Black Friday | Kozmetikumos kívánság- és tipplista



Amióta van nálunk is Black Friday, sok dolog megvásárlását próbálom a november közepi-végi időszakra időzíteni. Ekkorra már elég jó kis listáim szoktam összejönni, akár elektronikai vagy lakásdekorációs cuccokból, karácsonyi ajándéknak valókból és persze kozmetikumokból is. Gondoltam megosztom veletek is ezt a listát, illetve egy kis összesítőt a két kedvenc márkám termékeiből, amiknél arra számítok, szuper kedvezmények lesznek rájuk.


Szóval, a kívánságlistámon szerepelnek kisebb és nagyobb tételek is, ahogy újdonságok és régóta áhított dolgok is. Kérastase termékekről már írtam a blogon és kis kutatás után rá kellett jönnöm, hogy vannak a márkának szuper, hullámos, göndör hajra való termékei is. A hajam nagyon szeret kunkorodni, kíváncsi vagyok, ez a sokak által csodakrémnek mondott Curl Manifesto Gelée Curl Contour krém mit tudna vele kezdeni.

A Cerave Cleansers hidratáló hatású tisztító emulzióját már akkor kinéztem magamnak, amikor tavasszal megrendeltem a márka fényvédős nappali krémét. Az a termék nagyon bevált, így következő alkalommal biztos, hogy kipróbálom ezt az arctisztítót is, ami úgy tűnik, a skincare bloggerek hatalmas kedvence.

Vannak dolgok, amikre néha még sem tudom magyarázni, miért vágyom, de egyszerűen kellenek. Ilyen a képen látható MAC pirosító. Leginkább rúzsokat próbáltam eddig a márkától, de mindig vágytam a pirosítójukra, ahogy egyébként a márka Prep + Prime Fix+ spray-je is kívánságlistás nálam évek óta.

A Rude Cosmetics United Shades Of Glitter palettáját már tavaly kinéztem magamnak. Ehhez nem akarok túl sok mindent hozzáfűzni, imádom a csillogó dolgokat. Ha ezt a palettát beszerzem, többé nem kell majd azzal foglalkoznom, hogy egyesével vadászgassak csillogó szemhéjfestékeket.

Újdonságként került fel a listámra, de annál inkább szeretném kipróbálni a NYX Cosmetics La Casa de Papel Mask palettját. Imádom a sorozatot, ami ihlette és nagyon örülök, hogy nálunk is kapható ez a különleges kollekció. Mondjuk az aranytömböt imitáló highlighter is piszkálja a fantáziámat.


Hamár NYX Cosmetics... 

Ez az első márka, aminek szeretném egy-két termékét ajánlani, amit nagyon megszerettem. Pár a tavalyi adventi kalendáriumból van (amiből van új idén is), ami nagyon jó választásnak bizonyult, hogy több terméket is megismerjek. Az első - és számomra meglepő dolog, mert teljesen azt hittem, nincs rá szükségem -, a #thisiseverything ajak olaj. Nincs túl jó kapcsolatom az ilyen termékekkel, mert vagy úgy beszívja az ajkam bőre, mintha fel sem kentem volna vagy órákig ragad tőle a szám. Ez a darab viszont kellemes viselet, nem ragad, elkezdi beszívni a bőr, de nem tűnik el maradéktalanul, kicsit szájfényes, nedvesen csillogó hatása lesz. Nyilván viszonylag hamar újra kell kenni, de sokkal többet tud, mint egy szájfény; kellemesen ápol és pici színt is ad.

Még egy ajakravaló kedvenc, szintén a #thisiseverything vonalból és az ajak olajhoz hasonlóan ez is az adventi naptárban volt. A szájpeeling régebben nálam DIY cucc volt, sosem gondoltam, hogy ilyesmit vásárolnék, aztán a kalendáriummal az "ölembe pottyant" és nagyon megszerettem. Az esti rutinom része lett, sokat segít egy hosszú, folyékony rúzsban töltött nap után. Eltávolítja a felső, száraz bőrt, valamennyire már önmagában is hidratál, de ami a legfontosabb: utána úgy érzem, sokkal hatékonyabbak az ajakápolóim.

Régi kedvencem a Glitter Goals csillám bázisa, ami eredetileg arra való, hogy csillámokat, csillámos festékeket tudjunk feltenni a szemhéjunkra. Ezt akkor kell lappogató mozdulatokkal megtenni, amikor még nem száradt meg az alap. Működik is szépen, teszi a dolgát, de száradás után esküszöm még jobb! Tökéletesen fel lehet rá vinni bármilyen szemhéjpúdert és úgy hozza ki a színeket, ahogy semmi más. A tatósságra sem lehet utána panasz, egyszerűen a legtökéletesebb szemhéjalap, amit eddig használtam - pedig eredetileg nem is az. :D

Ha pedig szemhéjpúder: A Lid Lingerie egy tökéletes alap paletta, hat hideg színből. Nagyon pigmentált, de jól eldolgozható szemhéjpúderek vannak benne, a könnyed szemhéjárnyalástól a sötétbarna füstös szemig, mindent meg szoktam csinálni belőle. A világos bőrömön is jól mutatnak a világosabb színei, nem vesznek el. Nagyon tudom ajánlani, ha az alap készleteteket szeretnétek bővíteni.

 

A másik kedvenc márkám pedig a L'Oréal Paris.

Tőlük a napokban ajánlottam a barátnőmnek is a Infallible alapozót, ami nagyon jól teljesít. Nem maszatolódik (víz-, izzadás- és kenődésálló), nem szárad vagy gyűlik foltokba, könnyen el lehet dolgozni, szépen lefedi a "hibákat", mégsem lesz maszkszerű. Nekem annyira bevált, hogy a húgom barátnőjét az esküvőjére is ezzel sminkeltem ki; tökéletes volt egész nap. Míg az alapozót csak alkalmakkor használom magamon, a termékcsalád korrektora a mindennapjaim részévé vált, pár húzás az applikátorral, majd szivaccsal eldolgozom az egész arcomon. Nem lesz olyan hatása és fedése, mint az alapozónak, inkább BB krém jellegű lesz, de ez tökéletesen elég a hétköznapokra, hiszen egy kis pírt vagy bronzosítót megtart, egységesíti a bőrszínt és elrejti a bőrhibákat.

A hétköznapjaim részévé vált a Brow Artist Plump and Set szemöldökzselé is, amivel egy lépésben tudom formázni és fixálni is a szemöldököm. Kellemes kence, hamar szárad, nem potyog le, a smink lemosásakor mégsem okoz gondot; könnyen lejön.

Idei nagy felfedezésem az Air Volume Mega Mascara dúsító szempillaspirál, ami valamiért sokáig nem akadt a kezembe, aztán amikor nyáron végre kipróbáltam, teljesen beleszerettem. Tényleg dúsít, valamennyire hosszít is és csodálatosan fekete. Tartós, nem potyog le, nem nehezíti el a pillákat. Több rétegben felvíve akár műszempilla hatást is el tudok vele érni.

Persze a L'Oréal kínálatában nem csak sminkek vannak... Az Elseve Color-Vive Purple sampont a sárga tónusok neutralizálására találták ki. Alapból szőke a hajam, ezen is sokat tud segíteni, de igazán azóta használom, mióta rózsaszínre színezem. Ahogy a pinkes árnyalat kopik ki a hajamból, fura, barackos-narancsos színt tud felvenni. Hirtelen ötlettől vezérelve próbáltam ki erre a problémára ezt a lila sampont, de bevált. Próbálkoztam idő közben más márka termékével is, de visszatértem ehhez, mert egyik sem tudott többet ennél, sőt!

Remélem, ti is találtok majd jó áron olyan dolgokat, amikre régóta vágytok, esetleg már karácsonyi ajándékot is fogtok tudni vásárolni. Én mindenképpen szét fogok nézni a szettek és csomagok között is, mert azok alapból is kedvezőek szoktak lenni. Plusz érdemes rápillantani az adventi kalendáriumokra is a Black Friday ideje alatt. Kellemes vadászatot! :)

0 megjegyzés: