Ezt fogom venni a dm-ben a GLAMOUR-napok alatt


Minden tavasszal buzog bennem a vágy, hogy egy kicsit megújuljak, felfrissítsem magamat, a ruhatáramat és persze a neszesszeremet is. Ez természetesen a GLAMOUR-napokon szokott megtörténni; még itthon átnézek, vagdosok, tervezek és szervezek, hogy aztán a dm-be betérve megvegyem a régi kedvenceimet és a legújabb kincseket, amiket kinéztem magamnak.

Mindig írok kívánságlistát, ezzel indulok el itthonról. Általában persze sokkal több dolog landol a kosaramban, mint amennyit előzetesen elterveztem, de őszintén, nem bánom. Szeretem kihasználni a kuponok adta akciókat, általában nincs olyan sminkes kupon, amit ne használnék fel.


Szemöldökceruza

Amire nagy szükségem lenne, az egy jó szemöldökceruza. Most a Bourjois Sourcil Précésion ceruzáját néztem ki magamnak, amit kiegészítenék egy Brow Design szemöldökformázó spirállal. Tetszőleges számú termékre használható fel az 50%-os Bourjois kupon, így bőven belefér mindkettő.

Mivel az ilyen bejegyzéseimben mindig szoktam tippeket is írni Nektek: Ha szuper szemöldöktermékeket kerestek, érdemes ránézni a Maybelline kínálatára is, mert az akár 3 napig tartós eredményt nyújtó Tattoo Brow szemöldökformázó gél mellett már szemöldök pomádé is kapható a márkánál.


Korrektor, alapozó és szempillaspirál

Elfogyott a korrektorom és alapozóból is igencsak limitáltak már a készleteim. Nemrég jelent meg a Rimmel Lasting Radience termékcsaládja, amiben megtalálható ez is, az is. Valószínűleg haza is jönnek velem mindketten, hiszen több termékre is beváltható az árfelező kupon.

Ha korrektort kerestek, érdemes egy pillantást vetni a Maybelline Instant Anti Age Eraser korrektorára, ha pedig alapozót, akkor szintén a márkától a Fit Me!-re. Mindkettőt nagyon szeretem, ahogy a Max Factor Facefinity-t is, ebből lehet, hogy hazajön velem egy tartalék.

Bár szempillaspirálom bőven van itthon, szeretnék egy utánpótlást a Bourjois Volume Reveal szempillaspiráljából. A dm tavaly tavaszi Beauty Workshopján ismerkedtem meg vele, nagyon szép pillákat csinál és dúsnak álcázza a pillasort.

Ha nem másra tartogatnám a L'Oréal sminkkuponom, azonnal azt írnám, hogy az új Unlimited szempillaspirálokból vennék egyet tartalékba. Van már belőle vízálló verzió is, ami meleg vízzel könnyedén eltávolítható (kipróbáltam, működik), hasonlóan a Maybelline Snapscara szempillaspiráljához. Nagyon bátran ajánlom Nektek őket, szerintem szuperek.


Rúzsok

Az idei év színe a korall, ami amúgy is divat a tavaszi-nyári szezonban. Szeretnék egy szép, korall színű rúzst. Kicsit keresgéltem és akkor jött szembe velem a Max Factor Colour Elixir Honey szájfénye Indulgent Coral színben. Keresve sem találhatnék tökéletesebbet. Mivel a Max Factor kupon is több termékre váltható be, lehet, hogy veszek egy Lipfinity Velvet Matte Folyékony ajakrúzst is. Ebből a Pink Dip nevű árnyalat tetszett meg. Féláron belefér mindkettő. :)

Nagyon kecsegtet, hogy az 50%-os Maybelline kuponomat egy újabb Super Stay Matte Ink rúzsra használjam fel. De helyette valószínűleg inkább a Super Stay Erasert fogom választani, ami pont azért lett kifejlesztve, hogy ezeket a baromira tartós ajakkencéket el lehessen vele távolítani.

Az 50%-os L'Oréal dekorkozmetikai kedvezménykuponon igazából egy pillanatig sem gondolkodtam. Beleszerettem a márka tavaszi újdonságába, a Rouge Signature-be. Már két színem van belőle, de kell egy harmadik; az I Represent nevűt néztem ki, ami egy erős pink.


Motoszkál mostanában a fejemben a gondolat, hogy újra elkezdem használni az alverde Éjszakai Szempillanövesztő Szérumát. Rá is pillantottam az állványon, amikor legutóbb az üzletben jártam, csak közben megláttam az ajakolajakat is és elterelték a figyelmem. 25% kedvezmény jár a kuponért cserébe, amivel ráadásul egyszerre több terméket is vehetek, úgyhogy lehet, hogy mindkettő a kosaramban fog landolni, ahogy majd az alapozókra is ránézek. Több helyen olvastam, hogy az alverde alapozók nagyon jók – sajnos még nem próbáltam egyet sem -, ráadásul van belőlük tényleg világos árnyalatú. Hipó reklámként mindig azzal küzdök, hogy találjak megfelelő színt magamnak.


GLAMOUR-napok alkalmával szerzem be fél évvel előre a betét, borotva, dezodor és tusfürdő adagomat, így ez a "hétköznapi" probléma nem is kis időre megoldódik egyetlen vásárlás alkalmával.

Negyedével csökkentenek a termékek árán a Dove kuponok, amiket a kedvenc Powder Soft és Invisible Dry spray dezodoraimra és a kedvenc rózsaolajas Tusfürdőhabomra fogok felhasználni. Szintén ilyen mértékű kedvezményt nyújt a Gillette és az X-epil kupon, mindkettőtől szoktam eldobható borotvát választani. Felhasználom az Always kupont és 25% kedvezménnyel szeretnék levadászni egy Nature Box sárgabarackolajas tusfürdőt is, ez utóbbi is újravásárlás lesz.

Veszek majd egyet (vagy kettőt) a kedvenc és egyben szokásosan mindig kuponnal vásárlós Nivea 3 az 1-ben Micellás arctisztító kendőmből. Nem túl száraz és nem is túl nedves, szerintem a legjobb szemfesték lemosáshoz. Lehet, hogy ránézek a fekete verziójára is; féláron nagyon megéri betárazni belőle. A Garniertől pedig szeretnék egy Kétfázisú micellás vizet. Kapható belőle búzavirág-kivonatos verzió, érzékeny szemre, ez is 50% kedvezménnyel lehet az enyém.


Ilyenkor szoktuk anya fél évre elegendő hajfestékadagját is beszerezni. Úgyhogy, ha a L'Oréal Casting Créme Gloss Marcipán árnyalatából éppen kevés van a polcon, lehet, hogy mi jártunk már ott előttetek; mert 50% kedvezménnyel abból is feltankoltunk, ahogy a L'Oréal Elseve színvédő samponjából is. Valamint, a szezonra készülve mindig ilyenkor veszem az utánpótlás forgófejet a Scholl Velvet Smooth elektromos bőrreszelőmbe, hasonlóan nagy kedvezménnyel.

A 25%-os dmBio kupont is ellövöm, a shoppingtúra után a kedvenc kókuszchips-emmel fogom megjutalmazni magamat. :)

Remélem, hasznos volt számotokra ez a bejegyzés és kaptatok pár tippet. Ahogy abban is bízom, hogy elég alapos voltam és sikerült mindent összeírnom, amit szeretnék, ugyanis a blogbejegyzésemet szoktam bevásárlólistaként használni.

Ti mit vesztek a dm-ben a GLAMOUR-napokon?

0 megjegyzés: