Long Lashes Forever | Szempillanövesztés


Többször volt már szó a blogon szempillanövesztésről, IDE kattintva egy luxus kategóriás termékről, IDE kattintva pedig drogériás megoldásról olvashattok. Mikor megkerestek a lehetőséggel, hogy kipróbáljam a Long Lashes Forever szérumot, az első dolgom volt összevetni az összetevőlistát az előzőleg használt luxus szempilla kondicionálóval, amit nem bírt a szemem. Nem nagyon voltak azonos összetevők, így boldogan bólintottam rá a tesztelésre, amit még aznap el is kezdtem, amikor megérkezett a csomag. 8 hétig naponta használtam a terméket, íme a tapasztalatok! :) 


A LLF szérum olyan tubusban érkezik, mint egy szemhéjtus, a kupakot kitekerve férünk hozzá az applikátorhoz, amivel azonnal fel is vihetjük a terméket. Kvázi tusvonalat kell húzni vele, de nincs itt semmi macera, az átlátszó, folyékony anyaggal a szempillák tövéhez kell egy "csíkot" húzni, nem kell nagyon precíznek sem lenni (csak a szembekerülést és az alsó pillasort kell elkerülnünk). Mindezt természetesen megtisztított, száraz szemhéjra, minden egyes nap. A szérummal és használatával kapcsolatban mindent megtudhattok a hivatalos weboldalon. www.longlashesforever.hu

Az összetétellel kapcsolatban beteszek ide egy idézetet a honlapon is található leírásból, mert elég érdekes. "A szérum titka az aktív összetevőkben rejlik. Fő alkotóeleme a bimatoprost, egy kozmetológiai vegyület, amelyet eredetileg orvosok fejlesztettek ki látáskárosodás megelőzésére, a szem védelmére. Mellékhatásaként jelentkezett a szempillák növekedése, melyre azonnal felfigyeltek. Az ezt követő termékfejlesztési kutatások során bebizonyosodott, hogy a bimatoprost látványosan növeli a szempillák számát és hosszúságát."


Először kb. 2 hét után kezdtem észrevenni, hogy a pilláim erősödnek. Valahol a 2. és 3. hét között kezdtem el látni, hogy főleg a külső széleknél a pillák kezdenek picikét hosszabbak lenni. Ekkor vettem észre azt is, hogy az alsó pillák is erősebbek lettek. Úgy a 4. és 5. hét közötti időtől egyre több friss szállal kezdtem találkozni. Az 5. és 6. hét között az összhatást egyre dúsabbnak kezdtem látni, a 6. hét után pedig egyre csak hosszabbak lettek a pillák. 

A készítmény semmiféle irritációt nem okozott, használata könnyű és egyszerű. A pilláim sokkal szebbek, mutatósabbak, dúsabbak és hosszabbak lettek. Kaptam a termék mellé egy papírból készült "vonalzót" is, amivel elvileg meg tudnám mutatni a változást milliméterben kifejezve, de sajnos annyira érzékeny a szemem, hogy nem bírtam rendesen a pillákhoz illeszteni a papírcsíkot. Talán nem akkora baj, mert szemmel látható a változás. 


Egyetlen negatív dolgot tudok megemlíteni. Ott, ahol a műanyag nyélből kijönnek az ecsetszálak, amivel fel kell vinni a terméket, van egy nagyon, nagyon apró műanyag taraj, vagy nem is tudom, hogy írjam le a dolgot. Fröccsöntési vagy valami hasonló hibára gondolok, mert annak biztos nem kellene ott lennie. Sajnos nagyon karcol, így a felvitelt általában úgy kezdem, hogy megpróbálom megnézni, melyik oldalon van és a másik oldallal dolgozni. Igazán apró, de kellemetlen dologról van szó, viszont biztos vagyok benne, hogy ez nem jellemző, mert senkitől sem hallottam/olvastam ilyesmit. 

Összességében egy nagyon hatásos termékről van szó, ami hozza amit ígér és (nálam biztosan) többet ér mindenféle kozmetikus által felpakolt vagy otthon felragasztgatott műszempillánál. A drogériás terméknél sokkal, sokkal hatékonyabb. A másik, általam tesztelt luxus pillanövesztőhöz képest nem olyan drámai a hatása hosszításilag, viszont ott ehhez képest alig erősödtek a pillák és alig lett dúsabb a pillasor. Míg ott elég kis kókadt volt emiatt az eredmény, itt látványos, erős pillákat kaptam, amiket nagyon imádok. Ezekre egy szempillaspirált felpakolva döbbenetes az eredmény. 

Ha nektek is tetszik és tennétek vele egy próbát, IDE kattintva beszerezhetitek. A fenti képen is látható 4 ml-es kiszerelés egy teljes kúrára, kb. 6 hónapra elegendő. 

Nektek tetszik a hatása? Kipróbálnátok?

0 megjegyzés: