AVON Cherish the Moment


Amióta megérkezett hozzám az AVON Cherish the Moment parfüm, állandó nappali társam lett. Az üveg cuki és szép, öröm ránézni. Szeretem az ilyen darabokat, a szép csomagolás feldobja a reggeleimet - na meg persze a polcomat is. Talán a kupak az, amit kicsit nem értek - le nem zárja a parfümöt, viszont le kell venni, ha fújni akarunk az illatból, mert a parfümsugár felének elállja az útját. A csomagolás kinézetének szempontjából viszont szükség van rá, úgyhogy belefér. A parfüm bázisa cédrus, pézsma és pacsuli, középjegyei fehér gyömbérliliom, gyöngyvirág és orchidea. Fejjegyei pezsgő, tulipán és fekete ribiszke.


Az én bőrömön a virágossága dominál, de azért ott van mellette az édes gyümölcsösség is. Ráadásul nem illan el hamar; reggel fújtam magamra, de még délután is megjegyezték, hogy milyen finom illatom van. Nyáron imádtam, de tökéletes lesz a melegebb őszi napokra is. Virágos, picit édes, nőies, üde és tartós. Jövő-menő, aktív csajoknak szerintem nagyon szuper illat. Kapható belőle 10 ml-es kiszerelés is, ha csak ki szeretnénk próbálni az illatot vagy táskába dobósnak a rohanós hétköznapokra. 

Katalógusban is van még, illetve pár kattintás után meg is tudjátok nézni az AVON oldalán ITT

Találkoztatok már ezzel az illattal? Szeretitek a virágos-gyümölcsös parfümöket? 

0 megjegyzés: