PIXIBAG Szeptember 2016


Szeptemberben a PIXIBAG egy extra cuki, nyuszis neszesszerrel jelent meg. Nem tudom, hova lehet fokozni még a szütyők mintáját, de Pixiéknek mindig sikerül még cukibbat, még mutatósabbat kitalálni. A tartalom természetesen most is a drogériákból ismert márkák, termékek egyvelege. Instagram Stories-ban már láthattátok, hogyan bontom ki a csomagot, amiben érkezett, de természetesen kap egy külön bejegyzést is, most, hogy már mindent ki is próbáltam. Mostantól ez nagy valószínűséggel így lesz, ha Pixi érkezik hozzám, apró videókon megmutatom Instán (@negiluy néven keressetek, ha érdekel Titeket) és lesz róla bejegyzés is. 


Caosept Kéz- és bőrfertőtlenítő gél - Nem ismeretlen számomra ez a gél, volt már Pixiben, el is használtam. Mindig van egy kézfertőtlenítő a táskámban és egy a polcomon - utóbbi azóta szokás nálam, mióta Pöpikéről kiderült, hogy beteg (erről egy videóban beszéltem, katt IDE, ha szeretnéd megnézni). Rengeteget fertőtlenítek, így a kezemet is, amikor hazaérek, mielőtt megetetem, vagy elmosogatom a tálkáját például. Csak olyan kézfertőtlenítő gélt használok, amivel tényleg tisztának érzem a kezem, ezzel a termékkel ez az érzés megvan. Pluszpont, hogy nincsenek benne azok az idegesítő gyöngyöcskék, egy teljesen átlátszó, könnyen eloszlatható gélről van itt szó. Eléggé alkoholos, de ha elszáll a alkohol szaga, egy visszafogott és kellemes illat marad a bőrömön, ráadásul nem is szárít túlzottan. 

Nivea Micellás arctisztító kendő - Minden bőrtípusra ajánlott, eltávolítja a (vízálló) sminket, szemsmink lemosásakor védi a szempillákat. Nem hagy arctisztító maradványokat a bőrön, felfrissít, hidratál, formulája E-vitaminnal gazdagított. 

Amióta lehet itthon micellás vizeket kapni, azóta próbálkozom velük és hát a drogériás darabokkal nem túl sok sikerrel. Sokat kipróbáltam már, amelyikből készült törlőkendő annál azzal is próbálkoztam. A Nivea micellás lemosója volt az első, ami nem irritálta a szemem környékét és nem szívta tapadósan szárazra az arcbőröm. Így nagyon örültem, mikor a karton felnyitásakor összetalálkoztam ezzel az arctisztító kendővel, el is könyveltem, hogy mivel a mici víz jó volt, ebben sem csalódhatok. Igazam lett, a kendő nem irritál, nem szárítja húzósra a bőröm, szépen eltávolítja a sminket és nagyon jó illata van. Egészen biztos vagyok benne, hogy újra is fogom venni. 


C-THRU Charming Love natural spray - Ismét egy olyan márka, amivel eddig még nem találkoztam. Nem igazán szoktam parfüm spray-ket használni, töményebben szeretem magamra fújni az illatokat, úgyhogy valószínűleg másik gazdát fogok neki keresni. Különben kellemes illat, nem tolakodó, picit fűszeres. 

Jimjams Beauty Hidratáló kézkrém - Könnyen beszívódó kézkrém mandulaproteinnel, kamillával és panthenollal. Cuki, mini kézkrém, táskába dobósnak tökéletes. Puhítja a bőrt, hamar beszívódik ahhoz képest, hogy nem egy folyós, vizes krémről van szó, de marad utána egy kis zsírosság (pedig külön rá van írva, hogy ilyesmi nem marad utána). Az illata virágos, bár azt nem mondanám, hogy kamillás és egy idő után kicsit mintha kesernyés-zöld illatba váltana a bőrömön. Lehet, hogy ez csak nálam van így, nem tudom. El fogom használni, a kézkrém mindig jól jön, de nem lesz nagy kedvenc. 

Essence mini körömreszelő - Sokat gondolkodtam rajta, mi lesz a szütyőben az Essence-től, mikor olvastam, hogy "kozmetikai kiegészítő". Hát mindenre gondoltam, csak reszelőre nem. Pedig pár nappal azelőtt vettem egy körömreszelőt a márkától, mielőtt megérkezett a Pixi. Kerülgettem rendesen ezeket a piciket, mégis egy normál méretű mellett döntöttem. Bántam is kicsit, erre megérkezett ez a cukiság és pont a rózsaszín, amit alapból is választottam volna. Elvileg édes cseresznye illatú (gyakorlatilag csak azt érzem, hogy édeskés), a mérete miatt táskába tökéletes, szuper, ha van nálunk egy ilyen, ha hirtelen kicsit korrigálnunk kell, mondjuk ha sikerül letörni a körmünket.


DOVE Illuminating Nourishment sampon és balzsam - A termékcsalád Vibrant Shine Lock Szérummal mélyen táplálja a fakó hajat, hogy kiemelje természetes fényét, csillogását, hogy újra élettel teli legyen. 

Kicsit féltem kipróbálni ezeket a hajápolókat, mert az ez előtti Dove sampon és kondicionáló kombinációm nagyon nem jött be - szárítás után olyan lett a hajam, mintha meg sem mostam volna. Ezzel hál' Isten semmi ilyesmi nem volt, a sampon nagyon jól tisztít, friss, könnyed haj marad utána. A balzsamnak is látom értelmét (pedig ugye tudjátok, mennyire nem vagyok balzsam párti...), a hajam sokkal puhább, sokkal fényesebb és könnyebben kifésülhető lett. Ráadásul nem nehezült el a frizurám, másnapra sem lapult le és csak a harmadik-negyedik napon kezdett visszazsírosodni. Szóval igen, nagyon kellemes meglepetés volt ez a két termék.

Pluszpont, hogy a balzsam kisebb, mint a sampon, így talán egyszerre fognak elfogyni. Tudom, lehet, hogy hülyeség, de nem szeretem, amikor a samponnak már se híre, se hamva, a balzsamból meg még mindig van egy csomó.

Összességében nem taszította le ez a darab a kedvenc Pixibag-em a trónról, de volt benne olyan, ami nagy felfedezés és szívesen fogom használni és újra is fogom venni (micellás kendő, sampon). Meg hát persze maga a neszi is cuki.

Hamarosan jön az októberi - szülinapi - Pixibox! :)

Nektek hogy tetszik ez a kiadás? Van benne olyan termék, amit szerettek/használtok? Megvásároltátok ezt a bag-et? 

0 megjegyzés: