Kedvenc Catrice termékeim


Ha drogériás árkategóriájú sminkkincsekre gondolunk, valószínűleg jó sok Catrice darabot tudnánk felsorolni, kezdve az ikonikus camouflage korrektor csavarós-tégelyes és folyékony-applikátoros verziójával. A Catrice az egyik olyan márka, ami tökéletesen kiszolgálja a kezdő- és jópár termékével akár a profi sminkeseket is. A termékpalettája mintha végtelen lenne, mindig halad a trendekkel és nem utolsó sorban: Szuper árai vannak. Ki merem jelenteni, hogy ár-értékarányban kategóriája egyik legjobbja a Catrice. 

Még emlékszem, amikor csak Ausztriában lehetett kapni és ha néha kijutottunk, jól betáraztunk belőle. Nyilván azért hozzánk is megérkezett - ez volt a sorsa, hiszen a testvérmárkája, az Essence már hatalmas népszerűségnek örvendett itthon - és azóta is szívesen csemegézem a kínálatából. Ha van valami nagyon felkapott sminkcuccuk, igyekszem kipróbálni és most a klasszikusokon túl, hoztam 3 terméket, amit én nagyon megszerettem az elmúlt időszakban. 



Catrice PRO Next - Gen Nudes - Rosegold paletta

Ha van olyan sminktermék kategória, amiért meg vagyok veszve, akkor az egyértelműen a szemhéjpúder paletta. Rengeteg palettám van, mindig keresem a különleges darabokat, de már meggondolom, hogy mire adok ki pénzt és mire nem. Nagyon sokat "kerülgettem" ezt a palettát, mire megvettem és nem kellett csalódnom. Ebben a filigrán, karton csomagolású darabban 14 festék van, melyek rosegold-nude színekben pompáznak. Azért is vettem meg, mert az egyik barátnőmnek esküvője lesz és tőlem kapja a sminket ő is meg a násznép egy része, így szerettem volna egy válogatást a most trendi színekből. 

Durván jól pigmentált, intenzív szemhéjpúdereket kaptam, van köztük nude, mélyítőszín, metálosan csillogó, tényleg azt lehet mondani, hogy mindenféle sminket, mindenféle alkalomra el lehet belőle készíteni, rózsaszínes, barnás, marsalás és lilás verziókban. Szóval meglepően sok mindent ki lehet hozni belőle. A sok szép után jöhet egy pici negatívum: Egy-két szín hajlamos porozni, nem vészesen, de azért oda kell figyelni rá, pláne, ha nem hétköznapi viselet lesz a kész mű. Illetve elég sokat próbálkoztam, mire szép lett a satírozásom, valahogy a nagyon extrán laza szőrű ecsetekkel tudom csak olyan szépen eldolgozni, mint ahogy szeretném, a merevebb fejű ecsetekkel néha hajlamos foltos végeredményt adni. De ki kell tapasztalni, ez így van a legdrágább termékeknél is. Ez a paletta amúgy meglepően olcsó, ~3100-3800 Ft között lehet hozzájutni, ami 14 színért eszméletlen jó ár.

A fantasztikus színeken túl el kell mondanom, hogy nagyon örülök, hogy a paletta viszonylag kicsi és  vékony, nem tettek bele feleslegesen egy használhatatlan ecsetet/applikátort, tükör viszont került bele, ami nálam nagy pirospont. Én bátran ajánlom ezt a palettát hétköznapi használatra és alkalmakra is. Ez konkrétan a 010 Courage Is Beauty névre hallgató paletta, de érdemes ránézni a többi színvariánsra is. 


Catrice True Skin - Természetes fedésű hidratáló alapozó

Ez az alapozó hatalmas meglepetés volt számomra és bevallom, későn érkező votam; akkor próbáltam ki, amikor már mindenki ódákat zengett róla. Nem is nagyon értettem a dolgot, valahogy azt hittem, ebben az árkategóriában nekem már nem lehet újat mutatni. Aztán dehogynem! Mert olcsón, 3000 Ft alatt (jelenleg a Notino oldalán csak 2300 Ft), olyan minőségű, magas fedésű, de lágy kinézetet biztosító darabot kaptam, hogy csak ámultam. 

Nagyon szépen kezeli a száraz/hámló részeket, nem ül bele a ráncokba, pórusokba. Én kifejezetten száraz bőrre használom, így fixálni sem szoktam púderrel, mégis órákkal később is szép az alapozásom és a nap végére sem sokat változik a helyzet. Nem szárítja ki a bőröm, nem potyog vagy csomósodik. Szépen magán tartja a pír- és bronzer termékeket is. Szivaccsal felvíve nagyon természetes hatása van, nehezen tudom elmagyarázni, de kicsit úgy néz ki, mint amikor egy nem túl erős bőrkisímító filtert teszünk a képeinkre. Apropó képek, a bejegyzésben találhatóakat (sem) javítottam le Photoshoppal, így láthatjátok mindenféle "bőrhibán", hogy hogyan viselkedik az alapozó. Korrektort nem használtam alá! Egyetlen dolog, amire kicsit figyelni kell, hogy oxidálódik, frissen felkenve kicsit világosabb, mint száradás után.

Amúgy a csomagolást is szeretem, egyszerű, de mutatós és örülök, hogy pumpálós feje van, nem pedig duci applikátoros. Ennél a terméknél tűnt fel igazán, hogy a Catrice mennyire elkezdett a fémes részletekben átváltani rosegoldra, ami szerintem elegánsabb, mint az ezüst és nagyon mutatós is. 


Catrice Volumizing Lip Booster - Ajakdúsító hatású szájfény

Viszonylag régi kedvencem ez a darab - a másik kettőhöz képest -, mert már tavaly nyáron is egy ilyet használtam. Nem vagyok egy nagy szájfényes, szívesebben kenek rúzsokat, azokból is matt verziókat szoktam választani, de nyáron a melegben nem a legbiztosabb darabok és valahogy meg is jön a kedvem a kánikulában a vizes csillogáshoz. Ez a Catrice szájfény erre tökéletes, olcsó, pont annyira tartós, amennyire az ember elvárja egy ilyen terméktől, cserébe viszont csodaszép vizes fénye van. Plusz nincs telepumpálva csillámokkal - ha azt szeretném, hogy az is legyen benne, ütögetek az ujjammal csillámos szemfestéket rá és kész is. Így nem kellett két szájfényt megvennem. 

Különben kicsit ajakbizsergetős, mentolos, ami jól esik a meleg napokon, ráadásul kicsit teltebbnek is mutatja az ajkakat.  Én idén is annyit használtam, hogy a feliratok le is koptak róla a sok táskából ki-be pakolástól. :D Az enyém a 010 Some BARE over the rainbow verzió, ami picit nude alapot ad, de van teljesen átlátszó és színesebb (pinkes, barnás) alapú is.



Összességében, amióta először találkoztam a márkával, azóta azt tudom mondani, hogy érdemes szemezgetni a termékeiből és mivel képes folyamatosan megújulni, nem hiszem, hogy ez változna a jövőben. Jelenleg is van itthon annyi Catrice termékem, hogy simán össze tudnék állítani belőlük egy komplett neszesszert és nehéz volt három terméket kiemelni, de szerintem ezek azok, amik tényleg mindenkinek jól jöhetnek. 

Szóval nagyon remélem, hogy hasznos volt számotokra ez a bejegyzés, esetleg meg is tetszett belőle valamelyik termék. További képekért-sminkekért gyertek Instagramra, ahol @negiluy néven találtok!

0 megjegyzés: