Blog Karácsony


Az iskolában nem szerettem a húzós ajándékozást, de amikor megláttam Iluss-nál, hogy lesz egy ajándékozós kezdeményezés, tudtam, hogy ebben bizony örömmel fogok részt venni. Külön szívmelengető érzés volt számomra, hogy olyan személyek (blogok) lettek a párjaim, akiket olvasok. Nagy izgalommal küldtem az ajándékot Szilvinek – a beszámolóját ITT olvashatjátok -; és legalább akkora lelkesedéssel vártam a csomagot Mannától. Nagyon szép dolgokat kaptam, az alábbiakban ezeket láthatjátok.


Manna volt olyan kedves és megkérdezte, milyen dolgokat szeretek. Nagyon kitett magáért, odafigyelt arra, amit írtam és gyönyörű dolgokat válogatott nekem össze. Van itt mindenből, amit szeretek, körömlakk, szemhéjpúder, színek, csillogás...


Sütikiszúrók minden mennyiségben. Így karácsony előtt mindig belevetem magam az apró sütizésbe, jönnek a kekszek, mézeskalácsok. Én meg kergetem a kiszúróimat, mert hiába csomagolom el őket gondosan, egy év alatt valahogy mindig meglépnek. De nem idén, most minden fontos formából van kisebb-nagyobb-még nagyobb is! Már használatba is vettem őket, a linzerek tegnap a közepes virágformával készültek.


Nagyon szeretem a különböző méretű, formájú csillámokat, ebben a szettben pedig van belőlük kisebb, nagyobb és kaviáros is. A fehér úgy néz ki, mintha hó lenne. :)


A szemhéjpúder tipikusan a „bedobom a táskámba és rohanok vele” darab, nagyon szép színei vannak. Alig bírtam ki, hogy ne próbáljam ki még mielőtt lefotózom. Terveim szerint hamarosan mutatok vele sminket is.


Lakkból négyet is kaptam, mind csodaszép. A csillámos Lora-ban még nagyobbacska csillag formájú darabok is vannak, egyszerűen mesés. A két ADEN lakknak is nagyon örülök, a kék nagyon szép árnyalat. A világosabból volt régebben, de sajna baleset érte, viszont most újra használhatom. Nagyon szerettem erre az alapszínre mintákat festeni.


Végül de nem utolsó sorban külön képen a lakk, amit Manna maga kevert nekem és még el is nevezte Christmas glitter-nek! Imádom! Az alapszínéről a vaníliás kifli jut eszembe; ebbe kerültek a piros-zöld-arany pötty glitterek és az arany szálacskák. Láthatjátok, nem váratott magára sokat a kipróbálása. Bevallom, titkon reménykedtem benne, hogy Manna alkot nekem valamit. Nagyon sokat nézegettem a kevert csodáit a blogján.

Nagyon szépen köszönök Neked mindent Manna, nagy meglepetést és örömet szereztél. Remélem, Neked is hasonló élményben volt részed a csomagod kapcsán. Nagyon jó ötlet volt a Blog Karácsony, jó lenne, ha tényleg hagyomány lenne belőle. Boldog karácsonyt minden résztvevőnek és jövendő résztvevőnek, olvasónak! :)

15 megjegyzés:

  1. Oh az a lakk nagyon szép, nagyon jól mutat rajtad :) Szép dolgokat kaptál te is :)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda vagány az a kevert lakk *.* Mannáról mindig is tudtam, hogy vérprofi :D Csodásak az ajándékok! :)

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy tetszenek. megpróbáltam minden "jóságot" összeválogatni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem megpróbáltál összeválogatni minden jóságot, hanem összeválogattál minden jóságot. Még egyszer nagyon szépen köszönöm! :)

      Törlés
  4. Szuper ez a kevert lakk! :) Nekem a karácsonyi gyümölcskenyér ugrott be róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most ha ránézek, már a gyümölcskenyér is eszembe jut róla. Ha egy lakktól el lehetne hízni, tuti ez lenne az. :DD

      Törlés
  5. De szépeket kaptál! Az a paletta, főleg a kék szín benne valami mesés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és díjat is kaptál tőlem :) http://megaera-magical-world.blogspot.hu/2013/12/dijat-kaptam_21.html

      Törlés
    2. Jajj, de kedves vagy, köszönöm szépen! :) Igen, gyönyörű színe van a palettának, az a kék nagyon különleges. :)

      Törlés
  6. Isteni csomag, a kézzel készült lakk pedig mennyire cuki már! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Szuer ajándékokat kaptál:)
    A süti kiszúrók nagyon jók, a csillagokkal még térbeli fenyőfát is tudsz majd készíteni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, pont ez történt a csillagocskákkal. Amint megláttam, tudtam, hogy itt az ideje ilyennel is próbálkozni. :)

      Törlés