Gésa Smink | Halloween 2018


Október első hetében a Magister Japán Napokat tartott, melynek keretében reflektorfénybe kerültek azok a termékek és tartalmak, melyeknek közük van a szigetországhoz. Nem csak a bambuszos és a cseresznyevirágos kencékről olvashattunk ajánlókat a közösségi oldalakon, hanem Japán szólásokat, közmondásokat, történeteket is megosztottak velünk. Tetszett ez a kis betekintő a japán kultúrába; aki régóta követ, tudhatja, hogy a szakdolgozatom témája is ehhez kapcsolódott. Úgyhogy nagyon örültem, hogy engem is bevontak ebbe a projektbe és elkészíthettem egy sminkvideót. 


Ezt a bejegyzést pedig kiegészítésnek szánom, amiben leírok pár gondolatot, hozzáfűzöm a képeket, amikből inspirálódtam és persze megosztom a felhasznált termékek listáját is. Nézzétek meg a videót IDE kattintva, minden mást pedig megtaláltok lejjebb. :)


Egy gésa smink elkészítése volt az ötlet, ehhez jópár képet kerestem Pinteresten és egy fehér-piros-fekete verzióra esett a választásom. Az volt a koncepció, hogy minél kevesebb és könnyen beszerezhető termékkel készüljön egy egyszerű, de mutatós smink. Bár biztos vagyok benne, hogy a gésa smink elkészítésének is megvan a maga tradíciója, én semmi ilyesmit nem követtem, csak próbáltam másféle arcformára "valami hasonlót" készíteni, ami felismerhető. 


A felhasznált termékek pedig:
Az arcra a Magister BB krémje került (még a videó előtt), majd erre vittem fel az alapozóvilágosítót, ami a NYX Pro Foundation Mixere volt. Drogériában is találtok már ilyen termékeket, azért esett erre a választásom, nem valami speciálisabbra, pl. testfesték. Fixálás: NYX HD púder. A piros szemhéjpúdert a NYX Fire palettájából használtam. A tusvonalat a Catrice vízálló géles tusával készítettem, majd áthúztam a NYX Raven fekete szemhéjpúderével. A vízvonalra a Bourjois Contour Clubbing vízálló, fekete szemceruzája került. Szempillaspirál: L'Oréal Volumissime Royale. Ajkak: NYX Red Tape ajakkontúrceruza, Maybelline 965 Siren In Scarlet matt rúzs. A teljes arc fixálása és fehérítése a NYX Whipped Cream fehér szemhéjpúderével készült. 


Érdekes élmény volt mást sminkelni kamera előtt; ilyenre még nem volt példa nálam. Bár kicsit nehéz volt egyszerre kezelni a kamerát és a sminkecsetet is. Vicces, az egész sminkelés alatt az a jelenet pörgött a szemeim előtt, amikor Mulánt sminkelik a mesében. Na, az tényleg csak pár ecsetvonás volt. :D

Remélem, tetszett Nektek a videó és a bejegyzés és válaszoltam minden kérdésre, ami felmerülhet. Ha nem, bátran kommenteljetek, kérdezzetek! 

Köszönöm, hogy elolvastátok! :)

0 megjegyzés: