Betty Barclay Pure Pastel Mint & Lemon | Parfümteszt


Tavasz végén érkezett meg hozzám a Mäurer & Wirtz német parfümháztól egy csodaszép csomag, benne két Betty Barclay illattal. - A csomag kibontását megnézhetitek ebben a videóban: LINK - Így ismét egy olyan márka termékei kerültek a kezembe, amiről már hallottam, de ki még nem próbáltam.



A csomagolás egyszerű, de ötletes és szép. A külső kartondobozok harmonizálnak az üvegekkel, amiket rejtenek. A pasztellszínű, gömbölyű "üveggolyók" kényelmesen elférnek a tenyerünkben. Méretük miatt tökéletesen alkalmasak táskába bedobós darabnak is, pláne, hogy az átlátszó kupak nagyon jól zár. A szórófej mindkét illaton jól működik, viszonylag nagy mennyiséget permetez ki egy lenyomással. 

Pure Pastel Mint - A kék üvegben lakó illat virágos, icipicit fűszeres és friss. Feje yuzu, fekete ribizli és pink bors. Szíve ylang ylang, ciklámen, tearózsa, bázisa sylkolide és szantálfa. Összességében az én bőrömön olyan, mintha frissítő, mentás permet lenne, egy pici citrommal. 

Pure Pastel Lemon - A sárga üvegcse illata citrusos, zöldes, virágos. Feje mandarin narancs, citrom és zöld alma. Szíve ibolya levél, gyöngyvirág, frézia, bázisa pedig szantálfa, pézsma és borostyán. A bőrömön citrusos és kifejezetten a citrom dominál. Emlékeztet egy citromos cukorkára, de egyáltalán nem ragacsosan édes. 

EAU DE TOILETTE 20 ml 


Tavaszi újdonság volt a két illat és éppen akkor kaptam meg őket, amikor kezdtek melegedni a napok. Tökéletesek nyárra is, leginkább nappalra. Illatuk viszonylag erős, de nem irritáló, viszont nagyon frissítő. Reggel, induláskor magamra permetezve még este is szoktam érezni őket. 

Ha igazán nyári, frissítő illatokra vágytok, feltétlenül próbáljátok ki őket, nekem nagyon bejöttek.
Ezúton is köszönöm a lehetőséget a kipróbálásukra! 

Próbáltatok már Betty Barclay illatokat? Találkoztatok a Pure Pastel finomságaival?

0 megjegyzés: