Prada Candy Night | Édes-fűszeres kedvenc

A Prada Candy évekig kívánságlistás illat volt nálam, aztán egyszer megkaptam karácsonyra. Úgy emlékszem, az volt az első komolyabb illatom. Nyilván már rég' elfogyott, nagyon szerettem. Aztán amikor tavaly karácsony előtt megkérdezték tőlem, mit szeretnék ajándékba, azonnal az jutott eszembe. Ahogy nézegettem, szembejött velem egy újabb verziója, ami bevallom, elsőre a csoda kék-lila-pink ombre üveg miatt tetszett meg. 

Megkaptam karácsonyra, azóta használgatom, módjával, amikor nagy ritkán megyek valahova vagy azt akarom, hogy jobb kedvem legyen. Ez egy olyan illat, ami öltöztet; biztos vagyok benne, hogy Ti is éreztétek már, amikor befújtátok magatokat parfümmel, hogy feltettétek az i-re a pontot. Igen, igen, nekem ez az egyik ilyen illat. :)



Az illat feje narancs, szíve kakaó és karamell, bázisa vanília és fehér pézsma. 2019 márciusában jelent meg, 30, 50 és 80 ml-es kiszerelésben. Az 50 ml-es méret tízenpárezer forinttól szerezhető be, így középárkategóriásnak számít ez a darab. 

Első fújásra borzalmasan nem tetszett, rettegtem tőle, hogy "itt van egy - számomra - drága parfüm és utálni fogom, te jó ég!" Amíg kicsit nem pihen a bőrön, egy az egyben keserű kakaópor illata van. Aztán kezd előtűnni belőle a narancsosság, picit később beköszön a vanília is. Végül rajtam fűszeresen édes, étcsokoládés illata lesz. Szerencsére nem hasonlít valami süti illatára, azt már nehezen viselném el magamon. 

Hosszan tart; ha reggel befújom magam vele, sokszor még este, átöltözéskor is érzem az illatát. Kifejezetten olyan darab, ami a legtöbbek orrának nagyon őszi-téli és inkább estékre/alkalmakra való; de én ilyeneket szeretek hordani a mindennapokban - ha nincs éppen kánikula. Bár nyári estékre is jó lesz, mert az kakaós édessége melett feldobja és frissíti a narancsos aroma. Majd meglátom, lesz-e kedvem hozzá olyankor. :) 

Összességében, ha édes parfümöt szeretnél, de nem azt a vattacukrosan ragacsos, kislányos fajtát, némi fűszeres és friss felhanggal, valószínűleg tetszeni fog a Candy Night. Nálam az ár-értékarány is megfelelő, összességében az illat és a csomagolási is hozza a Prada-élményt. Nem mondom, hogy ez a legeslegkedvencebb kedvencem, Nina Ricci Lunája még mindig beelőzi, de nagyon megszerettem és úgy érzem, passzol hozzám. Remélem, hozzád is fog, ha kipróbálod. 

1 megjegyzés:

  1. Igyekszem őszig észben tartani, nagyon tetszik a leírásod alapján. Az üvege pedig olyan, mint egy naplemente. *-*

    VálaszTörlés