thermale 3in1 - micellás szerkezetű bőrnyugtató arclemosó - 15 ml, mini méret - A micellás technológia mágnesként vonzza magához az érzékeny bőrön található külső tényezőket, így tökéletesen tisztítja az arcot a sminktől radírozás és öblítés nélkül. Tripla hatás, eltávolítja a sminket valamint egyidejűleg tisztítja és nyugtatja a bőrt. Az érzékeny bőr tökéletesen tiszta és friss lesz irritáció nélkül.

Mindig utáltam a sminklemosás nyűgét, ez akkor változott meg, amikor betoppantak hozzánk a micellás vizek. Bár volt velük rossz tapasztalatom is, ezért legszívesebben alapból a patikákban kapható márkák termékei közül szeretek válogatni. Ez a micellás víz egyáltalán nem bántotta, csípte vagy szárította a bőröm, a nappali sminket szépen eltüntette.

Vichy Liftactiv Supreme nappali arckrém normál vagy kombinált bőrre - 15 ml, utazó méret - Bársonyos textúra azonnali optikai hatással. A simábbnak és ragyogóbbnak látszó, üdébb megjelenésű arcbőr érdekében. Rendszeres használat után érvényesülhet a hosszú távú hatás a ráncok ellen és a láthatóan feszesebb arcbőr érdekében.

Ezt a krémet kifejezetten az arcom szárazabb területei szerették jobban. A szárazon húzó területeket megnyugtatta, a picit zsírosabbnak viszont nem igazán tetszett. A kiadásban szereplő krémek közül ez szívódott be legnehezebben, picit testesebbnek is találtam, mint a másik kettőt. Bár normál/kombinált bőrre ajánlják, én valahogy úgy érzem, hogy a száraz bőrrel jobban kijön, így ezt anyukámnak fogom adni. 


Vichy Slow Âge - nappali arckrém a bőröregedés kialakulóban lévő látható jelei ellen - 10 ml, deluxe mini méret - Három különleges hatóanyag kombinációja: antioxidáns baicalin, bifidusz probiotikum-kivonat, ásványi anyagokban gazdag termálvíz, SPF 25 fényvédővel. A természet ihlette aktív hatóanyagok kombinációjának köszönhetően korrigálja a bőröregedés jeleit, és megelőzi kialakulását. Intenzíven hidratál. Ultra finom, könnyű textúra.

Hát igen, januárban 25 leszek, el kell kezdenem foglalkozni a "bőröregedés látható jeleivel". Ugye tudjuk, hogy a témában a megelőzés a legfontosabb, úgyhogy jó kiindulási alap lehet ez a termék számomra. Majd meglátjuk, eddig annyit tudok mondani róla, hogy könnyen kenhető, hamar beszívódik és szépen kisimul tőle a bőr. Fényvédő van benne és kellemes volt rá sminkelni is. Annyi, hogy talán egy picit erős az illata, bár nekem kifejezetten tetszik. Felírtam kívánságlistára. :) 

Vichy Idéalia - nappali arckrém normál vagy kombinált bőrre - 15 ml, utazó méret - Az egyenletesebb, simább, ragyogóbb arcbőrért. A Vichy Idéalia arckrém könnyű, friss és hidratáló textúrája pedig élményteli használatot biztosít. Kombuchát tartalmaz, amely a fekete Ceylon tea biotechnológiai fermentációja által nyert kivonat. A kombucha vitaminokban, AHA-ban és polifenolokban gazdag aktív hatóanyag. Ennek a hatóanyag együttesnek köszönhetően a bőrtextúra finomabb, az arcszín egyenletesebb, a ráncok megjelenése csökkenhet.

Az Idéalia család nem ismeretlen számomra, a szérum nagy sikert aratott nálam, ahogy szerettem a szemkörnyékápolót is. Ez a kis krém nagyon jól hidratál, kellemes illata van és szintén jól lehet rá sminkelni. Amúgy is szoktam keresni az AHA-t tartalmazó készítményeket, úgy vettem észre, hogy nagyon jót tesznek az arcom problémásabb (hámló) területeinek. 


Vichy Eau Thermale - Termálvíz Spray - 150 ml, teljes kiszerelés - A természet ereje által létrehozott termálvíz. Forrása a francia vulkanikus régió szívében található. Ezeréves útja során 4000 m mélyre jut el, és 15-féle ásványi anyaggal és nyomelemmel gazdagodik. Segít megerősíteni a bőrt és hozzájárul természetes regenerációjához. Használd bármikor a nap folyamán, amikor úgy érzed, bőrödnek gyorssegélyre van szüksége komfortérzete visszaállításához.

Mindig van itthon termálvíz spray, mióta beépítettem ezeket a termékeket a mindennapi rutinomba, sokkal egységesebbnek látom az arcbőrömet. Ezt is reggelente, a megtisztított bőrre szoktam permetezni, még mielőtt felvinném az aktuális arckrémem. Könnyen használható, kellemes kis termék. Valószínűleg többet fogom használni, ha elkezd melegedni az idő, addig is, reggeli ébresztőnek szuper. 


Szerintem ez egy igen erős kiadás lett, nagyon tetszett a tartalom. Ha kellene egy abszolút kedvencet választani, akkor az agyagos maszkot mondanám, de igazából minden terméknek örülök. Szuper volt háromféle arckrémet egymás után kipróbálni, összehasonlítani. Nem gondoltam volna, hogy a Slow Âge befutó lesz nálam, de nagyon úgy néz ki. Remélem, még sok ehhez hasonló, egy-egy márkára koncentráló box lesz a jövőben. 

Ti használtok Vichy termékeket? Megvásároltátok ezt a kiadást? 

0 megjegyzés: