Ausztriában vásároltam 3.


Remélem, nem unjátok a zsákmányos bejegyzéseket, mert most is egy ilyen fog következni. A Bécs melletti (Vösendorf) Shopping City Süd-ben jártunk augusztus egyik utolsó napján. Gondoltam megmutatom Nektek, miket vásároltam, pláne, hogy van pár olyan dolog is, ami miatt még mindig lelkesen ugrálok, annyira örülök neki.  


Azokkal a dolgokkal kezdek, amik a Primark-ból vannak. Mindig úgy veszem észre, hogy egyre több lakberendezési holmi kerül ki a boltban a polcokra. Épp a gyertyák között kallódtam (ebből is csupán csak 2 polcnyi van...), amikor kitettek egy magasabban lévő polcra három csomag valamit. Közelebb érve láttam, hogy hát az a valami nekem kell - a képen látható Harry Potteres dolog volt az. Szerintem nem nagyon kell mit hozzáfűznöm, jópáran vagyunk, akiknek egy ilyen láttán megdobban a szívünk - nem? Jókor voltam jó helyen, le tudtam halászni magamnak egyet. Mire elértem (pici vagyok na, bőven a fejem felett volt), addigra a többit is levették már és kiürült a polc. 8 euró volt, de megérte. IMÁDOM. :) 

Szintén a Primark-ban vettem még egy mustárszínű ujjatlan felsőt, aminek a nyakán gyöngydíszítés van, ez 8 euróról 3-ra volt leárazva. Az iskolakezdés miatt elég sok írószer is volt most és megakadt a szemem egy szetten, amiben rézszínű rajzszögek és márványmintás csipeszek vannak. Mondanom sem kell, hazajött velem, szintén 3 euróért. 


Még mindig Primark - egy pár uborkaforma gélpárna - hűtőből előkapva (talán) lehúzza a puffadtságot a szem környékén. Mostanában sajnos már látom, hogy rám férne, 1 euró 50 centért gondoltam csak kipróbálom, meg hát persze másra is jó lehet. Különben olyan szaga van, hogy megirigyelhetné egy frissen kicsomagolt úszógumi is. 

A cica alakú sütikiszúró a Butlers-ből van - gondolom, ezt itthon is lehet kapni -, 3 euró volt szintén. Kicsit izé ennyi pénzt kiadni egy darab kiszúróért, de elég jó anyaga van, masszív, nem fog eldeformálódni egy adag tészta kiszurkálása alatt. Meg hát, ez egy cica! :P 

A szarvasfejes fülbevalók az Orsay-ból vannak, kb. 5 euróba kerültek. Szeptembertől több ékszermárkánál is lehet oktoberfest inspirálta darabokat kapni, tavaly egy statement nyakláncot vettem, idén a szarvasokat egy ilyen "ünnepi" kollekcióból. 


Nem sok énekes van, akitől sok-sok-sok számot ismerek, az egyik kivétel Katy Perry, akinek a Killer Queen parfümjére teljesen rá voltam csavarodva. (Megj.: jó lenne venni még majd belőle.) Így amikor a Dm-ben megláttam a Mad Potion-t, azonnal magamra fújtam és nagyon tetszett, úgyhogy hazajött velem. Kb. féláron, olyan 15 euróért (14 valamennyiért) vásároltam meg a 30 ml-es kiszerelést.


A végére pedig a sminkcuccok, amiket tényleg nagyon próbálok visszaszorítani és így visszagondolva sikerül is, mostanában alig vettem kencét. De vannak dolgok, amiknek nem bírok ellenállni, ilyen például a Kiko. Nagyon szeretem a márkát, ha kimegyünk, előtte mindig bújom a honlapjukat, hogy mi szép van náluk. De igazából nagyon keresgélni sem kell, nagy képekkel tűzdelt hírlevélben küldték ki a csokikockákra hajazó pirosítójukról szóló híreket. Imádom a csomagolást, a színeket! Ahogy látjátok, kettőt is megvettetem - a négyből -, darabját ~  11 euróért. Hát igen... Azt mondtam már, hogy illatosítottak? Isteni vaníliaillatuk van, ami elég erős is, ha felnyitjuk a csomagolást, nem kell belehajolni a termékbe, hogy érezzük az illatát. 

Ezeket a szépeket vettem Ausztriában. Tetszik Nektek valamelyik? Van olyan, amit megvettetek volna Ti is? Olyan, amit nagyon nem? 

4 megjegyzés:

  1. Évek óta a KIKO sminktermékeit használom mert nagyon jó áron szuper minőséget kapok. Akkor örülök igazán ha olyan üzletet találok ami nem bevásárló központban van mert azokban a mesterséges megvilágítás miatt nem lehet a termékek színét és árnyalatát pontosan belőni. Az utcáról nyíló üzleteknél van esély arra, hogy természetes megvilágításban is lássam a színeket. Mert pl. a KIKO rúzsainak csodás színei vannak!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nekem még nem volt szerencsém olyan üzlethez, ami nem bevásárlóközpontban volt. De szerintem még így sem csalódtam soha Kiko termékben. Valóban szuperek a rúzsai, illetve amit még kiemelkedőnek találok, az a körömlakk. :)

      Törlés
  2. Megölsz a Kiko-val meg a csipeszekkel ^^

    VálaszTörlés