A Valentin-nap illata | AVON Far Away Royale


Amióta az eszemet tudom, vannak itthon AVON termékeink. Úgy nőttem fel, hogy végigkísérte ez a márka a gyerekkoromat, mivel anyum is mindig nagyon szerette. Így vannak egészen régi termékek is, amikre emlékszem és egy nagyon meghatározó ezek közül a Far Away illat. Pont valamivel kapcsolatban emlegettük is egyik nap, aztán rá pár nappal később kaptam egy csomagot a márka januári újdonságaival, benne az egyik új változatával. (A terméket ajándékba kaptam - reklám!)

A Far Away Royale hatalmas meglepetés volt számomra! Ahogy kifújtam, beleszerettem. Nem tudom, miért, de nem vártam, hogy a kis üvegből ilyen erőteljes, de nem tolakodó illat fog előkerülni. Ez talán az eddigi legtartósabb illatom az Avontól, még este is érzem magamon, még másnap, amikor felkapom a pulcsim a szék támlájáról, akkor is ott van. Az első gondolatom pedig az volt - lehetséges, hogy az üveg pirosas-bordós színe miatt is -, hogy ez egy tökéletes Valentin-napi parfüm. Ha randiznék aznap, tuti ezt választanám. :D

Parfümös oldalak szerint az illat feje bergamot, szíve jázmin, bázisa madagaszkári vanília. Termékleírása szerint koriandermag-olaj, jázmin és vaníliabab a főbb illatjegyei.

Összességében én magamon leginkább vaníliásnak, fűszeresnek és citrusosnak érzem, miközben valahol ott bujkál egy kis virágosság, púderesség és kesernyésség is. A virágosságáról szólva: valami olyat találtak el ezzel, amit régóta keresek. Én nem szeretem a virágos parfümöket, mert a legtöbb virágnak inkább csak zavar az illata, a gyöngyvirágtól például ájulásig rosszul tudok lenni. Ebben viszont csak annyi virágosság van, hogy inkább csak az után mondtam azt, hogy "aa, szóval jázmint érzek benne", amikor megkerestem a termékleírásban az összetevőket. Szóval az én orrom szerint nem virágos igazán, hanem virágos frissessége van. Nagyon nem a megszokott Avon illat és nem érzem az eredeti Far Away-t sem benne. Ahogy nem nagyon érzem azt az enyhe édességet sem, amit többen emlegetnek vele kapcsolatban, de nyilván, mindenkinek máshogy jön ki a bőrén egy-egy aroma. 

Annyira erőteljes, hogy szerintem nem mindenki fogja magáénak érezni nappalra. (Én mondjuk simán, de el tudom képzelni, hogy valaki inkább esti alkalmakra viselné csak.) Igazi téli, őszi darab. Online jelenleg 3299 Ft-ért kapható az Avon webshopján ITT. Ami egyáltalán nem sok érte, ha a leírása szerint szimpatikus, szerintem érdemes lehet tenni vele egy próbát. Nálam állandó lakó lett a készletben. 

0 megjegyzés: