Karácsonyi kívánságlista + Last minute ajándéktippek

Enyhén szólva nem titok, hogy szeretem a kencéket, így az is könnyen kitalálható, hogy kértem ilyen termékeket karácsonyra. Nálunk az a szokás, hogy mindenki ír egy listát, amiről a többiek válogathatnak, mit vesznek ajándékba. Természetesen nem muszáj a listáról választani, ez csak egy kis iránymutatás-ötletelés. Gondoltam megmutatom, milyen smink(közeli) dolgok szerepelnek az én kívánságaim között. Ezek többnyire olyan termékek, amik még beszerezhetőek a karácsony előtti hétvégén, így akár jó tipp lehet azoknak, akik kicsit megcsúsztak a vásárlással vagy csak szeretnének még valamit a csomagba.


#1 Sally Hansen Complete Salon Manicure #120 Golden Rule
Nagyon tetszenek az aranyos-csillámos lakkok, ez a darab szerintem tökéletes karácsonyra.
#2 L'oreal Colour Caresse Wet Shine Stain
Nálunk elkapkodták az első adagot a drogériában, de a teszter alapján imádom, ráadásul nagyon sok jót olvasni/hallani róla. Állítólag remekül hidratál és ez a szín, ami a képen is van, hm...
#3 Katy Perry Killer Queen parfüm
Telitalálat annak, akik szeretik a gyümölcsös, nagyon édes parfümöket.
#4 The Body Shop Gyömbéres ajándékcsomag
Szerintem Mézi a legjobban fogyó karácsonyi termék a TBS-nál, nem véletlenül, hiszen nagyon cuki, jó az illata és természetesen a megszokott Body Shop minőséget hozza.
#5 Miss Sporty Oh My Gem!
Ezek a csillogó lakkok azonnal megfogtak, legszívesebben az összeset begyűjteném.
#6 BOMB Cosmetics Kampónyalóka Fürdőfagyi
A kampónyalóka tipikus karácsonyi édesség és a BOMB-nál van kalóriamentes változatban is. Ez a fagyi akár 4 fürdésre is elég.
#7 BOMB Cosmetics Karácsonyi Édesség gyertya
Kampónyalóka megint... Kicsit kakukktojás, mert nem kence, de akkor is! Karácsony- és gyertya imádóknak kötelező.
#8 Max Factor Masterpiecemax szempillaspirál
Nálam a legek spirálja, még nem találtam jobbat és elfogyott.
#9 Idéalia Life Serum
Csodakrém, nekem nagyon bevált. Ha strapás életvitelű barátnőt akarsz meglepni, tökéletes. ITT írtam már róla.
#10 Maybelline Color Tattoo
Már van pár Color Tattoo-m, de bármennyit elfogadnék belőle. Hihetetlenül jó termék, most már egészen sok színben elérhető, mindenki megtalálhatja a kedvencét és a szemszínéhez leginkább illőt.

Ti vettek kencét ajándékba? Magatoknak kértetek sminktermékeket karácsonyra? Kértetek esetleg pont olyat, ami a listán van?

0 megjegyzés: