Hello PIXIBAG!

 

Olvashattátok ITT a blogon is, hogy új családtag érkezeik a PIXI-hez, a PIXIBAG. A BOX-ok kapcsán már volt részem a PIXI-élményben, ez most sem hiányzott, volt izgalom, várakozás. Nem kellett csalódnom, az egyedi tervezésű neszi igazi kincseket rejtett.

A termékek

Syoss Volume Lift száraz sampon
Gliss Kur Hair Repair - elixír hajolaj mindennapi használatra
Pussy Deluxe Showcat tusfürdő
Neutrogena Norvég Formula testápoló (minta)
ADEN Lip&Cheek Tint No.3 Cherry
ADEN No.49 Eden Orchid körömlakk
ADEN Makeup termékkatalógus
Hello Beautiful! neszeszer


Ismét egy olyan meglepetéscsomagot kaptam, amelynek minden darabját fogom tudni használni, viszont most kivételesen meg tudom mondani, melyik terméknek örülök a legjobban. Ez az ADEN ajak tinta, amit már jó ideje ki szerettem volna próbálni. Van pár ADEN lakkom, de ezzel az új, virágos kupakos csomagolással még nem volt szerencsém találkozni. A szín amit kaptam nagyon közel áll hozzám, biztos vagyok benne, hogy hamarosan jön róla a teszt. A Neutrogena minta nagyon aranyos, megy is a táskámba, kézkrémnek fogom elhasználni.


A Syoss száraz sampon nagyon jó barátom, mindig ezt szoktam venni, pont el is fogyott. Örülök neki, így az ünnepek előtt nagyon jól jön, hátha kapkodnom kell, nem lesz időm hajat mosni. A száraz hajvégemre hasonló terméket használok, mint ez a Gliss Kur. Az ilyen darabok is mindig elfogynak nálam. Bevallom, a Showcat tusfürdő ismeretlen volt eddig számomra, a Pussy Deluxe-tól eddig csak a piros és zöld parfümöt ismertem – utóbbiból volt egy teljes méretű termékem, talán a leggyorsabban elfogyasztott parfümöm volt, annyira szerettem. Ennek a tusfürdőnek nagyon jó illata van, ráadásul ez is olyan dolog, ami szerintem minden lánynál elfogy. Az ADEN katalógus nagyon csinos, pont mint a weboldal. Lehet, hogy maradi vagyok, de én nagyon szeretem katalógusban nézegetni a sminktermékeket. A neszeszer pedig, hát mit ne mondjam, meglepődtem, amikor kivettem belőle még a száraz sampont is. Csinos, igazi csajos darab, pont az ilyen nagy méretű pakolósokat szeretem. Ha kiköltözök a téli szarvasos neszimből, ebbe fogok átpakolni.


Nagyon jól összeválogatott termékek kerültek hozzám, biztos minden használatba fog kerülni. A neszeszer ára 3.790 Ft volt kiszállítással együtt, ennyit szerintem bőven megér ez a csomag. Ahogy a PIXIBOX, úgy a PIXIBAG is megnyert magának, nincs mese.

Rendeltetek PIXIBAG-et? Tetszik Nektek a neszeszer, a termékek?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, remélem a januárira lecsaphatok, mivel erről sajnos lecsúsztam! :) Ezek közül kivétel nélkül mindegyiket tudnám hasznosítani! :) Az ajaktinta nagyon érdekelne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik Neked. A következőt biztosan el fogod csípni. :) Úgy tudom, februárban PIXIBOX lesz, a következő PIXIBAG pedig márciusra várható. Ha érdekel, az ajaktintát meg tudod vásárolni az ADEN webshopjában, keress rá bátran, szerintem nagyszerű termék! :)

      Törlés