3 termék a tökéletes szemöldökhöz

A szemöldököm régen elég sarkalatos pontja volt a sminkemnek, ezt tanultam meg legutoljára elkészíteni, mert amíg egy betegség miatt ki nem hullott, sok vizet nem zavart; akkor viszont meg kellett tanulnom megrajzolni, az akkor még trendeknek megfelelő, vékony csíkot. (A szemöldöksztorimról és további hasznosságokról ITT olvashatsz többet.) Ezután nem sokkal lettek divatosak a dúsabb szemöldökök, elkezdtek arról beszélni, hogy ezek adnak keretet az arcnak. Szóval végül jóban lettem a szemöldökömmel és manapság már szívesen formázon, színezem. Mindig keresem az újabb és újabb termékeket és találtam három új kedvencet, amit most megmutatok nektek.


L’Oréal Paris Brow Artist Plump and Set
Ez a L'Oréal darab a hatása és az egyszerűsége miatt lett nagy kedvencem. Sokféle szemöldökspirált kipróbáltam már, de az átlátszó verziók eddig nem igazán jöttek be, mivel valahogy nem fixálták olyan mértékben a szálakat, ahogyan én szerettem volna. Ennek a darabnak viszont semmi ilyen gondja nincs, sőt! Egész nap a helyükön tartja a szálakat. Nagyon egyszerű használni, hamar megszárad, teljesen mattra, mintha ott se lenne. (Nincs is rosszabb egy olyan szemöldök zselénél, ami fényesen ül meg a szálakon.) Mivel átlátszó, nem biztos, hogy önmagában elég, a hézagok kitöltését kétféleképpen oldom meg mellette: vagy ceruzát használok a szemöldökspirál előtt vagy először felviszem, megvárom, hogy megszáradjon és utána por állagú termékkel színezem a szálakat és a hiányosságokat. 


Sokféle zselét próbáltam már, mint mondtam, átlátszót is és azért is nem erőltettem, mert a többi termék színét felveszi, zavarossá válik, esetleg láthatóan elszíneződik. Itt viszont nem igazán fenyeget ez, hiszen viszonylag kicsi (mégis kiadósnak tűnő) mennyiségről van szó, valamint a csomagolás nem átlátszó, így nem egy zavaros, barnás trutyiban kavarok a kefével. A kefejejre felvett terméken pedig hetek elteltével sem látok semmilyen változást, elszíneződést. 

Apropó kefe: pici, vékony és precízen lehet vele dolgozni. A termék állaga pedig kicsit zselés, nem fog lecsöppenni, de érdemes lehet a csomagolás nyakán lehúzni a felesleget, ekkor lehet is látni, hogy enyhén hígabb hajzselére hasonlít. Könnyű használni, gyorsan szárad, hétköznapokra nagy kedvencem. 


Makeup Revolution Soap Styler
A szemöldök szappanos kefével való felfelé fésülése és fixálása hamar végigfutott a beauty közösségen és megjelentek a direkt erre a célra szánt termékek. Ettől a trendtől kicsit óckodtam, mert nem annyira tetszettek a felfele alló szálak és azt sem tudtam elképzelni, hogy gond nélkül ki lehet mosni azt a szappanos valamit a szemöldökből. Viszont annyiszor jött velem szembe a dolog, hogy ki kellett próbálnom. 

Egy Revolution termékre esett a választásom, amihez kis kefe is jár, mégcsak nem is volt drága darab, a csomagolás viszont eszméletlenül szép. Ha pedig kedvences listára került, akkor gondolhatjátok, hogy maga a cucc is jó. Szóval, a kis kefével kell felvenni a "szappant" - ami tényleg rendes szappanra hasonlít, a kefe sörtéi karcolgatják, nem elkenegetik -, aztán mintha egy normál, tiszta kefével csinálnánk, ugyanúgy kell a szemöldök szálakat felfelé igazítani.


A plusz eszköz miatt egy fokkal pepecselősebb a dolog, így ezt nem akkor választom, amikor rohanok valahova. A L'Oréal spirálhoz képest ez felfelé is tudja fixálni a szálakat és kicsit feltapasztja őket a szemöldök feletti bőrre. A mennyiséggel viszont érdemes vigyázni, könnyen túlzásba lehet esni vele és akkor úgy fog kinézni a kezelt szemöldök, mintha leviaszozták volna. 

Ennél a terméknél csak az vált be, ha utólag, por állagú készítménnyel viszek fel rá színt. Amikor ceruzával próbálkoztam, a ceruzahegy "felkotorta" a szappanréteget, ami összeállt kis csomókba. Szóval ha leszappanoztad a szemöldököd, ne bolygasd, csak ütögess rá színt óvatosan. Amúgy érdekes dolog, eszméletlen hatása van, de tényleg ki kell tapasztani, még nekem is sokat kell vele próbálkoznom, hogy tökéletes legyen a hatás. Viszont a kicsit bundásnak tűnő végeredmény most nagyon divatos, így érdemes kísérletezni vele. 


Anastasia Beverly Hills DIPBROW Pomade
Az Anastasia Beverly Hills pomádét tuti biztos nem kell Nektek sem bemutatnom, annyira híres, annyira ikonikus termék... Viszont azt nem tudom, tudtátok-e, hogy már itthon, a Notinonál is lehet kapni, nem kell vacakolni a külföldről rendelgetéssel. Anno ezt is elég nagy késéssel próbáltam ki, most viszont annál nagyobb örömmel használom, néha a hétköznapokra is, de azért leginkább akkor, amikor komplexebb, alkalmi vagy fényképeznivaló sminket csinálok magamnak.

Viszonylag drága termék, de minden fillért megér, attól függetlenül is, hogy azért keresni kell hozzá rendesen a megfelelő ecsetet (az Essence tusecsete nekem nagyon bevált hozzá.). De ha az megvan, azt fogod érezni, hogy legszívesebben csak így csinálnád meg a szemöldököd. Szépen színez és az ecsettel kialakított szálirányba igazítást is megtartja. Egész nap tartós, még akkor is jól bírja, amikor melegebb van; nyilván a "szakad rólam a víz, 40 fok van" szitut nem fogja bírni, de szerintem olyankor úgyse sok kedvünk van sminkelni... legalábbis nekem.
 

Ez a második tégely, amit használok belőle, nagyon szeretem, mert a hatásán túl az üvegcsomagolás, a logózás, az érzés, ami a márka körül van, azt érezteti velem, hogy különleges terméket használok. Nagyon szeretem a szép dolgokat, ezt sosem tagadtam és ez a kis üvegcse, csodaszép. Sokan félnek tőle, hogy beszárad, mint az olcsóbb verziók, amiket emiatt félig sem lehet elhasználni, de én az előző adagnál majdnem egy évvel a felbontás után sem tapasztaltam állagromlást. Szóval szerintem ettől nem kell tartani.

Ez a három termék az, amire mostanában nagyon rá vagyok kattanva, de szemöldökceruza téren például folyamatosan keresem az igazit - bár a Maybelline darabokkal nagyon meg vagyok elégedve -, ahogy annak is örülnék, ha megtalálnám a tökéletes szemöldökcsipeszt. De szerencsére mindig van valami újdonság, amit ki tudok próbálni. Remélem, érdekes és hasznos volt számotokra a bejegyzés, további sminkes képekért gyertek Instagramra! :)

0 megjegyzés: