Trónok harca smikkollekció + VIDEÓ

A kép forrása: LINK

Jön a Trónok harca utolsó évada, végre megtudjuk, ki ül a Vastrónra és lerohanják-e egész Westerost az Éjkirály seregei. Ha nem érdekel Téged ez a sorozat, akkor nem igazán lesz számodra érdekes ez a bejegyzés. Ha viszont igazi fan vagy, aki számolja vissza a napokat a premierig és szívesen veszed körbe magad kedvenc sorozatodhoz kötődő ereklyékkel - ráadásul még a sminkek is érdekelnek; akkor ez a post pont Neked szól.

Az utolsó évad első részének megjelenéséhez igazodva (április 14.) az Urban Decay piacra dob egy The Game of Thrones sminkkollekciót, amiben egy hatalmas paletta, highlighter trió, rúzsok, ecsetek, ajak-arc pirosító cseppek és szemceruzák találhatók.

Fotó: LINK

Őszintén megmondom, én kicsit másabb dolgokra számítottam, főleg a szemfesték paletta az, ami nem lett az én világom. Kicsit valahogy nem értem, nem érzem a benne lévő színeket. Szögezzük le: Magával az összeállítással van bajom, mert amúgy a Trónok harca világában az összes szemhéjszínt el tudom képzelni, ami a tálcába került, de valahogy néhol kicsit erőltetettnek érzem a színpárosításokat. Főleg a Starkok színeit nézve.

A lényeg, hogy az egészről készítettem egy videót, itt elmondom a véleményemet a termékekről és előadok némi agymenést arról is, én hogyan csináltam volna meg ezt a kollekciót. Ha van kedvetek, nézzétek meg! -->


Vagy KATT IDE és nézd meg a videót a YouTube csatornámon! Írd meg bátran a véleményed kommentben itt vagy ott! A videóban szereplő képekért és még több képért katt a www.urbandecay.com oldalra! 

0 megjegyzés: